Citat:
Ursprungligen postat av
j0k3r1
Lootbag... Haha, blir så himla glad och nostalgisk av att läsa dina inlägg i denna tråden, det mesta du gör är liksom ur tiden men du är fortfarande positiv och skit nöjd med resultatet! Fortsätt i den andan så ska jag fan skänka en 100k till dig i välvilja!

Men vad fan! Det låg ju loot över hela flooret, kollade upp på Wiki och ser "Copper Shield - 50GP" ... !!!?
Fick ju i för sig hämta flera bps för att få plats med allt... Men men! Har redan hittat en guild med skit sköna spelare, direkt donerade ena killen gear till mig och gav mig 20k fastän jag sa att det är lugnt att jag klarar mig, men klart insisterar han och vägrar ha det på annat sätt...
Är 31 när som, blir drakar så fort jag slår 33. Lagt ut ett par "annonser" på Life Rings, så tänkte fylla på lite där och sen köra hårt med ett par manas.
Några tips på vart jag bör hunta?
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
nooo! du kommer förstöra hans oskuld, han kommer bli smutsig och dryg som alla andra som fått smaken av pengar!

FÖRSTÖR INTE DENNA ENHÖRNING!
Men!!! Jag vill ju bara bygga mitt egna rikskapital(utav lootbags!) Jag är ren och skär oskuld, väntar fortfarande på den rätte!