Citat:
Ursprungligen postat av
pozie
självklart om man ska köra pvp så ere infernal + thorn som gäller, men det är ju endast för att de inte riktigt finns något att jämföra med i arrow väg

jag körde arbalest sen mycological bow, de enda 2 jag körde med haha. hade kört thornspitter om de inte va så att den kostade lite för mycket. ser ingen anledning till att lägga flera kk's på lite dmg. då sparar jag hellre pengarna så jag kan ta på mig och fantisera om mina pixlar. vet inte varför, men har alltid gillat att ha pengar på tibia istället för items hauehuae
Precis, det finns ingen representativ arrow för inf. bolts, vilket gör armborstet attraktivt för mig då det gör en ganska hygglig skillnad när man ligger inne med 190~ i dist efter tempo san. Men, spelar man inte på det sättet utan man är mer ute efter att hunta effektivt och gå profit på vad man än gör så visst, kör med arrows för all del - det blir säkerligen en skillnad på profiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deathwanderer
haha, aldright.. dock e ju den super dyr
men men! får nog försöka testa mig på vad som känns bäst för min del!

Jepp, man kan ju även köpa en Royal c-bow och köra med den i princip lika väl som med en Thorn Spitter, men har man lite cash att leka med kan man kosta på sig en sådan om man nu så önskar.
Alternativt kan du köpa en myco bow och en royal om ekonomin tillåter! Smaken är som baken!