Citat:
Ursprungligen postat av
pex666
Ibland undrar man ju vilka råd Eva R. ger... Det är nån repris nu och en tjej ringer in och undrar vad hon ska göra, hon träffade en kille och sen efter några år kom hon på honom med "vilda" homosexuella kontakter.... Hon förlät, sen efter 10 år kom hon på att han trots det fortsatt...
Eva råder henne att stanna kvar... "det är modernt" bla bla... Vilken normal människa som helst skulle ju säga att : Om du stannar kvar så kommer samma sak antagligen hända igen, om du är OK med att han har "vilda" homosexuella förbindelser vid sidan om stanna kvar, annars dra fort som f-n..
Men inte Eva, hon resonerar som att det inte kommer inte hända igen.... (en gång ingen gång, två gåner = en vana)
Där har du svaret så slipper du undra..
Titta på Rusz eget privata liv: korta förhållanden (ett äktenskap slutade när brudgummen var otrogen redan under bröllopsnatten med brudnäbben..

) en annan gubbe gifte hon sig med TVÅ gånger.. sista separationen endast ett par månader efter det andra bröllopet. Själv säger hon att hon "ibland" är lite för impulsiv..

. Orsaken var förresten att gubben "vägrade reparationsförsök". Tacka fan för det! Andra gången gift med samma idiot - då hjälper ingen terapi i världen.. Han flyttade inte ens ihop med kärringen innan det var dags att skilja sig igen.
Man undrar ju om båda går på droger?
Varje radioprogram handlar på något sätt Eva Rusz eget liv. Hon kommer hela tiden på anekdoter ur sitt egna liv. Vanligtvis berättar hon om vilka fel och brister hennes ex led av. Jag har aldrig hört henne erkänna några egna fel och brist - förutom lite för mycket impulsivitet "ibland".
I en annan tråd om henne här på FB läste jag att hon krävde underhåll av sin exmake för sin EGEN del. Det fanns inga gemensamma barn.. Maken ifrågasatte detta med tanke på att Eva trots allt är en yrkesarbetande utbildad människa som har egna företag och egna pengar och egen lgh i Vasastan..
På sin fritid umgås Eva med bl.a. kungens kaffeflicksleverantör..
Jag undrar på allvar om Eva Rusz missbrukar droger - enda sättet att förstå detta beteende..