2013-12-24, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Snabb fråga bara, de är mycket att hålla reda på när man sätter sig in Bernys liv igen.
Läst långt tillbaka i tråden och "skvallerbloggen" nämns ofta, vilken blogg är det?
Denna Emma som Berny verkar fira jul med i Malmö just nu "porrbloggar" tydligen, finns de länk?

Använder mig av denna tråden, bernyblue.se och Bernys konto på Instagram, finns de mer tips så ser jag de som en bra julklapp : )
bernypalsson.se
Citera
2013-12-24, 10:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Denna Emma som Berny verkar fira jul med i Malmö just nu "porrbloggar" tydligen, finns de länk?

Här:
http://www.sinnergirls.com/blogs/emma

Innan Berny så var det mest heta "ASS pics" och skrytande om hennes "big plastic boobies" (som ingen tror på eftersom hon verkar ha på sig två-tre behåar åt gången). Efter Berny så har det tagit en liten vändning då även Emma har börjat skära sig och springa på psyk, så just nu har bloggen blivit någon slags bisarr porrpsykblogg. Hon har även en Instagram vid namn "EmmaSinners".
Senast redigerad av William Haines 2013-12-24 kl. 10:56.
Citera
2013-12-24, 20:32
Medlem
Gafflens avatar
Har någon hört Theus julsång?
Låter mer stressad en glad..
Citera
2013-12-24, 21:30
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Anonym
19 DECEMBER, 2013 KL. 4:32 E M
Jag känner till delar av denna historia, då jag firade nyår med Elisa det året och hon skulle åka ner till Berny i Simrishamn kort där efter. Elisa hade köpt biljetter och packat för att åka men ett dygn innan tåget gick så skickade Berny skumma SMS till E, vet inte vad det stod men Elisa blev självklart orolig och irriterad för att hon inte kunde få ett JA/NEJ från Berny om hon skulle hoppa på tåget. Tillslut sa hon nej för att hon pundat med sitt ex på ett hotell på nyår och hon ”orkade inte” och skulle försöka ”förklara senare…” Jag VET att de höll kontakten denna vecka då Berny skulle enligt henne själv blivit våldtagen av sin broder och senare fått heroininjektioner konstant i en skåpbil till Stockholm där hon hölls ”fången” utan kläder och utan mobil. Sen lyckades Berny rymma men ringer INTE 112 utan till någon pundarkompis i Stockholm där hon fick bo och sen åkte hon bara tillbaka till hemmet och till sjukhus. Varför jag vet detta är för att Elisa tyckte att det lät som en självklar överdrift från Bernys sida och att Elisa pröjsat 900kr för en biljett som bara försvann ner i soptunnan. Någonting inträffade säkerligen Berny men förlåt, k n à p p a s t under de omständigheterna. Jag tror Berny injicerade allt själv och inte ville ha en ”mysig nykter vecka” med Elisa som de bestämt utan behövde substitut för något plus att hon gjort slut med den där Johanna.

Tankar kring detta? Jag säger: totalt hittepå. Troligt att någon kidnappar henne för att skjuta i henne heroin, hör hon inte själv hur det låter? Det är andra gången hon påstår att hon blivit ofrivilligt påtvingad intravenöst heroin. Och "konstant under en veckas tid"? R U kidding me? Det är heroin för fler tusentals kronor. Räkna minst 500 per sil. Tror hon slagit bullshitrekord för i år.
Citera
2013-12-24, 23:12
Medlem
Imponerads avatar
Berny är tveklöst feldiagnoserad i synnerhet med sin aspberger.
Detta borde justeras så hon diagnoseras rätt, är inte detta ett fall för Socialstyrelsen egentligen?
Citera
2013-12-25, 12:02
Medlem
https://www.facebook.com/photo.php?v=270748473073094&set=vb.100004138290843 &type=2&theater

https://www.facebook.com/photo.php?v=270721036409171&set=vb.100004138290843 &type=2&theater

Förvånad över att ni inte diskuterat det här än
Citera
2013-12-25, 12:38
Avslutad
Citat:
Jag VET att de höll kontakten denna vecka då Berny skulle enligt henne själv blivit våldtagen av sin broder och senare fått heroininjektioner konstant i en skåpbil till Stockholm där hon hölls ”fången” utan kläder och utan mobil.

Va?
Har hon börjat anklaga brodern igen? Eller ja, för ett år sedan i alla fall.

Rent bernyanskt påhitt lär det ju vara.

För övrigt är det beundransvärt hur Berny överlever dessa extrema våldsinjektioner med knark hela tiden. Vilken STARK kvinna.
Senast redigerad av GenesisP 2013-12-25 kl. 13:09.
Citera
2013-12-25, 15:51
Medlem
Denosynliges avatar
"Ja men jag är ett polskt luder... ja eh..."
"Ja men JAG är ett polskt luder!"
"Va är det något fel med att vara ett polskt luder har jag alltid undrat liksom?"

Haha asså va?? Vilken hemsk skånska Emma talar, inget fel med det egentligen, trodde bara att hon skulle ha en mjukare röst än vad hon hade. Väldigt random diskussion dom har om att dom är polska luder båda två, wtf liksom, fnisse?
Citera
2013-12-25, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
"Ja men jag är ett polskt luder... ja eh..."
"Ja men JAG är ett polskt luder!"
"Va är det något fel med att vara ett polskt luder har jag alltid undrat liksom?"

Haha asså va?? Vilken hemsk skånska Emma talar, inget fel med det egentligen, trodde bara att hon skulle ha en mjukare röst än vad hon hade. Väldigt random diskussion dom har om att dom är polska luder båda två, wtf liksom, fnisse?

Haha ja man finner inga ord. Reagera också på Emmas röst så mörk och hård.
Citera
2013-12-25, 17:22
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estb89
https://www.facebook.com/photo.php?v=270748473073094&set=vb.100004138290843 &type=2&theater

https://www.facebook.com/photo.php?v=270721036409171&set=vb.100004138290843 &type=2&theater

Förvånad över att ni inte diskuterat det här än

Visste inte att dom klippen fanns, men varför sminkar man sig om man ska "BADA"?
Citera
2013-12-25, 18:23
Medlem
Kardnialvokals avatar
Till Emmas försvar och som skåning måste jag säga att det blir en väldig kontrast till Bernys sliriga pundarstockholmska. Skulle tippa på att jag låter exakt likadant om man ställt mig bredvid någon som pratar utpräglad hufvudstadska. Emma kommer ju från Kävlinge dessutom, en riktig bondhåla full av lågutbildade SD:are.
Citera
2013-12-25, 21:03
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Till Emmas försvar och som skåning måste jag säga att det blir en väldig kontrast till Bernys sliriga pundarstockholmska. Skulle tippa på att jag låter exakt likadant om man ställt mig bredvid någon som pratar utpräglad hufvudstadska. Emma kommer ju från Kävlinge dessutom, en riktig bondhåla full av lågutbildade SD:are.

Bara man tittar på Berny så tänker man "aaah tjackpundare.
(Inte för att hon kanske missbrukar tjack längre men hon har ju varit ganska duktig på det tidigare)

Den när beskrivningen av Bernys röst stämmer ju in alldeles utmärkt, särskilt när hon mummlar fram att hon är ett polskt luder. Stockholmska - check, slirigt/sluddrigt - check, whiskyröst - check.

Fattar inte hur hon orkat punda så mycket som hon gjort förr, hon är väl alldeles körd i huvudet och kroppen för längesen. Hon äter väl knappast ordentlig mat med näring i heller så där kör det ihop sig ytterliggare. Det går nog inte vara mer ohälsosam och osund som Berny är. Även om hon påstår sig numera bara peta i sig sin receptbelagda medicin så dricker hon alkohol ibland även om hon inte borde samt att hon slarvar med mat. Men det var en bra idé för henne faktiskt att börja med tillskott, kanske långt ifrån allt det hon skulle behövt ha i sig men det är ju en bra början och bättre än inget.

Hon borde satsa på en ny hobby som går ut på att hon och Theus ska äta så nyttigt och sunt som möjligt. Hon säger att Theus får "special mat", skulle gissa på att det är nå jävla Royal Canin skräp eller liknande som Theus får, + den vattniga leverpastejen förståss som hon häller över maten fasten hennes läsare flera gånger om tjatat om att hundar inte ska ha varken, köttbullar, korv eller leverpastej. Dom ska inte äta människomat, det är kryddor och lök och annat som hundar INTE ska ha i sig i människomat. Spelar ingen jävla roll att hon hört att många hundägare säger att just Scans ska gå bra, Bullshit.

Skulle gissa på att anledningen till att Theus är lite för tunn samt är dålig på att äta är pga dom där hemska foderkulorna

Hundar ska äta mestadels rått kött, många hundägare tyvärr som inte förstått än vilka hemskheter den där veterinär ordinerade maten innehåller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in