2008-12-02, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Köttfärs, eller ni andra experter:

Vågar jag åka upp till sthlm i min Fjällräven-jacka och Paul Smith-skor? Skorna är ju i svart så det borde inte vara så farligt.
Klart du vågar åka till Sthlm i din klädsel. F.ö så är fjällrävenjackorna fjortisarna använder otroligt fula..
Citera
2008-12-02, 12:21
Medlem
Fittsparks avatar
Jag sprang förbi en lirare i helgen som hade SI-jacka å skinnbrallor.

Grym kombo!
Citera
2008-12-03, 14:36
Medlem
CosMoes avatar
Stone island Jeans

Någon som vet vart man kan beställa på par scyssta SI brallor via nätet?
Citera
2008-12-03, 15:46
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe
Någon som vet vart man kan beställa på par scyssta SI brallor via nätet?

http://www.svenssonshop.com/

Enda butiken jag kunde finna. Bor du nära sthlm så är det bättre att ta en sväng förbi takeuschi eller NK.
Citera
2008-12-03, 15:50
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Köttfärs, eller ni andra experter:

Vågar jag åka upp till sthlm i min Fjällräven-jacka och Paul Smith-skor? Skorna är ju i svart så det borde inte vara så farligt.

Det är helt lugnt, du kan till och med ha vita sneakers. De små käzualsvinen frågar bara vad man kör för ifall de är i samma ålder/storlek som de. Lyckligtvis uppfyller jag ingen av dessa krav.
Citera
2008-12-03, 20:46
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prada
Vad tycker ni om dessa märken, som många huliganer använder. Jag själv tycker Stone Island har en massa snygga tröjor. Har dock inget speciellt tycke för Ben Sherman.

Många "huliganer" som köper jackor för över 10,000kr st?
Citera
2008-12-03, 21:03
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
Många "huliganer" som köper jackor för över 10,000kr st?

Inte direkt, men en schysst SI går ju på 4-9k
Citera
2008-12-03, 21:51
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Det är helt lugnt, du kan till och med ha vita sneakers. De små käzualsvinen frågar bara vad man kör för ifall de är i samma ålder/storlek som de. Lyckligtvis uppfyller jag ingen av dessa krav.

Nej faran av att ha "fel" kläder är betydligt överdriven! Jag är bara en gammal anglofil modernist och går dagligen klädd i Aquascutum, APC, Pringle etc men kanske min ålder gör att småkillar inte intresserar sig. Dock antar jag att det beror på att de små amatörerna bara kan de mest uppenbara märkena som tex SI.

Nej en gubbe som jag är inget att hetsa upp sig för!
Citera
2008-12-04, 17:37
Medlem
EzZn0s avatar
tillverkar Si någon typ av hood eller WCT jacka? Och om dem gör det, var kan jag köpa det?
Citera
2008-12-04, 18:18
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
tillverkar Si någon typ av hood eller WCT jacka? Och om dem gör det, var kan jag köpa det?

Annars kan du ju försöka få tag på en av DFG's fula hood tröjor, ryktet går att dom inte ens kan kasta ihop en egen logo utan var tvungen att sno sin..
Citera
2008-12-04, 22:34
Medlem
engis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0

Hood vet jag att dom gör, säljs väl säkert där vanliga SI-tröjor säljs. WCT-jacka har jag dock inte sett...
Citera
2008-12-04, 23:00
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Nej faran av att ha "fel" kläder är betydligt överdriven! Jag är bara en gammal anglofil modernist och går dagligen klädd i Aquascutum, APC, Pringle etc men kanske min ålder gör att småkillar inte intresserar sig. Dock antar jag att det beror på att de små amatörerna bara kan de mest uppenbara märkena som tex SI.

Nej en gubbe som jag är inget att hetsa upp sig för!

Har storleken på min sida, 87 pannor och gymmar 5 dagar i veckan så det är ett ytterst fåtal som ska upp och fråga vad man kör för. Har inga vita snakers längre med SIjackan kommer fram då och då. Dock är detta så jävla överdrivet, gick runt i London och deras mer kända sub-urbs utan att åka på stryk trots mina vita sneaker, SIjacka och polokeps. De som verkligen slåss slösar inte energi på att fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in