2013-07-08, 11:24
Medlem
Tryckte nyss hem några Ellesse tröjor från www.Getthelabel.com, löjligt låga priser, rekommenderas! Hur är storlekarna? Är 186~ lång och väger runt 67 och beställde M, bör funka va? bör kanske tilläggas att det var en tisha och en sweatshirt som köptes.
Citera
2013-07-08, 11:57
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNuts
Vilka klädesmärken förknippas mest med fotbollshuliganism dessa dagar då SI gått och blivit väldigt mainstream? Hackett, CP Company, Paul & Shark?

Jag ser nog fan mer CP och Hackett ute än jag ser SI. Och varför frågar folk såna här frågor alls? Är du ute efter att köpa det mest "huliganiga" du kan hitta så du kan skryta för små kidsen eller?
Citera
2013-07-08, 12:23
Medlem
MyNutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Jag ser nog fan mer CP och Hackett ute än jag ser SI. Och varför frågar folk såna här frågor alls? Är du ute efter att köpa det mest "huliganiga" du kan hitta så du kan skryta för små kidsen eller?

Jag frågade för jag är nyfiken din dumma jävla benskalle. Schysst nick förresten, klappmongo.
Citera
2013-07-08, 13:13
Medlem
Citat:
Vilka klädesmärken förknippas mest med fotbollshuliganism dessa dagar då SI gått och blivit väldigt mainstream? Hackett, CP Company, Paul & Shark?

I Sverige vill jag påstå att SI fortfarande är nummer 1, utan att ha någon dunderkoll på den svenska scenen.

I Stockholm tycker jag inte SI har blivit mainstream. The North Face är mainstream här i Stockholm. Men det är vad jag tycker och ser på gatorna, SI ser jag inte ofta. Mer än förut kanske, men inte ofta.

Edit: Eller menade du mainstream som i att alla på fotbollsmatcherna har SI, även fast dom inte är "huliganer"? Så kan det nog vara.
Senast redigerad av ssl 2013-07-08 kl. 13:15.
Citera
2013-07-08, 13:15
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Jag frågade för jag är nyfiken din dumma jävla benskalle. Schysst nick förresten, klappmongo.

Man brukar ju fråga i en tråd om kläder av speciella anledningar dock, antingen vill du köpa specifika märken eller så vill du undvika dom. Och faktumet att du direkt kör med personliga förolämpningar visar ju att du tog illa upp. Lugna dig nu grabben, du får väl svassa runt i vad fan du vill.
Citera
2013-07-09, 11:22
Medlem
Citat:
Det har redan sagts, men framför allt Hackett är väl betydligt vanligare än SI..

E: Btw, jävlar vad snygga MA.Strum-plaggen som terrace fått in är. Hör väl till deras vanliga kollektion, men hade ingen jättekoll på dem förut.
Senast redigerad av nilssown 2013-07-09 kl. 11:25.
Citera
2013-07-09, 13:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilssown
Det har redan sagts, men framför allt Hackett är väl betydligt vanligare än SI..

E: Btw, jävlar vad snygga MA.Strum-plaggen som terrace fått in är. Hör väl till deras vanliga kollektion, men hade ingen jättekoll på dem förut.
Jag är fortfarande lite skeptisk till kvalitén i MA.Strum... men jag gissar att det kommer bli bättre ju större dom blir, det är ju fortfarande ett litet klädmärke.
Citera
2013-07-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag är fortfarande lite skeptisk till kvalitén i MA.Strum... men jag gissar att det kommer bli bättre ju större dom blir, det är ju fortfarande ett litet klädmärke.
Detta.

Har också varit skeptisk till Ma.Strum. Mest pga. priset men också det faktum att det hypades som fan av många vid släppet sen har man inte hört mycket alls om det. Sen är det väldigt många som är missnöjda med konstiga storlekar som skiljer enormt mellan plaggen, dålig kvalité osv. i tråden en bit bak.

Skulle nog vilja känna, testa och kolla materialen innan jag slog till på något ifrån Ma.
Citera
2013-07-09, 19:52
Medlem
ketchupketchup.s avatar
Någon som har en pålitlig sida där jag kan köpa Forest Hill?
Citera
2013-07-09, 21:28
Medlem
Rossi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupketchup.
Någon som har en pålitlig sida där jag kan köpa Forest Hill?

Har har du ---> http://www.jdsports.co.uk/product/adidas-originals-forest-hills/087329/

Länkade den här på förra sidan...
Citera
2013-07-10, 00:29
Medlem
ketchupketchup.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossi1891
Har har du ---> http://www.jdsports.co.uk/product/adidas-originals-forest-hills/087329/

Länkade den här på förra sidan...
Sorry att jag var otydlig. Såg självklart din länk men jag är ute efter dom med guldiga ränder som är dom mest klassiska?
Citera
2013-07-10, 02:30
Medlem
Rossi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupketchup.
Sorry att jag var otydlig. Såg självklart din länk men jag är ute efter dom med guldiga ränder som är dom mest klassiska?

Okej. Det finns 2 par på Ebay men bara i storlekarna UK 7,5 och 8. Och de som har lagt ut skorna vet mycket väl om hur åtrovärda dom är eftersom de kostar 2000kr respektive 1600kr. Inte värt om du frågar mig (om nu dina fötter skulle passa i någon av dem). Annars är de som sagt tämligen svåra att få tag på. Precis som Forest Hills i allmänhet är (om man bor i Sverige)?

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=adidas+forest+hills+GOld&_osacat=0&_f rom=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xadid as+forest+hills+gold.TRS0&_nkw=adidas+forest+hills +gold&_sacat=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in