2012-05-13, 01:23
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Under dagen intagit som högst ~2mg Sub. (nasalt]r nu och noddar som en heroinpundare, nått annat man kan ta / göra åt saken än att sova? har i övrigt lite roppar (Flunitrazepam), stess 10or, men tror bara de skulle göra de värre? .... Eller?

//$
Ta en låg dos rohypnol till detta och du lär må kalas! Notera, LÅG dos

Lite avis på att du både har roppar och sub. Den kombon skulle jag vilja pröva.

Du har möjligtvis inte Lyrica hemma? Det boostar opis ordentligt.
Citera
2012-05-13, 11:06
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ta en låg dos rohypnol till detta och du lär må kalas! Notera, LÅG dos

Lite avis på att du både har roppar och sub. Den kombon skulle jag vilja pröva.

Du har möjligtvis inte Lyrica hemma? Det boostar opis ordentligt.

Ja, jag har nt så mycke roppar hemma så ^^ Men kan man vända på de? ta Flunitrazepam först och sen Sub? Är ju inte märket "Rohypnol" utan sk. "FM:1or"

// $
Citera
2012-05-13, 18:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ja, jag har nt så mycke roppar hemma så ^^ Men kan man vända på de? ta Flunitrazepam först och sen Sub? Är ju inte märket "Rohypnol" utan sk. "FM:1or"

// $
av benso kommer du bara nodda mer.... speciellt av flunisar, jag har rätt hög benso tolerans med 2mg flu och 2mg sub gör att jag knappt kan g å men då har jag inte nån tolerans på opi's istället.
Citera
2012-05-14, 16:20
Medlem
Sallinskiis avatar
Frågan har säkert ställts i föregående 107+ sidor men har inte riktigt tiden eller orken att läsa igenom allt för att (Kanske) hitta ett svar.

Så min fråga lyder:

(Hur)Går de att kombinera olika sorters Benso med varandra?

Har so far: slängt i mig en styck 2mg stav Xanor. 3st (lila) Xanor 1mg's - känner nt mycket tycker jag..

I övrigt har jag "kryss2or" (Roche) typ 2 st, 3 st fm1r (Flunitrazepam, Rohypnol typ) ~ 90mg Stessolid tabs á 10mg.

(Sen nån annan jävla tablett, ser ut som en kryss 2:a, fast den är i princip dubbelt så stor som en "vanlig kryss2a" och utan märkning, inge nummer elr ngt på baksidan men framsidan består av ett "kryss" dvs. den är delbar till 4st mindre - slicka på den och kände viss Benso- smak) (Sökt fass utan resultat)

Går de att "blanda fritt" sålänge man håller sig ifrån alkoholen?

Off- topic, men har även lite lagom med Sub att slänga in om de skulle vara så ^^

Mycket tacksam för svar!

// $
Citera
2012-05-14, 16:26
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Frågan har säkert ställts i föregående 107+ sidor men har inte riktigt tiden eller orken att läsa igenom allt för att (Kanske) hitta ett svar.

Så min fråga lyder:

(Hur)Går de att kombinera olika sorters Benso med varandra?

Har so far: slängt i mig en styck 2mg stav Xanor. 3st (lila) Xanor 1mg's - känner nt mycket tycker jag..

I övrigt har jag "kryss2or" (Roche) typ 2 st, 3 st fm1r (Flunitrazepam, Rohypnol typ) ~ 90mg Stessolid tabs á 10mg.

(Sen nån annan jävla tablett, ser ut som en kryss 2:a, fast den är i princip dubbelt så stor som en "vanlig kryss2a" och utan märkning, inge nummer elr ngt på baksidan men framsidan består av ett "kryss" dvs. den är delbar till 4st mindre - slicka på den och kände viss Benso- smak) (Sökt fass utan resultat)

Går de att "blanda fritt" sålänge man håller sig ifrån alkoholen?

Off- topic, men har även lite lagom med Sub att slänga in om de skulle vara så ^^

Mycket tacksam för svar!

// $

Du fick precis ett svar från Psychorama i benso tråden
Citera
2012-05-16, 01:40
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Några problem med att ta en stesolid 10mg nu efter att ha intagit 150mg tram för 8 timmar sedan?
På det så är det även med 300mg Lyrica som jag är van att ta varje dag.
Citera
2012-05-16, 12:15
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Några problem med att ta en stesolid 10mg nu efter att ha intagit 150mg tram för 8 timmar sedan?
På det så är det även med 300mg Lyrica som jag är van att ta varje dag.

Nej det är inga problem med tanke på den låga dosen så skulle du kunna ta stessen samtidigt som tramadolet om du velat.
Citera
2012-05-16, 21:35
Medlem
NirvanAs avatar
*Rensat medicinskåpet*

Hur blir det om man tar 400mg tramadol, 2st Citodon 500/30 , 2st Somadril 350mg?
Skön kombo?
Citera
2012-05-16, 21:50
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
*Rensat medicinskåpet*

Hur blir det om man tar 400mg tramadol, 2st Citodon 500/30 , 2st Somadril 350mg?
Skön kombo?

Lite lite kodein men annars en mycket trevlig blandning, go for it!
Citera
2012-05-16, 22:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Lite lite kodein men annars en mycket trevlig blandning, go for it!
Hade bara två kvar, och stand alone gör de nog inget väsen...

Vill främst testa hur tram känns med en kraftig muskelavslappnare..

Hoppas jag inte överdrev med doserna för jag vill inte vara helt borta, lite lagomt så där.
Citera
2012-05-16, 22:29
Medlem
jakkezs avatar
någon som vet om det är farligt att blanda sertralin och lamotrigin tillsammans med 25i-nbome?

båda är antidepp.

tack!
Citera
2012-05-16, 23:02
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakkez
någon som vet om det är farligt att blanda sertralin och lamotrigin tillsammans med 25i-nbome?

båda är antidepp.

tack!
Räkna inte med att få någon effekt öht från 25i, det är väldigt få tryptaminer och fenetylaminer som går att trippa på när man käkar SSRI.

Farligt tror jag inte att det är, men vågar inte lova något. Det är ju trots allt en ny substans på marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in