2013-02-12, 20:11
Medlem
Värsta måste vara den när alla spelar instrument så förbaskst dåligt så man kräks och så säger han "MEN VI TAR DET EN GÅNG TILL FÖR SÄKERHETS SKULL". Jag hatar den då jag sällan sänker ljudet under reklamen. Sen är den ju uppenbarligen dålig då jag ej kommer ihåg vad reklamen representerar.
Citera
2013-02-13, 09:19
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Fattar heller inte meningen med denna [Adressändring med bögromansen i Paris], sen när är det inte ok att vara homosexuell i Sverige?
Herregud. Låt mig gissa, du har inte vunnit Nobelpriset?

Såg filmen för första gången nu (reklam på YouTube) och den är ju klockren!

Citera
2013-02-13, 22:31
Medlem
Stackarens avatar
Lä ända jå komma å tanka poå ä ST1 i Safflle!
Dö! Pratar verkligen värmlänningar sådär? Katastrof.

Hatar även Nu jag ska lära er supa med telefonen. Varför har polisen ens en smartphone om han inte vet hur man slår igång skärmen?
Citera
2013-02-18, 22:31
Medlem
Geblods avatar
Kanske inte en reklamfilm i den bemärkelsen.. men alla som somnat med sexan igång på vanlig volym lär veta vad jag talar om:
Den förbannade jävla karnevalmusiken som drar igång innan tv-shop påbörjar sitt bombardemang på morgonen. Är det bara jag eller höjer tv'n volymen varenda jävla gång skiten drar igång?

Fyfan vad förbannad jag blir när man somnat i soffan och tvärvaknar klockan sex till tonerna av en brasiliansk jävla karneval i vardagsrummet!
Citera
2013-02-22, 17:24
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Lä ända jå komma å tanka poå ä ST1 i Safflle!
Dö! Pratar verkligen värmlänningar sådär? Katastrof.

Nej verkligen inte, verkar mer som hon misslyckas med att prata som någon dryg stockholmare tror att värmlänningar pratar...
Alla andra ställen med konstiga dialekter i deras reklamer är också fruktansvärt irriterande men just den från Säffle är överlägset värst. Hatar den reklamen!
Citera
2013-02-22, 17:33
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Åhléns igen med bögen + alla andra Åhlensreklamer på tv.

Nu skall jag köpa en kvällsväska för att kunna bära mina rövdildos.
Citera
2013-02-23, 10:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Retar ihjäl mig på COMVIQ med blatten!! Är det roligt med att bryta på svenska?! Fan va irriertrad jag blir

Ja! Brytning och dialekter tilltalar svensson, särskilt om det är en stereotyp turk man kan gotta sig åt. Filmer som Kopps vittnar om just detta.

Min egen notering : Åhlens. Vad fan, den där jävla hyperbögen är en sån klyscha att man spyr så fort han börjar prata om väskor som något jävla måste.
Citera
2013-02-23, 17:40
Medlem
Jag blir förbannad över rösten i bredbandsbolagets reklam, de är iofs på radio men han lillen "upplev mer med bredbandsbolaget" blir så jävla lack när jag hör detta :/
Citera
2013-02-23, 18:33
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Ja! Brytning och dialekter tilltalar svensson, särskilt om det är en stereotyp turk man kan gotta sig åt. Filmer som Kopps vittnar om just detta.

Min egen notering : Åhlens. Vad fan, den där jävla hyperbögen är en sån klyscha att man spyr så fort han börjar prata om väskor som något jävla måste.
Vad heter killen nu igen? Han titulerade sig som "superstylist" vad jag minns?
Citera
2013-02-23, 19:25
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad heter killen nu igen? Han titulerade sig som "superstylist" vad jag minns?
Han heter Jonas Hallberg

En reklamfilm som jag blir irriterad av är ELON-reklamen med den snåla kärringen som blir upphetsad av deras erbjudanden:
www.youtube.com/watch?v=6TWDP0qRuX4
Citera
2013-02-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Han heter Jonas Hallberg

En reklamfilm som jag blir irriterad av är ELON-reklamen med den snåla kärringen som blir upphetsad av deras erbjudanden:
www.youtube.com/watch?v=6TWDP0qRuX4

Haha den gillar jag, utav alla skitreklamer så har den fått mig att le lite när den butiksanställde tittar konstigt på henne. Annars håller jag på att spy varenda gång vitaepro går och jag kan inte att avgöra vilken version som är värst....avskyr nog mest gubben som går ut på verandan och ler som ett stelt fån, för muggen till munnen och avbryter för att fortsätta le mot något/någon som tydligen lockar till leende mitt ute i naturen som han stint stirrar på. Oscar nästa....not.
Citera
2013-02-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosamannen
Inte TV utan radio - "Mobilio! Mobilio! Alla vill ju spara en sla-ant."
Jag blir så SATANS förbannad varje gång den där jävla skitreklamen spelas.

Haha det där är fan sant :P

/Bluespeed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in