2013-08-23, 22:35
Medlem
davinho414s avatar
Kan det bli tokigt att kombinera lustgas med mirtazapin?
Senast redigerad av davinho414 2013-08-23 kl. 22:48.
Citera
2013-08-25, 17:16
Medlem
catt-disens avatar
100 mg tram, bra weed och 20-30 mg vallar. är sugen på rödvin, lunch?
Citera
2013-08-26, 14:10
Medlem
Paladinas avatar
Har googlat runt mycket, men det är svårt att få reda på om det går att blanda SSRI med 25i-NBOMe så jag tänkte att jag kunde skriva om hur min första tripp var.

Med tanke på att jag aldrig tidigare tagit något psykadeliskt började jag med 500uq.
Effekter kom efter ca 30 minuter, och jag hade tänkt ta 500ug till.
Från ingenstans kom illamående och jag kände mig ruskigt yr. Spenderade hela trippen genom att springa ut och in från toaletten. Släppte efter 3-5 timmar, jag är osäker på tiden.
Illamåendet tror jag är helt individuellt men av det jag läst kan man anta att alla effekter som jag önskade mig, uteblev på grund av SSRI.

Om du inte har erfarenhet av psykadeliska droger skulle jag låta bli att blanda detta med SSRI.
Citera
2013-08-26, 14:55
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladina
Har googlat runt mycket, men det är svårt att få reda på om det går att blanda SSRI med 25i-NBOMe så jag tänkte att jag kunde skriva om hur min första tripp var.

Med tanke på att jag aldrig tidigare tagit något psykadeliskt började jag med 500uq.
Effekter kom efter ca 30 minuter, och jag hade tänkt ta 500ug till.
Från ingenstans kom illamående och jag kände mig ruskigt yr. Spenderade hela trippen genom att springa ut och in från toaletten. Släppte efter 3-5 timmar, jag är osäker på tiden.
Illamåendet tror jag är helt individuellt men av det jag läst kan man anta att alla effekter som jag önskade mig, uteblev på grund av SSRI.

Om du inte har erfarenhet av psykadeliska droger skulle jag låta bli att blanda detta med SSRI.

Det där stämmer bra.
Det går att trippa litegrann på 25*-nbome, men det är inte värt det att må illa och riskera nånting allvarligare med att blanda ssri+nbome, dessutom så är trippen inte alls så kraftfull medans du äter SSRI.
Citera
2013-08-30, 21:10
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Tagit 2x50mg tramadol idag, igår em tog jag 8mg flubromazepam.
Idag 4mg flubromazepam för två timmar sedan. Går det bra att ta en liten dos tramadol till?

Alltså, små doser tramadol med en liten dos flubromazepam är det OK?
Citera
2013-08-31, 06:17
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Idag 4mg flubromazepam för två timmar sedan. Går det bra att ta en liten dos tramadol till?

Jag blandar både tramadol och flubro, när det finns flubro vill säga.

Jag tycker om den mixen är i alla fall! Men det är jag det.

Börja med låga doser om du inte har någon tolerans.
Citera
2013-08-31, 06:41
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya

Jag skulle säga att du är säker i alla fall! Det krävs ganska mycket större doser för att orsaka andningsdepression. Dock så ska det poängteras att alla reagerar olika, så var försiktig. Tillräckligt många har lämnat oss under de senaste tre månaderna här på Flashback.
Citera
2013-09-04, 20:31
Medlem
mephedrons avatar
10 ml cocillana (mot hosta, ej i berusningssyfte) och ett rör Theralen (för sömnen), lugnt?
Citera
2013-09-04, 20:41
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
10 ml cocillana (mot hosta, ej i berusningssyfte) och ett rör Theralen (för sömnen), lugnt?
Ja, i så små doser. Räcker inte cocillana för att somna? brukar bli rätt seg och mysig på cocillana
Citera
2013-09-06, 15:33
Medlem
jonness avatar
fick hem nyss fint 4-mmc, kan det blandas med Seroquel? Eller ska jag inte ta seroquel några dagar innan??
Jag tänkte göra en Q-ball eller en 4-ball som jag kallar det, men det är ifs inte kokain...så undrar
Citera
2013-09-06, 19:27
Medlem
Tjena, är med en vän och vi har intagit olika substanser..min polare har tagit Sub och undrar om han kan käka några Ksalol, och för min egen del är jag uppe i 600mg tramadol, kamagra på det, väntar kvinnligt besök
Citera
2013-09-06, 20:42
Medlem
tnkns avatar
Kamagra och Palexia (Tapentadol)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in