Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Nu kanske det här låter helt sjukt men om man analyserar Bernys gamla självskadebeteende så är det inte särskilt svårt med dagens mått mätt och jämfört med de tjejerna som hamnar på rättspsyk nuförtiden. När jag läste första boken fascinerades jag över hur "sjuk" B var och hur "gravt" hennes självskadebeteende var. B tenderar ju som ni redan vet att gå in jävligt hårt för saker och ting. Naturligtvis var hon "värst" när hon självskadade. När jag ser på det idag med mer erfarenhet och en något mer nyanserad syn på B så undrar jag om hon någonsin ens sytt ett sår. I boken skriver hon om hur hon skurit av senor i handen (vilket gav upphov till nedsatt funktion, gäsp) och det har jag väldigt svårt att tro.
Fan skulle jag lägga notis till att hon visade upp armarna i senaste kortet för. Nu ville jag se om hon visade armarna på det sättet i andra kort och nu är jag riktigt trött på att se hennes armar bara för det, och jag kanske bara kollade den senaste veckans inlägg.
Du skrev faktiskt en underbar sak. Hon måste vara riktigt skör, för jag vet ingen som får nedsatta funktioner och nervskador och så som hon. Tänker på hennes förklaring till alla duckface som är resultatet av... det var nervskador hon hade i munregionen va?