2013-11-20, 23:02
Medlem
Smirmats avatar
Trist att man bara fick se typ 2 minuter ifrån Marlens gård. Annars bestod programmet till största del utav Pia eller vad hon heter.
Citera
2013-11-21, 00:00
Medlem
Den här veckans avsnitt var trist och förutsägbart. Micke vill ha en hushållerska, det är helt klart, en kommandora som är så jävla fräck att hon "skickar bort" rivalen Catharina en stund. En riktig ragata, nej hoppas han väljer Catharina istället, han behöver ha en mjuk kvinna inte en "duracellkanin" som väcker honom klockan fem varje morgon. Visserligen är bönder tvungna att vara morgontidiga men det finns väl gränser...

Pär har riktigt läskig blick, lite psykopat varning över den blicken. Och Marlene...ja, en dräng är vad hon söker efter verkar det som, men det utbudet som hon har att välja mellan, så är det nog svårt att välja någon överhuvudtaget. Men hennes första val av karlar vågade inte vara med i tv, synd, för andrahandsval är väl aldrig bra. Men å andra sidan en mer manhaftig kvinna är svårt att hitta, inte det minsta mjuk eller romantisk utan bara jobba, jobba...
Citera
2013-11-21, 00:29
Medlem
Oddballs avatar
Fan, vad det gnälls på Kristin... Jag tycker hon är riktigt fräsch och naturlig. Sophie ser också bra ut men verkar nästan höra hemma i någon ockult sekt med sitt religiösa tokleende.
Citera
2013-11-21, 06:12
Medlem
Moulgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Varför då? Det är inte alls säkert. Dessutom är Pär och Sophie inte officiellt ett par om de nu blivit ett par i programmet. Det verkar vara något glappt på Facebook, nu när jag ser så är Pär och Sophie vänner igen.
Det är två olika Sophie. Den "Sophie" som Pär är vän med är inte Sophie som var med i programmet.
Citera
2013-11-21, 09:45
Medlem
kostymnisses avatar
Vad vore denna tråd denna säsong utan "vem är vän med vem på facebook" snack och annat från den sidan?

Beträffande att hon har massa bilder kvar där andra personer kan vara med så, vem har inte det? Man sitter ju inte och går igenom varenda bild på datorn/facebook etc när man träffar någon ny.

Gårdagens avsnitt var ingen höjdare dock, det hann liksom aldrig hända något innan det byttes gård/blev reklam. Förresten måste det varit reklamrekord igår? Tre gånger på typ 35minuter...

Marlene får skit i AB för att hon mest letar drängar, kritik som kommer från grabbarna i serien. De kanske är de som skriver mest frekvent i samma ämne här? Det är ju iofs helt sant men ändå. Jag tror nog hon väljer Mats till slut då de iaf verkar vara goda vänner och att de tar olika sovrum på resan och åker som vänner. Sedan försvinner allt när de kommer hem igen.

Det borde bara bli ett val nästa gång då, och sedan avgörs det om ett par veckor.
Citera
2013-11-21, 10:17
Medlem
bringeroflights avatar
Mats gillar jag mer och mer. För mig från södra Sverige framstår han nästan som en parodi på norrlänning, en riktig stereotyp. Om det sedan uppstår kärlek mellan Mats och Marlene är tveksamt men Andreas känns i alla fall inte som om han skulle passa in.

Ingen överraskning hos Pär.

Nisse är ganska underhållande med dialekten och raggarstuket. Synd att en lämnade hans gård för jag tror hon skulle passa bäst.

Mikael känns ganska tråkig att följa men han borde nog välja hon som bakade.
Citera
2013-11-21, 15:43
Bannlyst
Såg någon fettot igår? Mikael systerdotter. Satan, lika lång som hon var bred.
Senast redigerad av DavidLynch 2013-11-21 kl. 16:04.
Citera
2013-11-21, 15:52
Medlem
Jag måste ha missat något, vilken Mats pratar du om ??

Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Såg någon fettot igår? Mats systerdotter. Satan, lika lång som hon var bred.
Citera
2013-11-21, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzz99999
Jag måste ha missat något, vilken Mats pratar du om ??

Fan, jag kan inte deltagarnas namn. Han som ser ut som Fritzl, en av bönderna.

Såg nu att han hette Mikael.
Citera
2013-11-21, 16:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Såg någon fettot igår? Mats systerdotter. Satan, lika lång som hon var bred.
Och hon hade dessutom identisk böld i snytet, noterbar släktkromosom
Citera
2013-11-21, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Och hon hade dessutom identisk böld i snytet, noterbar släktkromosom

Haha, fan vad bra skrivet!
Citera
2013-11-21, 17:41
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Såg någon fettot igår?
Vad menar du med en sådan fråga?

Såg man programmet, så såg man fettot. Såg man inte programmet, så såg man inte fettot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in