2012-11-07, 20:44
Bannlyst
Fan vilken hylla Klas blondin har. Silikon?
Citera
2012-11-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avenger
Och snubben "tempeZZt" som alla skulle Pm:a här om Bengts hemligheter är m.a.o full of shit......

Vaaa sa han Elisabeth?
Citera
2012-11-07, 20:46
Medlem
Skönt att bengan valde bort den otäckingen
Citera
2012-11-07, 20:46
Medlem
Amors avatar
Tycker Klas spelar spelet bra på något konstigt sett, snacka om utdelning ändå att sitta med en så tjusig tjej så där. Han tar tillfället i akt.
Citera
2012-11-07, 20:47
Medlem
Wait what? Hörde jag rätt? Att Elisabeth har för mycket kunskap och är en stark kvinna? Tillåt mig att skratta.
Citera
2012-11-07, 20:48
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tycker Klas spelar spelet bra på något konstigt sett, snacka om utdelning ändå att sitta med en så tjusig tjej så där. Han tar tillfället i akt.
Men han tänker med lemmen och inte huvudet. Det märks ju att Mona Lisa är den som är bäst för Klas, och den han bör välja.
Citera
2012-11-07, 20:50
Medlem
irrblosss avatar
Verkar inte Sven-Arnes son lite lätt efterbliven?
Citera
2012-11-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Vaaa sa han Elisabeth?

Yes - och bifogade nästan en hel sida om Bengt, hans hemligheter och hur stökigt han har på gården bla bla...... bullshit visar det sig...
Citera
2012-11-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Men han tänker med lemmen och inte huvudet. Det märks ju att Mona Lisa är den som är bäst för Klas, och den han bör välja.
Håller helt med .Tar han dampen så lär det inte bli långvarigt.
Citera
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Han inte den första som gjort det i programmets historia. Hoppas verkligen Sanna är undantaget, men det känns lite för bra för att vara sant. Inge vore gladare än jag om Linda hälsar på Klas i jul-specialen och överaskas av en bullbakande och gravid Sanna..men oddsen på det?!
Citera
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Vaaa sa han Elisabeth?
Ja, tyvärr.

Jag får verkligen be om ursäkt, det har absolut inte varit min mening att lura någon. Jag har bara meddelat det jag har fått höra från mina gemensamma bekanta med Bengt, vilka verkar vara delaktiga i en större cover-up.

Fan att man inte kan lita på någon. Speciellt en person jag verkligen trodde på ska få sina fiskar rejält varma.

Återigen - ber verkligen innerligt om ursäkt. Skäll på mig om ni mår bättre av det.
Citera
2012-11-07, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avenger
Yes - och bifogade nästan en hel sida om Bengt, hans hemligheter och hur stökigt han har på gården bla bla...... bullshit visar det sig...

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, tyvärr.

Jag får verkligen be om ursäkt, det har absolut inte varit min mening att lura någon. Jag har bara meddelat det jag har fått höra från mina gemensamma bekanta med Bengt, vilka verkar vara delaktiga i en större cover-up.

Fan att man inte kan lita på någon. Speciellt en person jag verkligen trodde på ska få sina fiskar rejält varma.

Återigen - ber verkligen innerligt om ursäkt. Skäll på mig om ni mår bättre av det.

Vilken fail!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in