2014-11-01, 16:07
Medlem
Fylleannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovgrey
Jag tänkte också på det! Han säger att han "måste" få i sig 30 bananer varje dag - men kan det verkligen vara bra? Bara sjukt.

Sen skulle jag nog i övrigt bli ganska avskräckt över huvud taget av någon som la så extremt mycket tid och energi på sin kropp, muskler, styrka osv osv. Känns spontant som att såna människor är rätt .. självupptagna och egocentriska (ber om ursäkt för min generalisering men jag har lite den uppfattningen).

Banan innehåller 13.9gram socker per 100 gram, you do the math.
Citera
2014-11-02, 00:06
Medlem
Tänkte på en annan sak, vet inte om någon mer såg det/ tänkte på det men visst verkar det väl lite som man började få se en lite annan bild av Jonathan i nästa veckas program?! Tyckte när dem visade trailern att han sa nåt i stil med "detta med personlighet är ju jävligt viktigt" och nåt med att han fokuserat på fel saker. Kan det vara Malins konfrontation som fått honom att "vakna till"?? Menar han har ju inte verkat tycka innan att personlighet är "jävligt viktigt".
Senast redigerad av Hjortfelt 2014-11-02 kl. 00:08.
Citera
2014-11-02, 00:25
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tänkte på en annan sak, vet inte om någon mer såg det/ tänkte på det men visst verkar det väl lite som man började få se en lite annan bild av Jonathan i nästa veckas program?! Tyckte när dem visade trailern att han sa nåt i stil med "detta med personlighet är ju jävligt viktigt" och nåt med att han fokuserat på fel saker. Kan det vara Malins konfrontation som fått honom att "vakna till"?? Menar han har ju inte verkat tycka innan att personlighet är "jävligt viktigt".
Nej, tidigare har han ju mest betett sig som en kåt 15-åring som desperat vill ligga och tror han är jättehäftig för att han kommit en bit på vägen (fått hångla lite). Har tyvärr inte sett trailern för nästa veckas avsnitt.
Citera
2014-11-02, 03:03
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Nej, tidigare har han ju mest betett sig som en kåt 15-åring som desperat vill ligga och tror han är jättehäftig för att han kommit en bit på vägen (fått hångla lite). Har tyvärr inte sett trailern för nästa veckas avsnitt.

Det måste ju vara enormt jobbigt och skämmigt för honom att sitta och se programmen nu i efterhand när han inser hur han framstår... Plågsamt!
Citera
2014-11-02, 09:04
Medlem
Varför måste Jonathan gör en sådan grej av att han fått hångla? Låter som han aldrig hånglat tidigare och att det är något jättemärkvärdigt som han är så stolt över. Ellen har för övrigt väldigt barnslig röst. Annars tycker jag att Sara verkar väldigt trevlig. Var det planerat att Peter inte skulle ha någon frukost hemma och därför få en anledning att åka iväg med en av tjejerna? Hon som valde att lämna Sebastian verkade ju bara störa sig på allting, hon såg ju jätteirriterad ut vid frukosten och verkade bara tycka att Sebastian var allmänt konstig. Erik borde tagga ner lite, man måste inte alltid hitta på en massa. Ibland kan det vara bättre att ta det lite lugnt och få tillfälle att få prata om något djupare. Undrar bara när han ska inse att det är upp till honom själv om han vill träffa någon.
Citera
2014-11-02, 15:06
Medlem
hoppas jonathan
inser att man inte
vinner på att vara
en player, när man
är en looser..

/HA
Citera
2014-11-02, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Varför måste Jonathan gör en sådan grej av att han fått hångla?

Förmodligen därför att det är en stor grej för honom att få hångla med till exempel Maria. Jag är ganska dålig på att bedöma vilka män och kvinnor som bildar lämpliga par, men Maria verkar snyggare, vettigare och mer socialt kompetent än Jonathan. I så fall borde det vara svårt för honom att få uppmärksamhet en sådan kvinna om han inte hade fått vara deltagare i ett TV-program.
Citera
2014-11-02, 15:35
Medlem
Jag tyckte inte att det var konstigt att en av Sebastians kvinnor valde att lämna. I vanliga fall om man inte känner någon attraktion kanske man kan stanna kvar och se om det blir bättre, men den strategin funkar inte i närheten av en sexuellt aggressiv jättebebis springer runt halvnaken. Om man inte känner någon attraktion blir han ju omedelbart bara obehaglig.
Citera
2014-11-02, 18:45
Medlem
Isnatts avatar
Undrar hur det kommer gå för den käcka 'Erik i Lönneberga'. Jag har bara kollat till och från, men känns han inte lite barnslig, som om han inte flyttat hemifrån liksom?
Citera
2014-11-02, 19:00
Medlem
irrblosss avatar
Nu kan man läsa att Marie har problem med hjärtat - låter nästan som samma problem som vår käre tyngdlyftare. Har hon kanske också druckit för många bananshaker?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/bondesokerfru/article19793885.ab
Citera
2014-11-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Undrar hur det kommer gå för den käcka 'Erik i Lönneberga'. Jag har bara kollat till och från, men känns han inte lite barnslig, som om han inte flyttat hemifrån liksom?

Han känns väldigt barnslig. Lägger över allt ansvar på tjejerna istället för att ta egna initiativ.
Citera
2014-11-02, 19:56
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hoppas det går bra för honom, jämfört med Jonathan och babyface verkar han ju ha lite innanför pannbenet , kommer säkert öppna sig mer och mer ju längre tiden går , alla kanske inte har den dåliga smaken att börja råhångla direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in