2013-11-24, 16:39
Medlem
.buenaventura.s avatar
Vilka svenska butiker säljer Fred Perry? Funkar med både online och fysiska. Söker främst track tops och piké
Citera
2013-11-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Nice, tippade på att det var italienska storlekar så drog hem 2 st i L, då hade jag tur =)

Funderade f.ö, har suttit ett tag och lurkat på e-bay och jag vet ju att det cirkulerar en hel del fake SI där, men hur vanligt är det med fake CP Company egentligen?

Härligt, jag har 2 stycken L, är 189 cm och 75 kg och de sitter perfekt.

Har noll erfarenhet, men känns som att det borde vara svårt att göra goggles bra som fake, man borde kunna se om de är fake.
Citera
2013-11-25, 01:43
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Vilka svenska butiker säljer Fred Perry? Funkar med både online och fysiska. Söker främst track tops och piké

Zoovillage har väl en del tror jag. Care of Carl?

Hmm.. Suttit och lurkat lite mer på ebay nu och kanske hittat ett klipp eller två, men är osäker då jag som sagt inte är speciellt van vid att checka efter fake, någon erfaren eller flera som vill PMa och kanske titta på några bilder åt mig?
Citera
2013-11-25, 09:25
Medlem
Britpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.

google,
Åhléns, NK, deras butik på bondegatan.
Citera
2013-11-25, 11:53
Medlem
Citat:
Zoovillage har väl en del tror jag. Care of Carl?

Hmm.. Suttit och lurkat lite mer på ebay nu och kanske hittat ett klipp eller två, men är osäker då jag som sagt inte är speciellt van vid att checka efter fake, någon erfaren eller flera som vill PMa och kanske titta på några bilder åt mig?

SI-kopior lär vara främst mössor, t-shirts och kanske någon huvtröja eller motsvarande, med både tryck och patch tex. Jackor tror jag inte det finns något betydande antal av, de borde gå att urskilja rätt lätt iallafall. Såg någon gatuförsäljare i Turkiet tidigare i år, då var det keps och t-shirts.
Citera
2013-11-25, 16:35
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
SI-kopior lär vara främst mössor, t-shirts och kanske någon huvtröja eller motsvarande, med både tryck och patch tex. Jackor tror jag inte det finns något betydande antal av, de borde gå att urskilja rätt lätt iallafall. Såg någon gatuförsäljare i Turkiet tidigare i år, då var det keps och t-shirts.

Vad jag har fattat det som har det poppat upp en hel del fake just jackor senaste också, men jag kollade lite själv också och enligt ARTnr så ska jackan var från -99 vilket stämmer överens med den gröna ytterkanten på badgen som om jag inte missminner mig var fram tills -00? Och den har urpsprungsland på labeln och alla andra tecken på äkthet jag har läst mig till. Vill bara inte slänga ut tusenlappar på nåt skit som jag måste arbeta med att skicka tillbaka osv sen.
Citera
2013-11-26, 21:12
Medlem
Den här snubben från England, StoneyTailor, är det något att lita på?
Citera
2013-11-26, 22:57
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Den här snubben från England, StoneyTailor, är det något att lita på?

Jag har enbart hört bra saker om honom.
Citera
2013-11-27, 09:31
Medlem
Citat:
Jag har enbart hört bra saker om honom.

Ah, har kollat runt på IG och han verkar pålitlig. Blivit erbjuden säsongens ice-j och mesh med 20% off på standardpris. Är ju dock dags för rea relativt snart och affärer med butik brukar vara att föredra.
Citera
2013-11-27, 15:06
Medlem
Jag_Mejs avatar
NemeN har släppt nytt: http://www.nemen.it/

Stilrent, men jag avvaktar i hopp om roligare färgkombinationer.
Citera
2013-11-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Mej

Ares är en riktigt jäkla snygg och bra jacka, de här var inte de bästa av färgval dock. Känns lite som en rip off på SI's ghost dessutom..
Citera
2013-11-28, 01:41
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Mej

Såg detta på IG igår och damn den vita är redigt sexig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in