2013-01-18, 20:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Hur långt är leveranstiden från Casualclothing? Om man beställer nu, hinner man få till på fredag?
Jag beställde på Fredagen och fick det på Tisdagen för ett tag sen. Hemkört till dörren.
Citera
2013-01-19, 10:18
Medlem
Någon som handlat ofta på Trés Bien? Kommer de få in några schyssta Adidas inom en snar framtid? Fick en voucher med i paketet när jag fick mina skor jag nyss köpte där som gäller till sista mars!
Citera
2013-01-19, 15:20
Medlem
Hardfells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Hur långt är leveranstiden från Casualclothing? Om man beställer nu, hinner man få till på fredag?

Om du beställer innan 12-15 så brukar du få det dagen efter, hem till dörren.
Gäller att vara hemma
Citera
2013-01-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffeskum
Går CP Achilles att få i 47or? Nitty Gritty verkar endast ta in 46 som störst.

Var i Nitty Gritty idag o köpte Common Projects vita low. Blev även sugen på dom svarta men får bli en annan gång. Hsh, om du har 47 i vanliga fall så tror jag 46 kan funka bra för dig. Dom är lite större och många går ner en storlek i just dessa skor.
Senast redigerad av ssl 2013-01-20 kl. 00:45.
Citera
2013-01-20, 00:52
Medlem
Ämnet har surrats här tidigare. Men detta, fy fan. Känns inte rätt någonstans.
Citera
2013-01-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Ämnet har surrats här tidigare. Men detta, fy fan. Känns inte rätt någonstans.

HAHA 80£ för den? Vilket jävla skämt. Och ja, man blir trött på detta. De borde sluta försöka göra märkena så kommersiella och med stora tryck å annat mög.
Citera
2013-01-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.T.P.
HAHA 80£ för den? Vilket jävla skämt. Och ja, man blir trött på detta. De borde sluta försöka göra märkena så kommersiella och med stora tryck å annat mög.

Att den ändå kostar 80 pund är väl bra? Det begränsar ju antalet som faktiskt köper den. Har å andra sidan aldrig sett någon bära en t-shirt från Stone Island, knappt en piké.
Citera
2013-01-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Att den ändå kostar 80 pund är väl bra? Det begränsar ju antalet som faktiskt köper den. Har å andra sidan aldrig sett någon bära en t-shirt från Stone Island, knappt en piké.

Ja vem köper en sån t-shirt för det priset? Folk som runkar till allt SI gör, kanske. Annars är det bara ett plagg som sänker märket i iaf mina ögon. Tycker iofs att det ser för djävligt ut med loggan sådär på revbenen, oavsett märke.
Citera
2013-01-20, 16:11
Medlem
Jo självklart är det bra med det priset isåfall, menade inte så. Hur som helst. Fy fan för sån skit. Precis som CP Company goggle kepsen.
Citera
2013-01-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Snart ser vi googles på deras t-shirts (om det inte redan finns)

Det är förkastligt. Skulle inte bära mössa med goggles ens. Än mindre en keps med goggles. Och se här grabbar: Det stavas GOGGLES, inte googles.
Citera
2013-01-20, 17:59
Medlem
Citat:

Har du inte sett det så är det för att du inte umgås i sådana kretsar... Enligt mig är det klart snyggare med en sådan t-shirt än en jävla mössa med patch på t.ex.
Citera
2013-01-20, 18:01
Medlem
Citat:

Vad är det för fel på piké? De är hur snygga som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in