Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrykill
Jag måste erkänna att jag tycker det är märkligt att hon inte förekom i fler domar, men hon lär ju ha blivit anmäld för desto mer som aldrig vunnit laga kraft? Tänker på huset och de obetalda hyrorna, och hotellvistelserna bland annat. Vad får man ut av tingsrätten egentligen, bara domar? Inte utredningar? Ber om ursäkt för dålig koll på området.
Sen det här med att hon påstår att det finns sekretessbelagt material kring R, finns det minsta lilla chans att det kan stämma? Och om det nu bara handlat om en anmälan och utredning, är det säkert att det är offentlig info man kan plocka ut då?
Jag säger inte att Berny talar sanning men jag vill vara hundra på att hon skitit i det blå skåpet först.
Är jättedålig på det där så någon annan får rycka in & berätta, men jag har alltid trott att sådant som är sekretessbelagt i offentliga domar är typ bilder på BO, eventuellt namn (läste någon pedofildom där barnens namn pga sekretess hette A & B istället) & typ detaljer kring död... Som typ Engla-fallet, där är ju rätt mycket "suddat".
Låter extremt konstigt att HENNES fall skulle vara
helt sekretessbelagt, med tanke på vilka FUP man kan läsa.