Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Nej, slängde fram en liten blänkare tidigare, men ingen nappade. MGM verkar vara tillsammans med en köpefru vilket för mig tyder på vissa problem med det motsatta könet så jag vill inte avskriva teorin om bisexualitet helt, speciellt som flera liknande mord med övervåld har handlat om sådana relationer.
Det måste finnas personer här med kännedom om MGM, skulle vara intressant med era anonyma observationer.
Jag har hela tiden trott att det rör sig om antingen droger eller homosexuella inslag som gör att de dels träffas på denna väldigt avskilda och ologiska plats och sedan stärks detta när allt går så snett. Eller så är PH eller GM ditlurad av den andre i tron att det ska ske droghandel eller sexköp och GM ångrar sig, får kalla fötter eller vad det nu kan röra sig om och allt går väldigt snett.
När det nu dessutom kommer fram saker om att han idag lever med en tjej från Asien (köpetös eller inte) så förstärker detta min egna teori.
Finns verkligen NOLL anledningar till att "springa" på varandra på den plats där detta mord utspelade sig. Däremot är jag absolut inte säker på att det är planerat sen innan, snarare att detta "bara hände" pga uppkomna händelser i anslutninn till deras (kärleks/drog)affärer.
Och eftersom han varken före eller efter varit i den uppkomna situationen så får han dåligt samvete och därför kontaktar SOS Alarm (alltså aldrig misshandlad/mördat), då har han "iaf visat att han faktiskt inte vill att PH ska förblöda på platsen". Kan tolkas som en irrationell eller rationell handling beroende på hur man ser på det.