Citat:
Ursprungligen postat av
JoeGaggs
LeBoeuf har rätt om smeknamnet. En av hans fb-vänners vänner använder oxen i en kommentar till ett inlägg om evolution software.
Kanske en dum fråga: vart kommer uppgiften om 2000 spänn ifrån?
Det är inte alls en dum fråga utan högst relevant, även jag är frågande till hur man kan veta detta.
Det skulle kunna vara så att han gjort ett uttag i en bankomat under kvällen/natten. Men vem vet att det verkligen låg 2000 i hans plånka, det kanske låg mer där folk går faktiskt till bankomaten och tar ut pengar fast man redan har pengar på sig. Eller mindre pengar han kanske redan pröjsat för något under kvällen?
Jag finner det underligt varför man tar ut 2000 i cash så mycket behöver inte en student ha på sig om det inte är för ett speciellt ändamål.
Har för mig att någon i tråden kommer även med en uppgift om att han skulle haft en summa pengar på sig som han fått av en släkting, varifrån kommer den uppgiften?
Vad jag sett så är LGWP som står för uppgiften att det försvunnit 2000 ur BOs plånbok och att plånboken med övrigt innehåll påträffades på brottsplatsen.
/Provokatör