Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-21, 01:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
@pozie, manuellt vart e d chosens ligger? e d borta i farmine? aldrig varit o huntat på nå "nytt" ställe, efter yalahar updaten slutade jag explora vad i timmen TYP, kan man räkna med o ligga?
chosens är i farmine ja, muggy plains. långt north east, man måste lämna in tome of knowledges för o få acces. jag har tyvärr ingen aning om xp/h för jag bottade min rp 100%afk på nätterna för o få spawnen själv tog lvls snabbt med bra profit iaf, och det är de jag ville ha. är lite pengarkåt ;(
Citera
2013-12-21, 10:59
Medlem
Deathwanderers avatar
ah okey, får ta o orka fixa access o testa vara där, ska man köra med nåra walls, elr e d ba köra på som vanligt xD
Citera
2013-12-21, 12:28
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
ah okey, får ta o orka fixa access o testa vara där, ska man köra med nåra walls, elr e d ba köra på som vanligt xD
det är bara att köra på som vanligt, men första rundorna får du ta de lite lugnt, så du lär dig spawnen. du vill ju inte åf massvis med monster på dig och dö xd
Citera
2013-12-21, 15:32
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Finns en ny chosen-spawn nu som man inte behöver sleva in 8 tomes för att få access till. Den ligger under templet där vid Stampor-spawnen. När man gör ett mission i new frontier eller children-questet så ska man ner där och upptäcka 5 stycken chosens som är på ground floor, under där finns det nu en ny cave som är ganska stor.
Citera
2013-12-21, 15:34
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Finns en ny chosen-spawn nu som man inte behöver sleva in 8 tomes för att få access till. Den ligger under templet där vid Stampor-spawnen. När man gör ett mission i new frontier eller children-questet så ska man ner där och upptäcka 5 stycken chosens som är på ground floor, under där finns det nu en ny cave som är ganska stor.
i temple of equilibrium ja (någon sån weird stavning), tror dock den är för hardcore för en lvl 150 :/ så just i 150 är nog vanliga caven bättre. brukar vara väldigt många ek's som bottar temple spawnen med tyvärr
Citera
2013-12-21, 15:36
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
i temple of equilibrium ja (någon sån weird stavning), tror dock den är för hardcore för en lvl 150 :/ så just i 150 är nog vanliga caven bättre. brukar vara väldigt många ek's som bottar temple spawnen med tyvärr

Ah, läste inte posten som startade diskussionen, slängde bara in att det fanns en ny spawn.

Ganska obvious att den spawnen är som byggd för botters, då dom har skärmat av hela skiten så att man bara kan lura max 5 chosens åt gången.
Citera
2013-12-21, 15:37
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Ah, läste inte posten som startade diskussionen, slängde bara in att det fanns en ny spawn.

Ganska obvious att den spawnen är som byggd för botters, då dom har skärmat av hela skiten så att man bara kan lura max 5 chosens åt gången.
haha ja, men det är ju cip i ett nötskal
Citera
2013-12-21, 16:15
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, alright tack för tipsen
Citera
2013-12-21, 17:23
Medlem
Var kan man botta på en 66 rp? Bottat Heilheim hittills -2 -3, men är sugen på mer exp. Kör på en hyfsat tom server.
Citera
2013-12-22, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mordik1
Var kan man botta på en 66 rp? Bottat Heilheim hittills -2 -3, men är sugen på mer exp. Kör på en hyfsat tom server.

Drakar?
Citera
2013-12-22, 13:48
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
@j0k3r1, vats? e d inq monster då? mines låter iofs helt ok, kört teamhunts där förut för nå år sen.. xD men vad i timmen TYP, kan man räkna med o ligga på både vats o mines? o kör du med bow eller xbow? XD
brukar köra frosts o där e ja på 400-600 beroende på hur mkt folk/bottare..

Precis, the Vats är den tredje teleporten i TP-room i INQ. Defilers, blightwalkers och Plagues är vad som gäller där. Mines genererar olika exp, har inte huntat där på ett bra tag, men när jag var runt 150 låg jag väl på kanske 1,2kk manuellt i timmen på Aurora, men som sagt varierar det. Mines gör man främst för looten.
Citera
2013-12-22, 21:02
Medlem
Deathwanderers avatar
^
tack för tipsen!

o du håller med pozie då, ang bow vs xbow?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in