Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Oj, hårda ord. Vill inte gå allt för off-topic nu, men är du seriös? Smak är självklart subjektivt och orkar inte argumentera för min sak, men själv tycker jag att albumet är helt magiskt. En av de sämsta svenska skivorna i modern tid.. Mja. Nej.
Ja, jag är 100% seriös. Sen får andra tycka vad de vill, och det respekterar jag
Citat:
Ursprungligen postat av
Risputt
Vad tror vi om Arcade Fire till Bråvalla 2014? Borde väl vara någorlunda rimligt nu när Stoxa inte ska bli av i år och de är bokade till Northside. Jag skulle iallafall bli glad ifall de kom så jag håller alla mina tummar på att Arcade Fire släpps snart.
Började tro på Arcade Fire inför torsdagens släpp. Men i och med att de inte kom där, så tror jag nog inte att de kommer till Bråvalla. Här i Sverige är nog även KOL större än AF då KOL är mer mainstream. Men vem vet, de kanske kommer framöver de också!
Citat:
Ursprungligen postat av
Rolling-stoned
Håller med!! Bråvalla kan säkert boka en större akt som redan är bokad till SB men om man ska se till hur Scorpio brukar agera så vill dom ha en stor exklusiv headline.. Börjar mer o mer kännas som att Deadmau5 kan vara aktuell till den spotten.. Finns precis som du säger inte så många namn kvar som kan passa till den platsen. Steve Aoki kanske, men de känns ju ganska "mäh".. Afrojack finns ju såklart också kvar. Hade varit jävligt kul att se han på Brålis!! (Tvek om han har headline-status dock)
Dock vet vi ju att Bråvalla brukar kunna överraska... Varför inte ett exklusivt b2b set med ingrosso och axwell
??!
Kanske kan Fatboy Slim, Chemical Brothers eller Prodigy vara tänkbara "dans"-akter kanske..
Edit: Kan också lägga till i spekulationerna kring dans-släppet att Sander van Doorn enligt källor var aktuell redan förra året men då fick man inte ihop det. Kanske bokas han i år

!?
Angående det fetmarkerade, så är det något jag faktiskt också har tänkt på. Det vore stort och skulle säkerligen dra endel folk!