Citat:
Ursprungligen postat av
Maistroer
Blir Lyrica och imovane och alkohol. Ca 1600mg lyrica och 45mg imovane och en jävla massa alkohol är det safe eller kan det spåra?
Äter 600mg lyrica om dagen så har en viss tolerans på det
Det finns en stor satans risk för att det spårar ur om du blandar 45 mg imovane
och en jävla massa alkohol. 45 mg och lite alkohol - Fortfarande risk för utspårning. Du gör vad du känner för. Men gå för i helvete inte ut på krogen eller något efter du slängt i dig imovanen. Lås fönster och dörrar, göm knivar och tillhyggen, stäng av telefon, stäng av dator och försök att behålla så mycket kontroll du kan.
Följer du de råden så är nog det värsta som kan hända att du kan komma att få problem med att hitta saker som du under benzombietillståndet så fiffigt (och helt utan anledning gömt undan), stöka till ordentligt. Fast nu ljög jag lite, chansen är lika stor att du krossar fönstret och går bärsärk med en enda stor svart minneslucka. Det går aldrig att förutspå vad som händer när
tomten tar över...
En av mina erfarenheter med imovane då jag inte drack, men rökte istället gräs är att jag vid ett tillfälle tittade mig i spegeln och då hade jag tydligen kletat på mig massa liksmink i ansiktet och stod med skinnpaj, rödsprängda ögon och kraftiga hallucinationer. Jag var nämligen på väg ut (vilket kan vara rentav förödande), ut i skogen skulle jag beväpnad med kniv och kamera, för det skulle minsann tas bilder i sann black metal-anda, det var vinter också såklart. Så jag pulsade runt i snön i skogen och såg ut som en jävla dåre, jag hittade tillbaka hem och jag får ju säga att det är en jävla tur att jag bor på landet så jag inte hade råkat offra någon i satans namn.