2011-11-29, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGriffin
Haha, kul att du letade fram det inlägget
Fast måste dock säga att jag är lite besviken på att Fredrik valde henne vilket gör att hon kanske är upptagen nu Måste erkänna att jag är ganska svag för henne då jag tycker hon verkar härlig och charmig med en skön självdistans. Hon kanske inte är sådär supersnygg i Svenssons ögon, men jag tycker hon är jättevacker när hon ler

Annars så blev jag jätteöverraskad av Johannas val då jag hela tiden trodde att det var Malin hon ville ha, jag har inte riktigt kunna se hennes attraktion till Maria.

Jaa jag läste lite ifrån början av denna säsong. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om henne. Hon va den ända som tog initiativ till att hon ville ha Fredrik. Ha ha glömmer aldrig då hon verkligen försökte få en puss av Fredrik.
Citera
2011-11-29, 01:29
Medlem
TheGriffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffa
Jaa jag läste lite ifrån början av denna säsong. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om henne. Hon va den ända som tog initiativ till att hon ville ha Fredrik. Ha ha glömmer aldrig då hon verkligen försökte få en puss av Fredrik.

Mitt starkaste minne var när hon och Fredrik träffades i början att båda var jättenervösa och knappt kunde säga något men att man ändå kunde se att de gillade varann, så oskyldigt sött.
Anledningen till att jag är svag för henne tror jag är för att hon kämpar igenom sin blyghet och kämpar för att "vinna" Fredrik och ja, bland annat våga försöka "sno" en puss.
Citera
2011-11-29, 09:20
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteRickard
Vad tusan, runar sögaard och hans tjej fick resa till marocko (tror jag det var?) och lebben o hennes brud fick åka till åland. Vad är dethär? Skandal! Vad beror detta på? Har varit lika orättvist de tidigare säsongerna.

Och sen, Hur tusan kunde gamla gubben (som tydligen bara är strax över 50) välja bort Yvonne? Han borde sprungit efter henne när hon var på väg därifrån, de skulle ju gifta sig!!!

Hihihihi det tänkte jag på med. Kul att Johanna blev "fantastiskt glad" över sin resa. Kanske för att hon inte fick höra dom andras. Lyxsvit i all ära! bögarna fick ju åka till Svalbard. Det är ju inte direkt gratis. Men jämför man resorna genom åren så är det ju ganska dåligt med rättvisa. MEN jag har för mig att allas resor är värda lika mycket, 15000 kr eller så.
Citera
2011-11-29, 11:34
Medlem
Jag har för mig att jag har läst att redaktionen diskuterar med bönderna så att de ska få ett resmål som de blir nöjda med. Alltså är resmålen inte tagna rätt ur det blå. Det är väl inte alla som tycker att en solsemester är höjden av lycka, inte jag t.ex. Jag avskyr att åka till varmare länder. Stekande sol är en skräck. Jag trivs bäst med den nordiska sommaren, och jag känner fler som är som jag, och kanske även Johanna?
Citera
2011-11-29, 13:07
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGriffin
Mitt starkaste minne var när hon och Fredrik träffades i början att båda var jättenervösa och knappt kunde säga något men att man ändå kunde se att de gillade varann, så oskyldigt sött.
Anledningen till att jag är svag för henne tror jag är för att hon kämpar igenom sin blyghet och kämpar för att "vinna" Fredrik och ja, bland annat våga försöka "sno" en puss.

Det är tydligen bara jag som ser hur falsk denna terese är.

Ang orättvisa resmål; Tror många, däribland jag, mycket hellre hade åkt till åland än nåt sketet jävla arabland.
Citera
2011-11-30, 20:22
Bannlyst
De två b-rudarna är det nog tyvärr kört för.

Trots sin glada och spralliga uppsyn verkar Johanna vara rätt snorkig, krånglig och reserverad.

Sätter en tusing på ensamma barnet.
Citera
2011-11-30, 20:33
Medlem
irrblosss avatar
Ack så tråkig och negativ Johanna verkar vara. Gäspar bara jag ser henne i rutan numera.
Citera
2011-11-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoldOnLife
Kan nog bli bra, men det derkar som han kommer att faila på resan och ta upp att han har känslor för den andra, Helena. Vad handlar det om tror ni?

Den som gapar efter mycket....

Haaaaallllå? Hur kunde du ha dom minsta aningar om att det va så? Producent till programmet eller?
Citera
2011-11-30, 21:06
Bannlyst
PO + Louise
Citera
2011-12-01, 00:48
Medlem
M.Tsvangirais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acech
De två b-rudarna är det nog tyvärr kört för.

Trots sin glada och spralliga uppsyn verkar Johanna vara rätt snorkig, krånglig och reserverad.

Ja verkligen! Man måste verkligen vara helt dum i huvet om man lackar ur för att frukosten kommer på sängen.
Citera
2011-12-01, 07:29
Medlem
SoldOnLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffa
Haaaaallllå? Hur kunde du ha dom minsta aningar om att det va så? Producent till programmet eller?

Om det vore så väl hade det inte varir en så lam säsong denna gången.

Man kunde ana detta i förra avsnittets införvisning av gårdagens program.
Kan han inte bara vara glad att han har fått Susanne och ge henne en ärlig chans utan att behöva ta upp sina känslor för Helena?

Smart att förlova sig på resan! Hur länge har de kännt varandra? Några veckor på gården och sen några dagar på semestern? Ingen vardag ihop och nu ska de starta ett distansförhållande. Man kan ju bara önska dem lycka till för de ser ju lyckliga ut bägge två.
Citera
2011-12-01, 12:49
Medlem
2mass avatar
vill tipsa om att många klipp från bonde söker 2010 är gratis på tv4play nu, däribland många godbitar med årets babe 2010 Ann Katrin

Ann Katrin och Per Johan buggar loss
Senast redigerad av 2mas 2011-12-01 kl. 12:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in