2011-04-25, 22:38
Medlem
brianmolkos avatar
den där reklamen tele2 med en överenergisk Olle Sarri ?
pratar med sitt får, TWINS.. jag fattar inte vad de gör reklam för
äckligt får också ger en mardrömmar

Lilla Hungern Risifrutti eller något, en kille som sitter i sin soffa och blir hungrig och ett gnälligt hungermonster kommer som sen blir mosad i en laptop
killen har fult skägg, skepparkrans som inte ens täcker överallt ojämt skägg

Kicks reklam med chockade transor
Citera
2011-04-27, 10:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
comviq reklamen då en tjej ringer sin kille som sitter oh spelkar tv-spel och inte svarar, men då hon lånar killens kompis telefon svarar han -Criiilllleeeeeeeeeeeee.

Varför fikar tjejen med hans kompisar utan att han är med?

Daninoreklamen... "Proteiner, kalcium och vitaminer är ganska bra saker att få isig tycker jag." "Den röda färgen kommer från rödbetor" Äckliga caffelatte och wt morsor som luras att det då ska vara en bra yoghurt att ge sina ungar. Att det mestadels är socker i skiten talas det dock inte likas högt om. Folk som ger sina ungar tonvis med fruktyoghurt borde ha stryk.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2011-04-27 kl. 10:16.
Citera
2011-04-27, 12:17
Medlem
bananscarls avatar
Först och främst en reklamfilm som stört mig under en lång tid, de tär för något slags torrfoder till katter. I bild syns en välmående bondkatt varvid en röst säger "jag sover inte, jag vilar bara... Du tror att jag sover, men det gör jag inte" och det är här det absolut värsta i hela reklamen kommer "jaaaaag gliiideeer" och katten ramlar ner från soffkarmen eller var fan den nu legat.

Den andra reklamen är Expedia-reklamen med 4 kuber som en hand vänder runt och en röst proklamerar att man kan spara upp till 1000 kronor när man bokar resa via expedia. i slutet säger rösten "och det är inte helt fel" med en otroligt oentusiastisk ton.
Citera
2011-04-27, 12:23
Medlem
fueones avatar
Stör mig på dom flesta reklamfilmerna, dem som är de värsta är väl alla schampoo reklamer och "vill du ha hjälp att stå emot när ditt barn ber om alkohol". Förövrigt så tycker jag att dom flesta ICA reklamerna är bra.
Citera
2011-04-28, 19:52
Medlem
Elementarts avatar
Kanske inte den värsta reklamfilmen. Men jag ogillar SIBAs reklamfilmer med deras egna VD
Citera
2011-04-28, 21:32
Medlem
MCVaginas avatar
Danonino eller vafan blasket heter. Där det sitter några WT morsor vid en sandlåda och snackar. Hatar skådespeleriet om man ens kan kalla det för det, det är så jävla äckligt!
Ännu värre vad den förra reklamen dom körde när ungen kommer i affären och vill ha det där jävla blasket och mamman inte vill så säger ungen: "Den röda färgen kommer från rödbetta" och då vill morsan köpa. Sen använder dom samma grej i nya reklamen "Den röda färgen kommer faktiskt från rödbetta"
JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG SÅ JAG SKAKAR!

Oreo reklamen ger mig oxå mord tankar. Varför i helvette klappar den äckliga ungjävlen händerna när han äter kakan?!?!
Jag blir så jävla arg!

Tror jag borde träffa en läkare eller någonting, det finns inget som gör mig så jävla arg som viss reklam.
Citera
2011-04-28, 21:33
Medlem
Vedhingsts avatar
Den där reklamen för någon bank har jag för mig(?) på 4an. Det är ett jäääävla visslande! Åfaaaaaan vad det låter! Precis när den reklamen kommer igång så låter det inte bara i rummet där man har TVn, utan i hela jävla lägenheten. Det skär in i öronen och jag blir helt jävla galen Hur kan man tillåta en sådan reklam? Den borde klassas som tortyr!
Citera
2011-04-28, 22:41
Medlem
SovandeNINJAs avatar
Var väl någon bank som sade något I en reklamfilm som *En osjälvisk bank* haha javisst stor chans startar man en bank nog fan vill man inte dela med sig.
Citera
2011-04-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SovandeNINJA
Var väl någon bank som sade något I en reklamfilm som *En osjälvisk bank* haha javisst stor chans startar man en bank nog fan vill man inte dela med sig.

Håller med, nu menar de antagligen inte att de delar med sig så mycket. Utan snarare att de är humanare än vanliga banker, men ändå...

De som stör mig mest är nog Danonino reklamen som några har sagt, så jävla falskt och usla skådespelare. En annan jag stör mig på är Sova reklamen där ett par provar en säng och säger att den är skön typ, det är hela reklamen, blir så jävla irriterad. Många idioter i reklambranschen, när ska ett svenskt företag fatta att reklam ska vara som Old Spice:s reklamfilmer?
Citera
2011-04-29, 16:17
Medlem
Den där jävla JOKK-reklamen. Jag avskyr den.
& proviva... åh herregud...
Citera
2011-04-29, 16:59
Medlem
gugglianos avatar
BBB's nya med dåren som åker omkring på en sån där mini-mc och är otroligt jobbig i olika vardagsrum
Citera
2011-04-29, 22:32
Medlem
Pontus Kåmarks BetClic-reklam. Så jävla dålig att den blir rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in