2013-12-23, 16:50
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Det är rätt vanligt med vanföreställningar kring sin egen kropp, men du verkar ha totalt fixerat dig vid att få Emma att tro att hon är fet. Förstår inte hur du kan vara ute efter att vara så hemskt elak mot en ung tjej som uppenbarligen inte mår bra när du själv blir så arg på folk som är arga på Berny som ändå skadat många människor. Du måste förstå själv att Emma knappast väger över 65 kg då hon är runt 175 cm. Hon är helt normalviktig och söt dessutom (förutom vissa ingrepp kanske). Det ÄR väldigt elakt av dig att uppenbarligen försöka odla någon slags dålig självkänsla och skapa ätstörningar för en tjej som antagligen tycker utseendet är viktigt. Verkar nästan som att du är svartsjuk för att hon umgås med Berny igen.

http://instagram.com/p/h8Kt2eNKNs/

Helt enorm? Ursäkta, men var? Väger Berny 120 kg då? Och vad spelar det ens för roll för dig? Onödigt att vara elak mot människor i onödan.

Jag har för mig att hon var längre!

Det är OT men jag behövde bara säga det.
Citera
2013-12-23, 16:51
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
För det första är väl NI i denna tråden de absolut sista som ska uttala sig om att vara elaka mot folk i onödan? hela tråden är ju en enda lång mobbningsfars!
För det andra så här:

http://instagram.com/p/iO5V1gNG0u/
och tydligt i videon där hon "skuttar".

Ställ henne på en våg så kan jag lova dig att hon har minst 20kgs övervikt vilket INTE är hälsosamt!

Och svartsjuk? Nej, jag är inte lesbisk.

berny är överviktig p.g.a. mediciner och porrbloggar heller inte, jag tycker det är konstigt hur någon som Emma som porrbloggar och viker ut sig över nätet kan vara så stor. Thats all. Tycker det är grymt oattraktivt och inte hör hemma i den världen. men du kanske tycker övervikt är normalt, iofs.

Jag tycker Emma ser ganska smal ut, inga 20 kilo där inte.
Tänker sätta Emma i försvar med att hon är smal, men har säkert gått upp lite med sina meds.
Citera
2013-12-23, 17:06
Medlem
Citat:
För det första är väl NI i denna tråden de absolut sista som ska uttala sig om att vara elaka mot folk i onödan? hela tråden är ju en enda lång mobbningsfars!
För det andra så här:

Ställ henne på en våg så kan jag lova dig att hon har minst 20kgs övervikt vilket INTE är hälsosamt!

berny är överviktig p.g.a. mediciner och porrbloggar heller inte, jag tycker det är konstigt hur någon som Emma som porrbloggar och viker ut sig över nätet kan vara så stor. Thats all. Tycker det är grymt oattraktivt och inte hör hemma i den världen. men du kanske tycker övervikt är normalt, iofs.

Alltså.. Att ens dra upp begreppet "hälsosam" i denna tråd... Droger, alkohol, rökning, gå flera dagar utan mat, hämtmat, ingen motion, mediciner and so on.. och du börjar prata om hälsosam..?
"hör inte hemma i den världen", nähe, vad hör då hemma i den världen? Den världen behöver variation då den nu i majoritet bara representerar en typ av kropp (och det är så felfelfelfelfelfel). Fattar inte ens hur du kan påstå att hon är överviktig, vet du ens vad övervikt innebär? Nej, hon är inte stor och hon är absolut inte fet. Hon ser NORMAL ut. Det enda man skulle kunna beskylla henne för är att vara otränad, men vem fan är inte det? Och vem fan är du att döma hur hon borde se ut?

Och nej, det DU gör är mobbning. Att klanka ner på en människa helt utan anledning är mobbning. (du har skrivit oerhört hemska saker om E som till 90% bara handlar om hennes utseende) Den här tråden tar för det mesta (märk: för det mesta, även här skrivs väldigt mycket skit precis som på resten av internet) upp HANDLINGAR B har gjort och inte personangrepp. Man väljer själv vad man deltar och svarar på och jag gör valet att aldrig skriva när tråden handlar om exempelvis B:s kropp då det för mig är personangrepp och du gör valet att klanka ner på någon som inte förtjänar det. Vem är själv du att döma någon för att sparka på någon som redan ligger ner? Du gör det nämligen förbannat bra. Och det är egentligen inte någon av oss som kan döma en person för handlingar som bara drabbar denne själv. Mig veterligen har Emma inte gjort något som har skadat någon annan på det sätt B har gjort och det är det som är skillnaden. Vi kan inte döma någon av dom för det liv dom väljer att leva (vad vi än tycker om saken) men vi kan döma dom för handlingar som drabbar andra.

Även Emma tar mediciner eller har du missat det? Exempelvis zyprexan kan få en att stiga snabbt som fan i vikt. Vad du och jag anser som oattraktivt är inte heller av intresse, porrvärlden är fylld med olika grenar och gillar du inte Emmas stil - låt bli henne då.

Edit: Och nu gick jag väldigt mycket OT, får be om ursäkt till andra läsare.
Senast redigerad av Jomika 2013-12-23 kl. 17:39.
Citera
2013-12-23, 17:44
Medlem
Citat:
Inte för att vara elak men Emma är ju helt enorm! Hon måste ju ligga på minst 80-90 pannor eller nåt..

Pain is pung vill bara skapa lite rabalder. *Fniss*
Ja, E är "enorm". Berny däremot är "vacker och mystisk".
Don´t feed her! (Och nu menar jag allså Pungen)
Citera
2013-12-23, 18:18
Medlem
kupochans avatar
Citat:
För det andra så här:

Troooolloooloolololololololo!
Citera
2013-12-23, 19:03
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Pain is pung vill bara skapa lite rabalder. *Fniss*
Ja, E är "enorm". Berny däremot är "vacker och mystisk".
Don´t feed her! (Och nu menar jag allså Pungen)

Exakt.
"Det" vill bara ha reaktioner.

Ignorera deluxe.
Citera
2013-12-23, 19:04
Medlem
Men herregud ni lever ju i förnekelse troligen för att ni själva är feta. Bara feta resonerar så. Eftersom det är för smärtsamt att erkänna sin fetma.

Och att jag skulle försöka starta en ätstörning hos E för att jag uttrycker min åsikt? Lol, vilka ärr sätter NI då inte i själen hos Berny med er råa mobbning där ni klankar ner på precis varenda smula i hennes liv, hon kan inte göra något rätt enligt er ju.? Ni är de sista som ska uttala er om mobbning och elakheter. Sopa rent för egen dörr istället.

Och igen; Berny viker inte ut sig, Emma gör, det hör inte hemma att vara smällfet då. Det är bara fult och oattraktivt. men som sagt verkar ni ju tycka fetma är snyggt, så. Ni skyddar en porrbloggare medan ni mobbar sönder Berny. Sån extrem dubbelmoral att jag aldrig skådat dess like!
Senast redigerad av Pajnispung 2013-12-23 kl. 19:07.
Citera
2013-12-23, 19:12
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Exakt.
"Det" vill bara ha reaktioner.

Ignorera deluxe.

Fan vad najs!
Det var bara att trycka på ignorera så slipper man se inläggen! HAH, det fattade inte jag att man kunde. Gött!
Citera
2013-12-23, 21:09
Medlem
kupochans avatar
Blev lite nyfiken på hur mycket en limousine kostar.

http://www.elitelimousine.se/hem.php?page=limousine

(Den vita Chrysler ser ut som den som Emma kom i)

Har för mig att Emma inte är sådär jättetät direkt, men 2000:- för en tripp till Berny det tyckte hon var rimligt tydligen.... eller bekostade Berny det lyxet?
Citera
2013-12-23, 23:29
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Blev lite nyfiken på hur mycket en limousine kostar.

http://www.elitelimousine.se/hem.php?page=limousine

(Den vita Chrysler ser ut som den som Emma kom i)

Har för mig att Emma inte är sådär jättetät direkt, men 2000:- för en tripp till Berny det tyckte hon var rimligt tydligen.... eller bekostade Berny det lyxet?

Undrar vem av Berny och Emma som tjänar mest pengar, Emma måste få ganska tanigt eftersom hon inte är så populär på sinner, och Berny ligger ju i en hög av skulder men ändå kan dom bekosta sig massor grejer.

Samma sak med Elisa, vart fan får hon alla pengar från?
Citera
2013-12-24, 00:43
Medlem
Ja, jag är en smällfet man på 30+ som äter ostbågar & runkar framför datorn 24/7, förutom när jag sitter här & mobbar Berny Pålsson.
Så, kan vi gå vidare nu? Kanon. Har Madde fått tillbaka sina pengar än?
Jag menar om man kan betala 12 000 för en hund så.
Citera
2013-12-24, 10:26
Medlem
Arbetarbroders avatar
Snabb fråga bara, de är mycket att hålla reda på när man sätter sig in Bernys liv igen.
Läst långt tillbaka i tråden och "skvallerbloggen" nämns ofta, vilken blogg är det?
Denna Emma som Berny verkar fira jul med i Malmö just nu "porrbloggar" tydligen, finns de länk?

Använder mig av denna tråden, bernyblue.se och Bernys konto på Instagram, finns de mer tips så ser jag de som en bra julklapp : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in