2013-12-30, 01:17
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Jag skiter väl i hur många som är homosexuella eller bi!
Det är inte en reklam som speglar verkligheten, det är det som äcklar mig. Försök inte lura i andra att tonårskillar skulle vara så pk och toleranta. För det är de inte.

Som sagt! Reklam speglar inte verkligheten och om du blir äcklad av verkligheten har du problem som du bör bearbeta. Helst med hjälp av psykiatrin.
Citera
2013-12-30, 18:52
Medlem
Boxers jävla reklam som går just nu där något spån totalförstört en av de största klassikerna från 80-talet - We're not gonna take it - i valiumtakt.
Citera
2013-12-31, 01:41
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmageddon
Den där jävla JOKK-reklamen. Jag avskyr den.
Jag älskar den reklamen...först plockar man bären varsamt, sedan krossar man dom....vad är då vitsen med att plocka bären varsamt?
Citera
2013-12-31, 02:18
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Jag älskar den reklamen...först plockar man bären varsamt, sedan krossar man dom....vad är då vitsen med att plocka bären varsamt?

Förstår du verkligen inte att det är där twisten ligger??
Citera
2013-12-31, 09:36
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Förstår du verkligen inte att det är där twisten ligger??
Näää....men så är jag särdeles dum oxo....
Citera
2013-12-31, 13:05
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Solariebögen i "Ja bläjv lite chockad ska säja dääj"-reklamen

Haha, han är en sådan figur man älskar att hata. "Ahja håpas ente deii, HAHAHA!"

Citat:
Fåret frank som lyckas förstöra en av de bättre jullåtarna

Ja, fy för fåret Frank! Jag tröttnade på honom första reklamfilmen man såg med honom, och så har han (och det ännu mer irriterande lammet) kommit för att stanna, precis som den där Comviq-turken. Reklamen får ju motsatt verkan, jag vill varken köpa Tele2 eller Comviq om de har sådana irriterande reklamfilmer.

Citat:
Ursprungligen postat av sodergloder
Håller med - står verkligen inte ut med den låten 'ååååh det är du o jag nu'

Jaha, det är därifrån den kommer. Jag gick omkring igår och hade den i huvudet, men kunde inte komma på var jag hade hört den. Det borde vara kriminellt att göra reklam med musik som fastnar i huvudet.
Citera
2014-01-01, 17:05
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Haha, han är en sådan figur man älskar att hata. "Ahja håpas ente deii, HAHAHA!"

Ja, fy för fåret Frank! Jag tröttnade på honom första reklamfilmen man såg med honom, och så har han (och det ännu mer irriterande lammet) kommit för att stanna, precis som den där Comviq-turken. Reklamen får ju motsatt verkan, jag vill varken köpa Tele2 eller Comviq om de har sådana irriterande reklamfilmer.

.
Jag håller inte med om comviq-turken, han kan man garva åt, det är emellertid omöjligt med fåret och sören. Dom borde ha vett att dö ut. Vad beträffar läderfejset med placket, så träffade jag, i min ungdom, en kvinna med just den dialekten, samt hennes mytoman till son, som ljög om att han sett folk dumpas i sopcontainers pga tobaksskulder, som han menade var stort i den sydsvenska håla han kom ifrån. Både han och hans morsa avlsutade samtliga påståenden med "ska jag säeeeiiiiia däiiiiiiii", vilket var något man snabbt lärde sig hata, ska jag säga dig
Citera
2014-01-01, 18:55
Medlem
milton76s avatar
Mobilreklamen där killen berättar hur han och hans tjej brukar hångla genom telefonen ger mig kväljningar ..
Citera
2014-01-01, 20:31
Medlem
Quantaxs avatar
Ja ärr tiiiiden, bara den meningen orsakar så kraftig hjärnblödning att jag hellre är en lågavlönad crackhora i sydafrika än tvingas höra denna pajas yttra sig igen. 19.. fick vi fy............yra veckors semester. Till dig Papiljottspanjor i AMF reklamen, bra jobbat
Citera
2014-01-02, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quantax
Ja ärr tiiiiden, bara den meningen orsakar så kraftig hjärnblödning att jag hellre är en lågavlönad crackhora i sydafrika än tvingas höra denna pajas yttra sig igen. 19.. fick vi fy............yra veckors semester. Till dig Papiljottspanjor i AMF reklamen, bra jobbat

"Papiljottspanjor"...!
Jag håller med, jag har rent allmänt oerhört svårt att förlika mig med pensionsspar-reklam. Vad fan, det är när man är i sin krafts dagar man behöver spara och lägga undan en budget. Vad tusan ska man samla och binda pengar på hög till ålderdomen när man ändå bara har några få bra år efter pensionen. För sen bryter man lårbenshalsen, ligger hemma dygnet runt med smärtor, opereras efter två års väntetid på en ny höftkula, återhämtar sig aldrig och tillbringar de sista åren sängliggande med liggsår och hemtjänst. Men då är det ju trösterikt att veta att man ju har "52 veckors semester" att ha det så på.

Hatar som fan den där jävla KPA pension också med dagisungarna, "nu ska vi se vad VERA har med sig från skogen", "MYYYYJOOJ!"
Ta bort.
Citera
2014-01-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
"Papiljottspanjor"...!
Jag håller med, jag har rent allmänt oerhört svårt att förlika mig med pensionsspar-reklam. Vad fan, det är när man är i sin krafts dagar man behöver spara och lägga undan en budget. Vad tusan ska man samla och binda pengar på hög till ålderdomen när man ändå bara har några få bra år efter pensionen. För sen bryter man lårbenshalsen, ligger hemma dygnet runt med smärtor, opereras efter två års väntetid på en ny höftkula, återhämtar sig aldrig och tillbringar de sista åren sängliggande med liggsår och hemtjänst. Men då är det ju trösterikt att veta att man ju har "52 veckors semester" att ha det så på.

Hatar som fan den där jävla KPA pension också med dagisungarna, "nu ska vi se vad VERA har med sig från skogen", "MYYYYJOOJ!"
Ta bort.
Håller med med viss reservation. Den dag vi hamnar på sjukhus med bruten lårbenshals och utvecklar liggsår så är det nog bra om vi har en slant på banken. Sjukvården kanske inte är så "billig" då som den är nu. Underförstått: bara de rika har råd att vara friska.
De där myrorna och dagisbarnen är en vidrigt tråkig och dålig reklam.
Citera
2014-01-03, 19:46
Bannlyst
Reklam där ett stort företag talar om hur duktiga och bra dem är.
Verklikgen kräkframkallande.

Typ:"vi är ett av världens största företag", "vi har medarbetare i 156 länder"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in