Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag hoppas att det blir en ny pratkanal i framtiden och då menar jag verkligen ny.Bort med hela högen utom Gert Fylking som faktiskt är en frisk fläkt och vågar frångå det publikfriande fjäsket som övriga står för.
Det har blivit förbannat tjatigt och 2,5 år med samma som sitter och pladdrar med samma stammisar om ingenting blev som en enda lång repris. Att dom inte har teknik nog för att stoppa dessa besatta inringare är under all kritik. Vem fan tycker att Jarri är rolig fortfarande? Själv tyckte jag det dom första 10-20 gångerna möjligen.
Tyvärr steg det programledarna åt huvudet då programiden var bra och dessa trodde att dom själva var oumbärliga. Ett byte skulle ha skett för länge sedan och Rusz borde inte fått vara med alls då hon är så pass psykist störd och skulle behöva en äkta psykiatiker som tar ner henne på jorden.
Tycker inte Gert är en frisk fläkt. Han måste ju hållas i styr, blir sur i sina rants och måste kolla blodtryck. Dessutom är det bara medhållare som ringer in för det mesta så han kan fortsätta sina utbrott. Visst är det bra när någon säger ifrån med radikala åsikter, men det inte alla som håller med. Tror de flesta som inte håller med slår av radion på honom, då blir det bara en massa SD:are kvar som jagas upp av hans arga skrikande på morgonen. Gert är KD:are, men mycket går hand i hand med SD:s politik i hans rants.
Skulle behövas fler Aschberg format casts i framtiden. Där alla får ringa in och snacka skit om alla. Total anarki i radio med en enfaldig domare som alla kan enas om att störa sig på. Det är underhållning!
Ska erkänna att jag börjat inse hur dålig Eva Rusz är. Hörde reklamen när hon skrattar hysteriskt åt något skittråkigt brev. Fattade ingenting. Vet inte om det hennes röst som stör mig eller om det är hennes stil, men jag hade hellre lyssnat på Fredrik steen eller Kindmark en timme extra.