2013-12-20, 11:56
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstar
Haha kontraster... Degade 1kk för min på Lunara.
de gick för 1-1,5kk från början, men när alla verkligen campade warzones så droppades några stycken om dagen. vid en viss tidpunkt var folk glada om de ens fick sålt den haha så då passade jag på och norpa en åt min rp!

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
aa, dom ligger på typ samma.. :/
aha fan va drygt :/ folk har väl slutat göra wz antar jag
Citera
2013-12-20, 12:24
Medlem
Deathwanderers avatar
antar att du inte har kvar den? ;D
Citera
2013-12-20, 12:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
antar att du inte har kvar den? ;D
nää tyvärr, tror den försvann med min rp när jag sålde accet
Citera
2013-12-20, 12:50
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, antog d

tips på hunting ställen då? 130rp..
Citera
2013-12-20, 13:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
haha, antog d

bott eller manuellt? jag kör ju alltid lizards för de är as nize profit xd sen efter det slänger jag alltid min rp på chosens i 150
Citera
2013-12-20, 15:42
Medlem
PreaCs avatar
Började på Aurora för 30min sedan, någon annan som lirar där?

Vad ska man välja för gubbe? Har alltid gillat paladin
Citera
2013-12-20, 19:06
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Började på Aurora för 30min sedan, någon annan som lirar där?

Vad ska man välja för gubbe? Har alltid gillat paladin

Väljer att inte kölhala dig eftersom din fråga består av något mer än "Nån' som lirar Aurora?!"
Paladin är ett starkt rekommenderat val, schysst med tanke på att skillraten är aningen högre på Aurora vilket gör det snabbt och lätt att komma igång.
Spelar själv på Aurora som paladin. Min rekommendation är att skilla den ett par dagar innan du börjar levla på riktigt, även om skillraten är högre.

Citat:
haha, antog d

Formorgar Mines med schyssta e-walls och f-walls, grym exp och decent loot. Kan vara lite hektiskt ibland, men när man lärt sig hur man ska gå så är'e chill.
Alternativt bör du även med lite ok skills kunna börja hunta lite försiktigt i The Vats i inq, med walls även där.
Senast redigerad av j0k3r1 2013-12-20 kl. 19:09.
Citera
2013-12-20, 19:16
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Formorgar Mines med schyssta e-walls och f-walls, grym exp och decent loot. Kan vara lite hektiskt ibland, men när man lärt sig hur man ska gå så är'e chill.
Alternativt bör du även med lite ok skills kunna börja hunta lite försiktigt i The Vats i inq, med walls även där.
dock kan man stryka foromgar mines på aurora, det är så mycket botters där så de är sjukt :/
Citera
2013-12-20, 19:57
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Väljer att inte kölhala dig eftersom din fråga består av något mer än "Nån' som lirar Aurora?!"
Paladin är ett starkt rekommenderat val, schysst med tanke på att skillraten är aningen högre på Aurora vilket gör det snabbt och lätt att komma igång.
Spelar själv på Aurora som paladin. Min rekommendation är att skilla den ett par dagar innan du börjar levla på riktigt, även om skillraten är högre.

Hade ingen aning att det var så självklart, har knappt rört spelet sedan 7.8 när man kunde ha addons på sin outfit.

Blev att jag valde paladin! Undrar hur länge jag kommer nöta den här gången innan jag tröttnar
Citera
2013-12-20, 21:40
Medlem
Messigoals avatar
Vilken bot är och rekommendera för tillfället? Inte lirat tibia på säkert 3 - 4 år!

Ska endast botta, för jag tycker det är kul
Citera
2013-12-20, 22:59
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Vilken bot är och rekommendera för tillfället? Inte lirat tibia på säkert 3 - 4 år!

Ska endast botta, för jag tycker det är kul
kan knappt fatta att jag tänker svara på denna frågan, jag måste vara döende.

det beror på, xenobot eller ibot. ibot har mer scripts och är lättare tycker jag iaf. dock crackas xenobot, så vill du ha gratis hade jag kört på det
Citera
2013-12-20, 23:58
Medlem
Deathwanderers avatar
@pozie, manuellt vart e d chosens ligger? e d borta i farmine? aldrig varit o huntat på nå "nytt" ställe, efter yalahar updaten slutade jag explora vad i timmen TYP, kan man räkna med o ligga?

@j0k3r1, vats? e d inq monster då? mines låter iofs helt ok, kört teamhunts där förut för nå år sen.. xD men vad i timmen TYP, kan man räkna med o ligga på både vats o mines? o kör du med bow eller xbow? XD

brukar köra frosts o där e ja på 400-600 beroende på hur mkt folk/bottare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in