2013-12-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
30 USD i månaden och 0% i transaktionsavgifter. Jag vet inte hur du läser.
Du får nog läsa lite bättre i professionalvarianten ingår bara ett begränsat antal transaktioner.
Citera
2013-12-01, 18:11
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Du får nog läsa lite bättre i professionalvarianten ingår bara ett begränsat antal transaktioner.
Du har en maxgräns på 1 domän och på 10.000 USD/dag.

Försöka visa var det står något om en begränsning i antalet transaktioner:
https://bitpay.com/pricing
Citera
2013-12-01, 18:40
Medlem
Citat:
Du har en maxgräns på 1 domän och på 10.000 USD/dag.

Försöka visa var det står något om en begränsning i antalet transaktioner:
https://bitpay.com/pricing
I nästa steg så står det unlimited processing vilket alltså inte proversionen inte har.
Citera
2013-12-01, 18:50
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
I nästa steg så står det unlimited processing vilket alltså inte proversionen inte har.
Vilket alltså handlar om försäljningsvolym, inte antalet transaktioner.

Hur många affärer har en försäljningsvolym i bitcoin på 10.000+ USD/dag tror du?

Proversionen fungerar för 99%+ av alla affärer i dagsläget. Säljer man så mycket att man måste gå upp ett steg så blir avgiften fortfarande maximalt 0,1% per transaktion, och det är fortfarande ett fast pris.

Om du tycker detta är dyrt så tycker jag du kan visa något alternativ för affärer som är billigare.

Dumtroll.
Senast redigerad av 2_Thumbs_Up 2013-12-01 kl. 19:01.
Citera
2013-12-01, 19:17
Medlem
Trillskes avatar
Typisk helg-dipp.. får se om det blir sälj-panik och sedan massa som hoppar på tåget i mitten/slutet av veckan.

Jag hoppas ärligt talat det blir lite lugnare den här gången. Trots innehav vill jag inte att kursen drar iväg här.. bästa som kan hända enligt mig är att vi återgår till fokus på utveckling och framtid en stund snarare än att BTC ska hamna i samma löjliga spekulations-bubbla som klonerna.

Hysterin är bra för exponering, men ser ogärna att det är hysterin i sig som blir fokus.
Senast redigerad av Trillske 2013-12-01 kl. 19:19.
Citera
2013-12-01, 19:44
Medlem
72mms avatar
Citat:
Bitcoin har väl inga konkurrensfördelar för EU? det är ju till stor del en amerikansk kassako de flesta som sitter med stora summor bitcoin och som styr många av de största bitcoinbörsarna är amerikaner.

Dessutom varför skulle EU vilja stödja en elektronisk transaktionstjänst som mest verkar gynna kriminella och skattesmitare?
Läs på.
Citera
2013-12-01, 19:49
Medlem
Först vill jag bara säga att det är roligt jag är tillbaka, har varit avstängde
i en månad

Jag har så många andra börjat intressera oss om bitcoin.

Har växlat 100 kr ( vet det är ingenting, ska jag lägga mer??) btcx tror jag, men det har gått flera dagar och jag har inte fått mina coins!!! Så jag vet inte när jag får dem!!

Sen så har jag blivit medlem på bitstamp? Jag skickade in verifikationsdokument, ett personbevis scannade in den, och foto på körkort (300dpi? bak o fram,), men man kan bara ladda upp en bild, hur ska jag kunna ladda upp baksidan?? Idioter....

Det blev ett avslag, har tagit nya bilder med systemkameran o redigerat det i gimp så att det blir 300dpi. Men man kan bara ladda upp en bild som sagt, så jag vet inte hur jag ska göra???

Finns det andra sidor bättre sidor??
Citera
2013-12-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananasvenne
Du har förstått att internet är globalt va?

Läs vad jag har skrivit i de senaste inläggen och tänk igen.
Citera
2013-12-01, 19:51
Medlem
Hej!

Vilken sida ska man idag använda, För att få sina btc?
Citera
2013-12-01, 20:00
Medlem
Citat:
Vilket alltså handlar om försäljningsvolym, inte antalet transaktioner.

Hur många affärer har en försäljningsvolym i bitcoin på 10.000+ USD/dag tror du?

Proversionen fungerar för 99%+ av alla affärer i dagsläget. Säljer man så mycket att man måste gå upp ett steg så blir avgiften fortfarande maximalt 0,1% per transaktion, och det är fortfarande ett fast pris.

Om du tycker detta är dyrt så tycker jag du kan visa något alternativ för affärer som är billigare.
Säger inte att det är dyrt men osäkert och Bitpay är en väldigt liten finansaktör som troligen inte kommer existera för evigt.
Försäljingsvolym och transaktionsvolym hänger självklart ihop eller tror du man kan göra obegränsade transaktioner när det finns en max $Gräns? Var fick du det ifrån att avgiften maximalt är 0,1%?
Citera
2013-12-01, 20:04
Bannlyst
Vad är det som händer? Valutorna kraschar helt, vad säger optimisterna om detta?
Citera
2013-12-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericc12
Men man kan bara ladda upp en bild som sagt, så jag vet inte hur jag ska göra???

Du redigerar bilden med ett redigeringsprogram, men tanken slår dig aldrig att du kan ta två st separata bilder och slänga ihop dessa bredvid varandra så resultatet blir en bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in