2012-05-17, 01:25
Medlem
Spottnicks avatar
Skulle nog säga att jag tycker ALLA Halebopreklamerna är grymt dåliga och jobbiga.
Citera
2012-05-17, 12:15
Medlem
hazard simpsons avatar
Agria djurförsäkring. Vill vrida nacken av ungjäveln(hunden alltså).
Citera
2012-05-17, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Agria djurförsäkring. Vill vrida nacken av ungjäveln(hunden alltså).
Den reklamen ser jag gärna nonstop i en kvart...utan ljud då, en sån levnadsglad, söt liten valp där inget i livet ännu bekymrar den
Citera
2012-05-17, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
Fåret Frank.

Har under de senaste två åren undvikt all tv (med undantag för nyhetssändningar då och då) och trodde att fanskapet hade försvunnit - och så en dag får jag se reklamfilmen där han adopterar en unge.

Såg denna på bio, men antar att den visats tidigare i TV. HATA HATA HATA HATA

För nostalgins skull nämner jag också Danonino (läste längre bak i tråden och såg hur många som hatade ungjävlarna i deras reklamfilmer) .

Frank är ju bäst!
Hur kan du inte gilla Frank?
Citera
2012-05-17, 18:37
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaves123
reklamen som gör att tvn håller på å åka ut igenom fönstret är norrlands guld reklamen när han sjunger EN ÖL EN ÖL Å SHIT VA GOTT blir cp på den!

Haha! Jag tycker den är helskön
Citera
2012-05-18, 08:50
Medlem
strrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Den tjatiga Vivus.se reklamen låna 6000 utan avgifter.
Tror Vivus nämns 6 gånger på 30-35 sekunder.

Fy fan för den reklamen! Är riktigt sugen på att leta upp människan som fick för sig att det var av vikt att säga "vivus.se" så mycket som bara möjligt under en väldigt kort reklamsnutt, för att sedan likvidera.

Varje gång den reklamen går igång väcks ett monster inom mig till liv. Ett monster som lustar efter människors blod.

Detta kan mycket väl vara den sämsta och mest irriterande reklamsnutten jag någonsin har sett.
Citera
2012-05-18, 12:36
Medlem
gugglianos avatar
Allt med fåret frank, och den där satans "En ööööööööööööl"-reklamen är mina primära hatobjekt just nu.
Citera
2012-05-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Allt med fåret frank, och den där satans "En ööööööööööööl"-reklamen är mina primära hatobjekt just nu.
Den där öl-reklamen har smugit sig ganska obemärkt förbi när det gäller graden av vad man retar sig på, men den där nya operasångarvarianten är hemsk, det håller jag med om.
Citera
2012-05-20, 00:51
Medlem
Nechos avatar
Jag har många reklamfilmer som jag hatar... bl.a. den om kinder bueno (om vi räknar utländska reklamer) "you raised the bar for indulgence today..." inte kul på nåt vis. Samma med Tele2, inga skämt som träffar rätt, likaså med ÖB.
Reklamen för Bauhaus tycker jag också är rätt värdelös.
Hmmm... ja, och retarden i findus(?) reklamen "twittra, hashtag, bubblor". Är det någon som på allvar tycker det är kul?
Citera
2012-05-21, 11:57
Medlem
Skewaards avatar
Såg nyss Findus nya film med frysmannen. Minst lika jobbig, usch. Någonting säger mig att man kommer få stå ut med honom ett bra tag till.
Citera
2012-05-21, 23:23
Medlem
gugglianos avatar
Byggmax örebro, och byggmax cowboy-idioten, vet inte vilken som är jobbigast, men just nu trycker det där satans "Billigt,Billigt,Billigt,Billigt," som fan på hjärnan
Citera
2012-05-22, 09:38
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Byggmax örebro, och byggmax cowboy-idioten, vet inte vilken som är jobbigast, men just nu trycker det där satans "Billigt,Billigt,Billigt,Billigt," som fan på hjärnan

Byggmax Örebro skall förgås i helvetets plågor.

Byggmax Staffanstorp borde få ett eget TV-program

"Åe häaer haäer vie Miss Chängs laundry. Däer haer vie tvattstuegan!" Tycker alltid att det är roligt att han säger Miss Chengs när det står Mrs Chengs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in