Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-22, 19:09
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Han är redan i full gång och spelar, det lilla äcklet!
Haha! Så han lyckades äntligen fixa sig en key!
Citera
2013-10-22, 19:12
Medlem
Om man ska göra en ny char idag, vilken voc ska man satsa på då? Har inte spelat på bra länge.. Men har ett par chars runt lvl 100.. Typ 125 sorc o en 120 knight samt ett par pallys runt lvl 50..

Satsar på att ha kul, hunta mestadels själv, lvla enkellt och inte lägga ner allt för mkt tid - kommer ej att botta..
Citera
2013-10-22, 19:31
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Haha! Så han lyckades äntligen fixa sig en key!
Yezz, väntar spännande på min.. kommer väl dröja flera veckor antagligen med min tur!
Citera
2013-10-22, 19:44
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercalle
Om man ska göra en ny char idag, vilken voc ska man satsa på då? Har inte spelat på bra länge.. Men har ett par chars runt lvl 100.. Typ 125 sorc o en 120 knight samt ett par pallys runt lvl 50..

Satsar på att ha kul, hunta mestadels själv, lvla enkellt och inte lägga ner allt för mkt tid - kommer ej att botta..

Tycker att du ska köra sorc, dom är helt klart roligast att spela själv tycker jag. Visst du kommer inte kunna teamhunta med knights som druider men man kör fan mestadels själv och sorcs har mer roliga attackspells att använda sig av.
Citera
2013-10-22, 19:49
Medlem
jordrobsss avatar
Jag fattar inte varför folk bottar sina main accounts på aurora nu när man har voucher är det ju typ 4x expen med premium tid, ja drar runt 2-3kk i h på lizard city med min druid, kör med botheal iofs. Det går så fort att lvla nu så att man behöver inte botta.
Expar nästan bara på min premium tid.
Citera
2013-10-22, 19:51
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Jag fattar inte varför folk bottar sina main accounts på aurora nu när man har voucher är det ju typ 4x expen med premium tid, ja drar runt 2-3kk i h på lizard city med min druid, kör med botheal iofs. Det går så fort att lvla nu så att man behöver inte botta.
Man bottar ju lizard city också? I princip alla ställen som är bra att hunta manuellt på finns det ju scripts till, och folk är jävligt lata, därför bottar dom : D
Citera
2013-10-22, 20:51
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercalle

paladin hade jag kört som en annan snubbe skrev så e sorc också soft o solo hunta med,
men om du gör en ed så om du nångång vill så e d alltid lätt att teamhunta med en ek

såg nu att du ändå har en 125 sorc, kör på den xD
Citera
2013-10-22, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Han är redan i full gång och spelar, det lilla äcklet!

Vad är det för generöst folk som fått tillgång till konton på Flashback?
Citera
2013-10-23, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Hej alla flashbackare och tibiaspelare! Det är såhär att jag undrar lite över hur du blir deletad när du bottar.

Förut vare ju som så att GM kom in och "kollade" upp dig. Numera har dom inga GM'S utan istället nån form av "ruttkollare" eller vad man ska kalla det... Sen går dom antagligen efter reports osv osv...

Hur som helst, Vill veta allt med hur dom vet att du bottar tills det att du blir deletad.(Vet att man blir deletad direkt utan nån förvarning) Hoppas någon förstår vad jag menar, Tack!

Spelade på aurora för ungefär ett år sen, började botta lite enkla scripts som jag gjorde själv någon timma per dag. Efter ett tag kom jag upp i level 50+ och slog på boten 4-5 nätter/veckan på darashia drags. Lvlade rätt snabbt upp till 95 och sedan slutade jag spela för jag behöve lägga tid på annat, detta var en period på 2-3 månader jag bottade kontinuerligt utan att bli bannad, sedan när jag skulle återuppta min char ~3 månader efter jag tagit min paus så hade jag blivit deletad.

Så förmodligen har de så många aktiva botters att ta itu med så man blir inte bannad direkt, tipset är att ha en moneymaker eller något på ett eget konto som du har råd att bli avstängd på, sen lvla vanligt eller semi-botta på ditt riktiga konto så kan du nog klara dig utan att bli deletad.
Citera
2013-10-23, 16:44
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Varför vara nöjd? 4x expen + bot = ännu mer levels än bara 4x exp utan att anstränga sig. Mycket vill ha mer.
Citera
2013-10-23, 18:20
Medlem
Fridaynights avatar
Fast ska vi vara petiga så är det 3x exp på Aurora med voucher aktiverad

.. orkar inte länka källa, sök själv ;p
Citera
2013-10-23, 18:33
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Nej, det fungerar inte längre. Bottet har gissningsvis en bug som man utnyttjar, som i alla andra fall.
Ge fan i att botta så slipper ni det bekymret.

De har inte publicerat någon direkt information om hur anti-measurement-verktyget fungerar, men det är väl ganska lätt uträknat. Total online tid (stamina), rutt repetition/action repetition, reports som kommer in, det är ett gäng olika variabler som spelar in. Mitt största råd är att ge fan i att botta så slipper du tråkiga konsekvenser, och dessutom slipper du göra mig fly förbannad.
Kanske skulle skrivit det men jag bottar inte. Bara en ren tanke Har och kommer aldrig botta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in