Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-17, 00:19
Medlem
PhilMorriss avatar
Haha, sicken härlig tid när man drog lootbag från dwarves. Jag minns när adrenalinen gick upp bara för att man skulle ner till dwarf guards, och man visste inte riktigt om de var samlade runt hålet.

Det enda jag gör nu är att jag bottar upp en ny knight, som är lvl 107 för tillfället. Har kört pirates i yalahar, var går jag vidare? Är relativt osugen på att köpa script.
Citera
2013-09-17, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Lootbag... Haha, blir så himla glad och nostalgisk av att läsa dina inlägg i denna tråden, det mesta du gör är liksom ur tiden men du är fortfarande positiv och skit nöjd med resultatet! Fortsätt i den andan så ska jag fan skänka en 100k till dig i välvilja!

Men vad fan! Det låg ju loot över hela flooret, kollade upp på Wiki och ser "Copper Shield - 50GP" ... !!!?

Fick ju i för sig hämta flera bps för att få plats med allt... Men men! Har redan hittat en guild med skit sköna spelare, direkt donerade ena killen gear till mig och gav mig 20k fastän jag sa att det är lugnt att jag klarar mig, men klart insisterar han och vägrar ha det på annat sätt...

Är 31 när som, blir drakar så fort jag slår 33. Lagt ut ett par "annonser" på Life Rings, så tänkte fylla på lite där och sen köra hårt med ett par manas.

Några tips på vart jag bör hunta?

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
nooo! du kommer förstöra hans oskuld, han kommer bli smutsig och dryg som alla andra som fått smaken av pengar! FÖRSTÖR INTE DENNA ENHÖRNING!

Men!!! Jag vill ju bara bygga mitt egna rikskapital(utav lootbags!) Jag är ren och skär oskuld, väntar fortfarande på den rätte!
Citera
2013-09-17, 04:58
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, riktigt bra!

ang vice, så kmr jag fylla på snart.. har ba rätt mkt just nu rl -.-
Citera
2013-09-17, 05:59
Gick till Minotaur Tower norr om Darashia för att ta de sista levlarna innan dragons tänkte jag.. Fy... faan vad bra stället är!! I början segade jag men låg ändå på 60-70k xp i timmen. Tog 33.

Gick och testade dragons, men Ankh-spawnen kändes helt värdelöst och det var sjukt nervigt och waste.

Gick tillbaks till tornet med min nya Hailstorm Wand.. Jävlar vad den trycker. Låg på stadiga 90-100k xp/timmen när jag var där helt själv. Cirkus 30 min per level. Sen går man antingen +-0 på nästan bara guldet vilket är sjukt nice. Man får ju massa leather, broken xbow osv osv m.m, så det blir ändå en hel del!

Samlade massa bolts till en annan snubbe i guilden som inte har PACC för att vara schysst också

Känns som min nya tibia-upplevelse blivit en blogg. Kanske borde slänga igång min stream och streama min återkomst ändå?
Citera
2013-09-17, 14:24
Medlem
Deathwanderers avatar
tycker faktiskt det e kul o läsa, får lite nostalgi känsla.. o drar du upp en stream, så kmr ja kika då o då!
Citera
2013-09-17, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Gick till Minotaur Tower norr om Darashia för att ta de sista levlarna innan dragons tänkte jag.. Fy... faan vad bra stället är!! I början segade jag men låg ändå på 60-70k xp i timmen. Tog 33.

Gick och testade dragons, men Ankh-spawnen kändes helt värdelöst och det var sjukt nervigt och waste.

Gick tillbaks till tornet med min nya Hailstorm Wand.. Jävlar vad den trycker. Låg på stadiga 90-100k xp/timmen när jag var där helt själv. Cirkus 30 min per level. Sen går man antingen +-0 på nästan bara guldet vilket är sjukt nice. Man får ju massa leather, broken xbow osv osv m.m, så det blir ändå en hel del!

Samlade massa bolts till en annan snubbe i guilden som inte har PACC för att vara schysst också

Känns som min nya tibia-upplevelse blivit en blogg. Kanske borde slänga igång min stream och streama min återkomst ändå?

Tibiacast är "tibia twitch".

Testa Yalahar dragons sjukt nice för druids!
Citera
2013-09-17, 16:16
Medlem
Vassknivs avatar
Är ny på detta med premium scrolls, hade tänkt sälja en.. Men jag kan inte eller?

http://i.imgur.com/g1kglpH.png

Vad behöver jag?

Alltså sälja via market.
Citera
2013-09-17, 16:47
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Är ny på detta med premium scrolls, hade tänkt sälja en.. Men jag kan inte eller?

http://i.imgur.com/g1kglpH.png

Vad behöver jag?

Alltså sälja via market.

Edit: ingen jävla aning.
Citera
2013-09-17, 17:06
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Tibiacast är "tibia twitch".

Testa Yalahar dragons sjukt nice för druids!

Tack, kollar in båda!

Måste även ge ett allmänt tack till J0k3r1 som tog mig på ett litet äventyr idag! Det var väldigt uppskattat

Även gjort Crusader Helmet och War Hammer questen idag, det rullar på bra!

Streamen även igång! Se min signatur!
Senast redigerad av Aeikz 2013-09-17 kl. 17:21.
Citera
2013-09-17, 17:09
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Det står ju precis där? Du kan inte sälja scrolls för din konto har inte funnits tillräckligt länge och du har inte tillräckligt mycket aktivt premium på ditt konto.
Citera
2013-09-17, 17:14
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Det står ju precis där? Du kan inte sälja scrolls för din konto har inte funnits tillräckligt länge och du har inte tillräckligt mycket aktivt premium på ditt konto.

Jomen förstår inte skillanden mellan "Conditions to Transfer Premium Scrolls:" och "
Conditions to Transfer Premium Scrolls Purchased by Credit Card:"

:S, Jag kan inte skicka premium scroll som köpt av kredit kort, men jag kan normalt? WHAT?

"Available Premium Scrolls: 0
Add Premium Scrolls

Each Premium Scroll represents a 30 days period of premium time.
You can use this Premium Scrolls to extend the premium time of your account.
You can transfer Premium Scrolls to one of your characters into the game. Premium Scrolls can be traded freely with other characters through the market or the safe trade option."

Helt jävla förvirrad.
Citera
2013-09-17, 17:20
Medlem
Jag undrar vilket hus ni tycker är snyggast?

Finns ju en del som är rätt coola nu med Dream House design grejjen som kom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in