Citat:
Ursprungligen postat av
karmen
Jag förstår ju om det är jobbigt, men ingenstans nämner du vad du skrivit eller hur du argumenterade under de där tre timmarna. Något som du liksom tycks tycka är totalt oväsentligt över lag, utan du är bara totalt koncentrerad på sättet du blir bemött. Självklart är det skit att bli påhoppad på det vis du har blivit och finns ingen ursäkt för att använda de orden men kan det möjligen vara en idé att tänka efter hur du debatterar om det nu retar så många?
men vad är det som är så svårt att förstå?
jag har aldrig på detta forum skrivit kuk till en man. Skulle aldrig falla mig in.
För det första så skulle jag inte använda det som skällsord eftersom jag gillar kukar, tycker det är en finfin kroppsdel som inte ska användas som skällsord på idioter eller folk vars åsikter jag avskyr. Vad har kuken med det att göra liksom?
Har heller inte uttryckt åsikter som att män är undervärdiga djur som borde fråntas mänskliga rättigheter. Barockt!
Och det är inte synd om feminister på FB. Det är endast ett konstaterade av fakta.
har man en grupp som ska diskutera och några ur den gruppen inte kan säga sina åsikter utan att halva gruppen ideligen kommer med peronpåhopp och dumheter så ja då slutar den första gruppen tala och ger sig i väg till en annat bättre ställe.
De det är synd om är de som står kvar med idioterna, samt idioterna själva.
Nu orkar jag inte längre denna diskussion. God natt.