2013-12-14, 14:22
Medlem
dafuqups avatar
Anledningen till kön idag tror jag främst är pga early bird och att folk vill säkra för att kunna ge i julklapp. Sen kanske det var ett visst antal biljetter som var billigare där i norrköping?
Citera
2013-12-14, 14:25
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Var har du läst att de ska släppas idag?

Var väl snarare snack om att en akt skulle släppas i och med musikhjälpen. Att hela "dance"-paketet släpps är nog inte troligt.
Citera
2013-12-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Var väl snarare snack om att en akt skulle släppas i och med musikhjälpen. Att hela "dance"-paketet släpps är nog inte troligt.
Och den akten har väl redan "släppts", Style of Eye
Citera
2013-12-14, 14:35
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Var har du läst att de ska släppas idag?

Missuppfattning från min sida, sorry!
Citera
2013-12-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Anledningen till kön idag tror jag främst är pga early bird och att folk vill säkra för att kunna ge i julklapp. Sen kanske det var ett visst antal biljetter som var billigare där i norrköping?
Samma pris på early bird här i Norrköping, men som du säger så kan ju vissa oroa sig för att early bird ska sälja slut.
Citera
2013-12-14, 17:03
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Samma pris på early bird här i Norrköping, men som du säger så kan ju vissa oroa sig för att early bird ska sälja slut.

Och för att de flesta föräldrar inte vet hur man skriver ut en PDF så då står dom hellre och köar i 1½h och får biljetten utskriven direkt
Citera
2013-12-14, 20:25
Medlem
TheSystems avatar
Helt OK bokning med Style of Eye ändå!
Citera
2013-12-14, 23:46
Medlem
charlesmonroes avatar
Style of Eye är absolut ingen headliner. Visserligen var han förband till SHM en av dagarna på Friends Arena och en bra dj, men inte tillräckligt stark för att vara ett saftigt affischnamn.

Har scoutat på Bråvallas facebook men inte hittat någon information om dans-släppet, har någon en susning om när den kan komma?
Citera
2013-12-15, 00:31
Medlem
De säger nästa vecka, eller senare. de kan nog inte dra mycket längre då de kör ett släpp per vecka??

Jag hoppas Neelix ska bokas! https://soundcloud.com/neelix tysk är han ju också..
Citera
2013-12-15, 01:19
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valon
De säger nästa vecka, eller senare. de kan nog inte dra mycket längre då de kör ett släpp per vecka??

Jag hoppas Neelix ska bokas! https://soundcloud.com/neelix tysk är han ju också..

Man kan ju hoppas... men jag tror de skulle vilja släppa artister som är mer mainstream. Jag skulle dock bli skitglad av lite psy på festivalen! Fan vad nice det skulle vara.
Citera
2013-12-15, 14:55
Medlem
Risputts avatar
Vad tror vi om Arcade Fire till Bråvalla 2014? Borde väl vara någorlunda rimligt nu när Stoxa inte ska bli av i år och de är bokade till Northside. Jag skulle iallafall bli glad ifall de kom så jag håller alla mina tummar på att Arcade Fire släpps snart.
Citera
2013-12-15, 15:23
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risputt
Vad tror vi om Arcade Fire till Bråvalla 2014? Borde väl vara någorlunda rimligt nu när Stoxa inte ska bli av i år och de är bokade till Northside. Jag skulle iallafall bli glad ifall de kom så jag håller alla mina tummar på att Arcade Fire släpps snart.
Känns med ens ganska troligt. Passar ju in som headliner om det nu är så att man kör lite extra på indie för att Stoxa ställdes in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in