2013-11-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja. Men för mycket benso blandat med alkohol ger snabbt minnesluckor. Men det är inte fysiskt farligt sålänge man inte tar monsterdoser med alkohol.
Okej, tack för svaret. Tagit 1,5 mg pyra å 20 mg flubromazepam nyss men jag får väl dricka mina öl lugnt är bara folköl men är nästan första gången jag blandar detta tillsammans så vill ändå vara försiktig

Vad är dina erfarenheter om att blanda både svaga och lite starkare benso tillsammans med lite alkohol?
Senast redigerad av Hassans 2013-11-14 kl. 22:48.
Citera
2013-11-14, 22:59
Medlem
BattleSmurfs avatar
1-3 mg Diclazepam + 4-6 starköl + lite gräs? Några erfarenheter av att blanda diclazepam och alkohol?
Citera
2013-11-15, 01:02
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
1-3 mg Diclazepam + 4-6 starköl + lite gräs? Några erfarenheter av att blanda diclazepam och alkohol?
Har själv blandat det för längesedan, och för mig var det inga problem.

Kommer dock inte ihåg mängden.
Senast redigerad av Stone.. 2013-11-15 kl. 01:05.
Citera
2013-11-15, 01:14
Medlem
BattleSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Har själv blandat det för längesedan, och för mig var det inga problem.

Kommer dock inte ihåg mängden.
Har ingen erfarenhet av benso, men tänkte börja med att käka Diclazepamen och sen när jag känner av den fylla på med öl i stadig takt. Då borde man väl märka när det börjar bli för mycket av det goda, så att säga?
Citera
2013-11-15, 14:04
Medlem
Jag har lite funderingar över tjackintag, DPT och benso (nej, jag ska inte blanda dessa tre vid samma tillfälle). I tisdags köpte jag mig en gubbe amfetamin som jag förbrukade under den dagen och in på onsdagen där sista dosen togs vid 14.30 sedan somnade jag runt 00.00-02.00 och vaknade 05.30 på torsdagen. Vid 08.30 tog jag det sista av grammet oralt och mängden uppskattar jag till 100-150 mg (högst 200 mg), somnade ca 00.00 natt till i dag.

Nämnas bör att jag har mina misstankar att det kan ha varit bankat med meta, det kan vara av relevans för första frågan.

Fråga nummer 1; Jag är sugen på att ta mitt sista DPT i kväll, en dos som kommer ligga på 60 mg ungefär. Ligger det någon fara över detta, med tanke på tjacket (som eventuellt innehåller meta)? Jag inser så klart att det inte är någon hälsokur, men skulle ni uppskatta att risken för något otrevligt är låg och inte dödlig eller är risken hög och med allvarligare konsekvenser?

Vilket leder mig till fråga nummer 2: OM det skulle vara lugnt att ta DPT i kväll, är det då helt värdelöst och bortslösat att göra det, då jag vid 08.00 i morse tog en iktorivil 2 mg? Råkar det bara göra trippen lite mindre intensiv är det lugnt, men om det inte skulle ge någon resa överhuvudtaget så vore det desto tråkigare. Vad säger ni?

(I övrigt brukar jag inte använda mig av hallucinogener/stimulanter i någon större uträckning utan det blir mest gräs, så brukandet av serotonerga/dopaminerga substanser förekommer mer sällan än ofta och när det används är det alltid med största försiktighet och inga monsterdoser eller diverse idiotblandningar)
Citera
2013-11-15, 14:19
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Jag har lite funderingar över tjackintag, DPT och benso (nej, jag ska inte blanda dessa tre vid samma tillfälle). I tisdags köpte jag mig en gubbe amfetamin som jag förbrukade under den dagen och in på onsdagen där sista dosen togs vid 14.30 sedan somnade jag runt 00.00-02.00 och vaknade 05.30 på torsdagen. Vid 08.30 tog jag det sista av grammet oralt och mängden uppskattar jag till 100-150 mg (högst 200 mg), somnade ca 00.00 natt till i dag.

Nämnas bör att jag har mina misstankar att det kan ha varit bankat med meta, det kan vara av relevans för första frågan.

Fråga nummer 1; Jag är sugen på att ta mitt sista DPT i kväll, en dos som kommer ligga på 60 mg ungefär. Ligger det någon fara över detta, med tanke på tjacket (som eventuellt innehåller meta)? Jag inser så klart att det inte är någon hälsokur, men skulle ni uppskatta att risken för något otrevligt är låg och inte dödlig eller är risken hög och med allvarligare konsekvenser?

Vilket leder mig till fråga nummer 2: OM det skulle vara lugnt att ta DPT i kväll, är det då helt värdelöst och bortslösat att göra det, då jag vid 08.00 i morse tog en iktorivil 2 mg? Råkar det bara göra trippen lite mindre intensiv är det lugnt, men om det inte skulle ge någon resa överhuvudtaget så vore det desto tråkigare. Vad säger ni?

(I övrigt brukar jag inte använda mig av hallucinogener/stimulanter i någon större uträckning utan det blir mest gräs, så brukandet av serotonerga/dopaminerga substanser förekommer mer sällan än ofta och när det används är det alltid med största försiktighet och inga monsterdoser eller diverse idiotblandningar)
Benso + hallucinogener sänker i regel ja, fast just DPT vette fan, tycker inte det borde vara någon större skillnad i ämnet, men man vet aldrig . . . DPT har ju en klurig rusprofil.
Kan inte se att tjack tar ner eller skapar fara i ruset rakt upp och ner sisådär. Har absolut ingen teknisk kunskap i det hela men av praktik i ämnet så säger jag kör hårt o må gott!

Edit: Hur administrerar du DPTt?
Citera
2013-11-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Benso + hallucinogener sänker i regel ja, fast just DPT vette fan, tycker inte det borde vara någon större skillnad i ämnet, men man vet aldrig . . . DPT har ju en klurig rusprofil.
Kan inte se att tjack tar ner eller skapar fara i ruset rakt upp och ner sisådär. Har absolut ingen teknisk kunskap i det hela men av praktik i ämnet så säger jag kör hårt o må gott!

Tack för ditt svar! Min tanke var ju att det borde vara lugnt om jag väntar till i kväll innan jag tar det, dels för att då har ikton verkat i över 12 timmar och bör inte ha lika stor påverkan på DPTt, och att det gått över ett dygn sedan intaget av tjacket så känns det som det inte bör vara någon fara. Nyttigt är det absolut inte, jag ville bara reda ut eventuell neurotoxicitet och hurpass allvarligt det skulle tänkas vara och så.

Nasalt.
Citera
2013-11-15, 14:43
Medlem
Blir Lyrica och imovane och alkohol. Ca 1600mg lyrica och 45mg imovane och en jävla massa alkohol är det safe eller kan det spåra?

Äter 600mg lyrica om dagen så har en viss tolerans på det
Citera
2013-11-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Blir Lyrica och imovane och alkohol. Ca 1600mg lyrica och 45mg imovane och en jävla massa alkohol är det safe eller kan det spåra?

Äter 600mg lyrica om dagen så har en viss tolerans på det

Det finns en stor satans risk för att det spårar ur om du blandar 45 mg imovane och en jävla massa alkohol. 45 mg och lite alkohol - Fortfarande risk för utspårning. Du gör vad du känner för. Men gå för i helvete inte ut på krogen eller något efter du slängt i dig imovanen. Lås fönster och dörrar, göm knivar och tillhyggen, stäng av telefon, stäng av dator och försök att behålla så mycket kontroll du kan.

Följer du de råden så är nog det värsta som kan hända att du kan komma att få problem med att hitta saker som du under benzombietillståndet så fiffigt (och helt utan anledning gömt undan), stöka till ordentligt. Fast nu ljög jag lite, chansen är lika stor att du krossar fönstret och går bärsärk med en enda stor svart minneslucka. Det går aldrig att förutspå vad som händer när tomten tar över...
En av mina erfarenheter med imovane då jag inte drack, men rökte istället gräs är att jag vid ett tillfälle tittade mig i spegeln och då hade jag tydligen kletat på mig massa liksmink i ansiktet och stod med skinnpaj, rödsprängda ögon och kraftiga hallucinationer. Jag var nämligen på väg ut (vilket kan vara rentav förödande), ut i skogen skulle jag beväpnad med kniv och kamera, för det skulle minsann tas bilder i sann black metal-anda, det var vinter också såklart. Så jag pulsade runt i snön i skogen och såg ut som en jävla dåre, jag hittade tillbaka hem och jag får ju säga att det är en jävla tur att jag bor på landet så jag inte hade råkat offra någon i satans namn.
Senast redigerad av Stockton.T 2013-11-15 kl. 15:12.
Citera
2013-11-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien

Hehe okej har redan börjat med alkoholen och lyrican tänkte ta imovanen mmed strax så får se vad denna kvällen har att erbjuda. Har spårat rejält på xanor och alkohol de ggr jag tagit det så blir spännande vad som händer ikväll kan vara stor sannolikhet att man sitter på häktet om man tar sig ut då vill säga
Citera
2013-11-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Hehe okej har redan börjat med alkoholen och lyrican tänkte ta imovanen mmed strax så får se vad denna kvällen har att erbjuda. Har spårat rejält på xanor och alkohol de ggr jag tagit det så blir spännande vad som händer ikväll kan vara stor sannolikhet att man sitter på häktet om man tar sig ut då vill säga

Ehm, varför svarar du på ett inlägg som var riktigt åt mig, när du rimligen borde svarat på mitt inlägg till dig...
Citera
2013-11-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Ehm, varför svarar du på ett inlägg som var riktigt åt mig, när du rimligen borde svarat på mitt inlägg till dig...

Haha oj såg det just börjar bli lite i dimmorna just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in