2012-10-03, 14:29
Medlem
enfindams avatar
Är det någon som vet när Gunilla Persson ska vara med hos Aschberg eller har hon redan varit det och isåfall när var det?
Citera
2012-10-03, 14:40
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Är det någon som vet när Gunilla Persson ska vara med hos Aschberg eller har hon redan varit det och isåfall när var det?
I dag är det!
Citera
2012-10-03, 16:58
Medlem
Hon är ju helt lost!!! "Fötterna på jorden", in my as!!
Citera
2012-10-03, 17:23
Medlem
enfindams avatar
Lyssnade på Gunilla Persson hos Robert Aschberg idag. Satt och skämdes när en del ringde in, kontrollerar dom inte innan vilka av telefonörerna som är seriösa?
Citera
2012-10-03, 17:41
Medlem
towbs avatar
Citat:
Lyssnade på Gunilla Persson hos Robert Aschberg idag. Satt och skämdes när en del ringde in, kontrollerar dom inte innan vilka av telefonörerna som är seriösa?
Nä man ringer rakt in i studion Lite skit får man ta, man skulle säkert missa en massa bra grejer också om någon satt och tog emot samtal och skulle bedöma vad som får gå igenom eller inte.

Vissa gäster genererar ju sämre ringare också
Citera
2012-10-03, 18:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Nä man ringer rakt in i studion Lite skit får man ta, man skulle säkert missa en massa bra grejer också om någon satt och tog emot samtal och skulle bedöma vad som får gå igenom eller inte.

Vissa gäster genererar ju sämre ringare också
Det brukar finnas någonting som heter telefonsluss som sorterar bort de värsta galningarna. Behöver man inte ens uppge sitt namn och adress, man kan alltså vara helt anonym?
Citera
2012-10-03, 18:55
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Det brukar finnas någonting som heter telefonsluss som sorterar bort de värsta galningarna. Behöver man inte ens uppge sitt namn och adress, man kan alltså vara helt anonym?
Svar; ja, det är friåkning och du kan kalla dig vad tusan du vill, men var beredd på att bli droppad av Robban om han tycker du flamsar för mycket.
Citera
2012-10-03, 19:21
Medlem
towbs avatar
Citat:
Robban har förklarat det som att det dels är en liten kanal så det finns inte folk till att sitta i en sluss och dels att han vill lita tillräckligt mycket på folket som ringer in så att det inte ska behövas någon sluss. Några få gånger när busringarna har vart för ihärdiga så har dom fått sätta in lite folk att sköta det där ändå. Själva idén är ju faktiskt att man ska få ringa in och säga att man tycker någon är dum i huvudet om man nu gör det, fast då ska det självklart gå att argumentera för varför man tycker det också annars blir man droppad

Jag har inte hört dagens program än men kan tänka mig att folk ringde och härjade på gästen men oftast tycker jag det funkar att släppa på folk rakt in
Citera
2012-10-04, 01:43
Medlem
Citat:

Jag blev förvånad över att det var minst två karlar som hade åsikter om var GP bor och hur mycket pengar dotterns pappa betalar i underhåll. De antydde att GP borde flytta och leva ett annorlunda liv. Varför skulle hon göra det? Pappan försörjer dottern och då lär väl mamman som hon lever med ha rätt att leva det liv som passar dottern och henne. Dessutom tjänar säkert GP några kronor själv på sin medverkan i tv3.

Extra kul att Cissi Wallin i programmet innan i Radio1 hade kallat GP för "vidrig människa" och ifrågasatt hur man kan ge henne utrymme i media
Senast redigerad av BV56 2012-10-04 kl. 01:47.
Citera
2012-10-04, 10:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Jag blev förvånad över att det var minst två karlar som hade åsikter om var GP bor och hur mycket pengar dotterns pappa betalar i underhåll. De antydde att GP borde flytta och leva ett annorlunda liv. Varför skulle hon göra det? Pappan försörjer dottern och då lär väl mamman som hon lever med ha rätt att leva det liv som passar dottern och henne. Dessutom tjänar säkert GP några kronor själv på sin medverkan i tv3.

Extra kul att Cissi Wallin i programmet innan i Radio1 hade kallat GP för "vidrig människa" och ifrågasatt hur man kan ge henne utrymme i media
Jag reagerade också över Cissi Wallins uttalande, olämpligt att uttrycka sig så om en gäst som ska komma till studion i programmet efter. Hon säger att hon letar efter en svensk man, men vill absolut inte flytta till Sverige. Varför kan hon inte hitta någon i USA?
Citera
2012-10-04, 13:02
Medlem
Citat:
Jag reagerade också över Cissi Wallins uttalande, olämpligt att uttrycka sig så om en gäst som ska komma till studion i programmet efter. Hon säger att hon letar efter en svensk man, men vill absolut inte flytta till Sverige. Varför kan hon inte hitta någon i USA?

Kom på att detaljer om GP kanske man får diskutera i hennes tråd under kändisskvaller så det blev fel från mig. Det jag menade var att det slog mig hur många avundjuka män som verkade fixerade och väldigt uppretade på en Hollywoodfru ringde in till programmet och den där "terapeuten", hur stollig får man vara?!
Senast redigerad av BV56 2012-10-04 kl. 13:27.
Citera
2012-10-04, 14:41
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Kom på att detaljer om GP kanske man får diskutera i hennes tråd under kändisskvaller så det blev fel från mig. Det jag menade var att det slog mig hur många avundjuka män som verkade fixerade och väldigt uppretade på en Hollywoodfru ringde in till programmet och den där "terapeuten", hur stollig får man vara?!
Den s.k terapeuten var fruktansvärd att höra på, ett sånt grovt påhopp. Jag tror inte att dessa män kände sig avundsjuka, däremot otillräckliga, eftersom de flesta var vanliga knegare.
Senast redigerad av enfindam 2012-10-04 kl. 14:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in