2013-10-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonFly...
Enligt dig Pajnispung: "men vi misslyckas alla hela tiden, det är mänskligt. Ingen av oss är perfekt så må den förste utan synd kasta stenen".
Det du menar är alltså: "men vi alla plågar djur, är parasiter, misshandlar, lurar av folk pengar, manipulerar hela tiden, det är mänskligt.

Ja, du trivialiserar och har en mycket skev världsbild.

Ville mest kolla om Pajnispung har så låga förväntningar på mänskligheten som hen tycks påskina. Har nu fått det bekräftat och ska inte tjata om begreppet "misslyckas" mer. Tack för mig.

Nej. Du lägger ord i mun på mig. Du dömer även ut mig utan att först vad jag menar, kan inte förklara det mer än så, om du inte förstår, tyvärr. :/
Citera
2013-10-08, 18:18
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Nej. Du lägger ord i mun på mig. Du dömer även ut mig utan att först vad jag menar, kan inte förklara det mer än så, om du inte förstår, tyvärr. :/

Det är ingen som lägger ord i mun på dig. Däremot är vi flertalet helt olika människor som oberoende av varandra har samma åsikt medan du håller för öronen och skriker "LA LA LA!" så fort någon kommer med kritik mot din husgud Berny. Jag förstår att du har betalningsanmärkningar om din världsbild är lika skev i verkligheten som på internet.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-10-08 kl. 18:21.
Citera
2013-10-08, 20:55
Medlem
Artreyaras avatar
Men nu måste jag hålla med om att Berny börjar komma in i rollen som Aspergare helt okej!!!
Ordningsammare, fler fasta rutiner, inte så mkt "socialt liv" man bara accepterar den gråa vardagen och gör ingen big deal av den. Bra
Citera
2013-10-08, 21:31
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artreyara
Men nu måste jag hålla med om att Berny börjar komma in i rollen som Aspergare helt okej!!!
Ordningsammare, fler fasta rutiner, inte så mkt "socialt liv" man bara accepterar den gråa vardagen och gör ingen big deal av den. Bra

Förvånar mig inte. När Berny går in på att hon har en diagnos så går hon "all-in" så att säga. När hon hade borderline så var hon den mest instabila tjejen med de djupaste skärsåren någonsin, när hon var schizofren så var hon den som hade absolut mest hallucinationer och vanföreställningar och när hon var pundare så pundade hon hårdast av alla. Vi får väl se hur länge ADHD- och Asperger-diagnosen varar innan hon hittar någon ny att roa sig med.
Citera
2013-10-09, 03:42
Medlem
Automagiskts avatar
vad finns det kvar för diagnoser som hon verkligen kan fördjupa sig i?
jag menar "bra" diagnoser nu. såna som hon kan glida på, skaffa fler sympatisörer genom.
inte såna där dåliga diagnoser, så som narcissism (ligger för nära sanningen?), pedofili, etc.
kommer vi få se henne ge sig in i en annan genre snart? den fysiska sjukdomens arena.
kommer hon dra på sig cancer, crohns etc vad det lider?
Citera
2013-10-09, 09:44
Medlem
sinfons avatar
Parasitera på välfärdssystemet är det enda Berny kan, så det är inte alls otänkbart att hon så småningom (ju äldre hon blir och ju mer psykiatrin tröttnar) kommer att "drabbas" av somatiska besvär för att upprätthålla sin livsstil. Hon har väl redan börjat vandra ditåt, genom att skaffa sig neuropsykiatriska diagnoser hon inte har? Påvisbara saker som cancer lär det dock inte vara, snarare typ fibromyalgi och elallergi.
Citera
2013-10-09, 10:04
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Parasitera på välfärdssystemet är det enda Berny kan, så det är inte alls otänkbart att hon så småningom (ju äldre hon blir och ju mer psykiatrin tröttnar) kommer att "drabbas" av somatiska besvär för att upprätthålla sin livsstil. Hon har väl redan börjat vandra ditåt, genom att skaffa sig neuropsykiatriska diagnoser hon inte har? Påvisbara saker som cancer lär det dock inte vara, snarare typ fibromyalgi och elallergi.

Absolut inte elallergi, eftersom då kan hon inte blogga/instagramma/Facebooka om det
Citera
2013-10-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Absolut inte elallergi, eftersom då kan hon inte blogga/instagramma/Facebooka om det

Jodå. El-allergin skulle lätt funka för Berny. För varje gång vår kära Bjääärny vill outa sitt pinsamma liv på internet behöver hon bara hävda att hennes "el-allergi är borta till nittio procent"!

För övrigt har hon väl redan hintat om en del somatiska sjukdomar, hon har ju sagt att hon har hepatit och epilepsi.
Och KOL har hon också antytt om.
Senast redigerad av DugDeepeer 2013-10-09 kl. 10:15.
Citera
2013-10-09, 11:17
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Haha, tänkte inte på det! Uppmärksamhetstörsten är hennes värsta "sjukdom".

Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
För övrigt har hon väl redan hintat om en del somatiska sjukdomar, hon har ju sagt att hon har hepatit och epilepsi.
Och KOL har hon också antytt om.

Ja, det skulle väl vara det - att alla hennes dåliga val till sist tar livet av henne. Hepatiten och ep:n (även om jag har mina tvivel om den senare) är båda drogrelaterade. Rökningen också förstås (en sorts pågående missbruk), och har hon inte KOL så kommer hon definitivt att få det. Hon skulle bara veta exakt hur jävla nasty mot kroppen det faktiskt är att röka, särskilt i hennes omfattning.
Citera
2013-10-09, 11:35
Medlem
Jag gissar på fibromyalgi eller "apatiskt flyktingbarn" som nästa tillstånd att fabricera.
Citera
2013-10-09, 12:12
Avslutad
Eller varför inte IBS? Berny som skriver hyllningar till allt och alla hon träffar, skulle ju då kunna skriva spaltmeter om sina glittrande bajskorvar.

Diffust och bra.
Senast redigerad av GenesisP 2013-10-09 kl. 12:54.
Citera
2013-10-09, 12:50
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Citat:
Igår på kvällspromenaden tänkte jag väldigt mycket på att det är dags för mig att vara tydlig (speciellt mot män som vill ha min kropp) och göra det som jag mår bra av.
- Börnans senaste inlägg.

Ja, för männen blir ju helt mindblown av hennes kropp och sensuella yttre, och sedan när de märker av hennes excentriska och underbara personlighet så blir de helt enkelt för mycket för de där stackars männen och de kan inte bete sig längre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in