Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-22, 21:05
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
^
tack för tipsen!

o du håller med pozie då, ang bow vs xbow?
går inte att inte hålla med statistik huhuehueheheu
Citera
2013-12-22, 21:45
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
^
tack för tipsen!

o du håller med pozie då, ang bow vs xbow?

Nix, det gör jag faktiskt inte, även om han har i vad han säger ang. cap och pris.
Jag kör på Thorn Spitter, men enbart av den anledningen att jag använder kopiösa mängder infernal bolts i pvp.
Faktum är, att jag har kört crossbow hela vägen då det går snabbare i lägre levlar och du kan få seriösare dmg tidigare än vad du kan få med bow. Det är en smaksak.
Citera
2013-12-22, 22:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Nix, det gör jag faktiskt inte, även om han har i vad han säger ang. cap och pris.
Jag kör på Thorn Spitter, men enbart av den anledningen att jag använder kopiösa mängder infernal bolts i pvp.
Faktum är, att jag har kört crossbow hela vägen då det går snabbare i lägre levlar och du kan få seriösare dmg tidigare än vad du kan få med bow. Det är en smaksak.
självklart om man ska köra pvp så ere infernal + thorn som gäller, men det är ju endast för att de inte riktigt finns något att jämföra med i arrow väg jag körde arbalest sen mycological bow, de enda 2 jag körde med haha. hade kört thornspitter om de inte va så att den kostade lite för mycket. ser ingen anledning till att lägga flera kk's på lite dmg. då sparar jag hellre pengarna så jag kan ta på mig och fantisera om mina pixlar. vet inte varför, men har alltid gillat att ha pengar på tibia istället för items hauehuae
Citera
2013-12-22, 22:54
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, aldright.. dock e ju den super dyr
men men! får nog försöka testa mig på vad som känns bäst för min del!
Citera
2013-12-22, 22:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
lyssna på gud, jag har alltid rätt.
Citera
2013-12-22, 23:07
Medlem
Yamals avatar
Starz fo lajf!
Citera
2013-12-22, 23:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Starz fo lajf!
fast du är den sämsta rp'n i historien, så tyst slav
Citera
2013-12-22, 23:15
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
självklart om man ska köra pvp så ere infernal + thorn som gäller, men det är ju endast för att de inte riktigt finns något att jämföra med i arrow väg jag körde arbalest sen mycological bow, de enda 2 jag körde med haha. hade kört thornspitter om de inte va så att den kostade lite för mycket. ser ingen anledning till att lägga flera kk's på lite dmg. då sparar jag hellre pengarna så jag kan ta på mig och fantisera om mina pixlar. vet inte varför, men har alltid gillat att ha pengar på tibia istället för items hauehuae

Precis, det finns ingen representativ arrow för inf. bolts, vilket gör armborstet attraktivt för mig då det gör en ganska hygglig skillnad när man ligger inne med 190~ i dist efter tempo san. Men, spelar man inte på det sättet utan man är mer ute efter att hunta effektivt och gå profit på vad man än gör så visst, kör med arrows för all del - det blir säkerligen en skillnad på profiten.

Citat:

Jepp, man kan ju även köpa en Royal c-bow och köra med den i princip lika väl som med en Thorn Spitter, men har man lite cash att leka med kan man kosta på sig en sådan om man nu så önskar.
Alternativt kan du köpa en myco bow och en royal om ekonomin tillåter! Smaken är som baken!
Citera
2013-12-22, 23:19
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
fast du är den sämsta rp'n i historien, så tyst slav
Varför? Inte direkt så man skadar dåligt med Stars + sköld är förbannat skönt i dagens kick/freeze tibia
Citera
2013-12-22, 23:27
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Varför? Inte direkt så man skadar dåligt med Stars + sköld är förbannat skönt i dagens kick/freeze tibia

Tänker bara tillbaka på dom gamla tibiaswe-tiderna då jag ser ditt namn!

Fan att inte tibia var som innan 7.4! Nu är jag dyngrak som en djävla kamel, men fan vad kul det var på den tiden. Man fick ju förfan en adrenalinkick då man såg en whiteskull!
Citera
2013-12-22, 23:38
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Tänker bara tillbaka på dom gamla tibiaswe-tiderna då jag ser ditt namn!

Fan att inte tibia var som innan 7.4! Nu är jag dyngrak som en djävla kamel, men fan vad kul det var på den tiden. Man fick ju förfan en adrenalinkick då man såg en whiteskull!
Haha skoja inte, då krävdes det lite skill för att döda/överleva, nu kan vilken snorunge som helst döda någon, alla kan trycka på nån knapp :P
Citera
2013-12-22, 23:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Precis, det finns ingen representativ arrow för inf. bolts, vilket gör armborstet attraktivt för mig då det gör en ganska hygglig skillnad när man ligger inne med 190~ i dist efter tempo san. Men, spelar man inte på det sättet utan man är mer ute efter att hunta effektivt och gå profit på vad man än gör så visst, kör med arrows för all del - det blir säkerligen en skillnad på profiten.
självklart därför han fick bow som förslag, för jag tror inte det är krig han är ute efter

Citat:
du skadar mer med mycological bow + crystalline arrow, + du har mer hit chans. just därför du är sämst rp xd. att använda stars bara för kicks är ju retarded, det kostar mkt mer + du kan bära mindre. + om du huntar ställen där du nu faktiskt kör med sköld + stars för du behöver deff spelar det ingen roll om du har sköld i en kick, du kommer dö ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in