2013-11-28, 17:46
Medlem
NirvanAs avatar
Någon här som har pondusen att dressa en sån här?

http://www.80scasualclassics.co.uk/80s-casuals-t-shirts/classic-deerstalker-houndstooth-hat-2107699-255487-707927.php

Citera
2013-11-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon här som har pondusen att dressa en sån här?

http://www.80scasualclassics.co.uk/80s-casuals-t-shirts/classic-deerstalker-houndstooth-hat-2107699-255487-707927.php

Haha. Den är grym - Har dock svårt att tro att någon skulle bära den idag. Riktig klassiker.
Citera
2013-11-29, 01:23
Medlem
The Terrace i Sthlm kör black friday idag (något amerikanskt hittepå). 25% på allt om man visar upp deras instagram i kassan.

CP Company Online kör 30% idag. Känns som att dom alltid har rea. Går dåligt eller?
Citera
2013-11-29, 15:06
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
The Terrace i Sthlm kör black friday idag (något amerikanskt hittepå). 25% på allt om man visar upp deras instagram i kassan.

CP Company Online kör 30% idag. Känns som att dom alltid har rea. Går dåligt eller?

CP går nog "sämre" än SI och Ma Strum etc skulle jag tro just nu, känns som det är mer specifikt märke nu medans SI och Ma också köps mycket av "normalt" folk så att säga. Men dåligt är nog en överdrift, och dessutom klaga inte 30% på ett bra märke är väl nåt vi ska hylla? =)
Citera
2013-11-29, 21:38
Medlem
Deatheads avatar
Brukar köra "pajas" stilen på flashback men en sak är sant! Den som gör denna tråden intressant o har stil är KIRENSTILEN! SKÅL PÅ DIG!!!
Citera
2013-11-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
CP går nog "sämre" än SI och Ma Strum etc skulle jag tro just nu, känns som det är mer specifikt märke nu medans SI och Ma också köps mycket av "normalt" folk så att säga. Men dåligt är nog en överdrift, och dessutom klaga inte 30% på ett bra märke är väl nåt vi ska hylla? =)
Tveksamt. Tror snarare Ma.Strum ligger risigt till om något. Kass kvalité, ojämna storlekar och verkar inte ha slagit igenom som de hoppats.

Att CP är på dekis håller jag dock med om fullt ut. Men det är inarbetat sedan länge och har(hade) en del diskretare plagg som sålts på dyra varuhus.
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Brukar köra "pajas" stilen på flashback men en sak är sant! Den som gör denna tråden intressant o har stil är KIRENSTILEN! SKÅL PÅ DIG!!!
Hahaha, vad menar du?
Citera
2013-11-30, 13:33
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Tveksamt. Tror snarare Ma.Strum ligger risigt till om något. Kass kvalité, ojämna storlekar och verkar inte ha slagit igenom som de hoppats.

Att CP är på dekis håller jag dock med om fullt ut. Men det är inarbetat sedan länge och har(hade) en del diskretare plagg som sålts på dyra varuhus.

Hahaha, vad menar du?

Ja, för casualkultur folk så är Ma jävligt ojämnt, men nu snackar vi allmänheten. Jag har sett en hel del Ma på frilufsmänniskor osv. Jag tror deras årsinkomst inte alls overall är sämre.
Citera
2013-12-03, 20:47
Medlem
Plockade hem en sån här idag; http://www.nittygrittystore.com/men/outerwear/591544399-ice-jacket var ännu en gång sugen på en mesh reflective, men jag ställer mig lite tveksam till modellen. Så det blev en ice istället, galen jacka!
Citera
2013-12-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Plockade hem en sån här idag; http://www.nittygrittystore.com/men/outerwear/591544399-ice-jacket var ännu en gång sugen på en mesh reflective, men jag ställer mig lite tveksam till modellen. Så det blev en ice istället, galen jacka!
Snyggt som tusan! Det enda jag ställer mig tveksam till på den modellen är den vikta kragen, kan du inte styra en egen bild?

När vi ändå är inne på SIs vinterjackor, vilken butik i Stockholm har bäst utbud av deras dunjackor? Ute efter en utan luva.
Citera
2013-12-04, 11:05
Medlem
Citat:
Snyggt som tusan! Det enda jag ställer mig tveksam till på den modellen är den vikta kragen, kan du inte styra en egen bild?

När vi ändå är inne på SIs vinterjackor, vilken butik i Stockholm har bäst utbud av deras dunjackor? Ute efter en utan luva.

Bäst ska jag inte säga att Åhléns är, men de har en del, fick någon reklam i brevlådan om att man dessutom kunde få 15% på priset på ett helt köp
Citera
2013-12-04, 11:49
Medlem
Citat:

Det kan jag fixa, hade samma tanke om kragen jag med förut.

Nittygritty har mycket SI, större utbud i butiken än i webshoppen. Terrace tycker jag har blivit en rent utsagt dålig butik, både den fysiska och webben.

Vet du din storlek så kör från SI's egna, grym service och snabb leverans. Fri retur, kan plockas upp hemma hos dig eller på jobbet eller var du önskar.
Citera
2013-12-04, 16:49
Medlem
SLR-08s avatar
Casual Clothing la upp att första leveransen utav vårkollektionen Stone Island har kommit in till dom

Bild från Facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in