2015-08-25, 15:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Kan man ta Concerta efter man tagit Subutex?

Ja men jag hade sparat Subutexen till avtändningen på Concerta
Citera
2015-08-25, 16:22
Medlem
Kadodis avatar
Iktorivil och Metadon, ok eller?
Citera
2015-08-25, 22:44
Medlem
har en burk lergigan hemma som jag ska ha för sömnproblem, har även tänkt att röka cannabis inom kort och då jag aldrig har blandat Lergigan med Cannabis innan så känner jag såklart att jag vill testa de, någon som har erfarenhet av denna kombo? tänkte mig kanske 75-100 mg lergigan och 0,5 röka.
Citera
2015-08-25, 23:23
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
har en burk lergigan hemma som jag ska ha för sömnproblem, har även tänkt att röka cannabis inom kort och då jag aldrig har blandat Lergigan med Cannabis innan så känner jag såklart att jag vill testa de, någon som har erfarenhet av denna kombo? tänkte mig kanske 75-100 mg lergigan och 0,5 röka.

Lergigan är om jag inte minns fel en medicin som egentligen är avsedd för Allergiska besvär, men vissa läkare skriver ut de mot "lättare sömnproblem"

Så du kan i lugn och ro röka på och käka lergigan, de värsta som kan hända är att du blir trött och somnar..

Mvh.
Citera
2015-08-26, 20:18
Medlem
Är det någon fara att blanda dapoxetine med mdma?
Citera
2015-08-26, 20:34
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Iktorivil och Metadon, ok eller?
Livsfarligt, undvik. Det används av vissa men om man inte är väldigt van och har stor tolerans på båda substanserna borde du verkligen skippa det!
Citera
2015-08-26, 20:37
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tänkte köra lsd, smoke, lustgas samt tramadol nästa vecka, förmodligen i ordningen syratripp först, sen röka lite på afterglowen samt peta några tram, lustgas lär ju köras under hela tiden ^^
Nått jag bör tänka på?

Vet inte hur länge men du bör vänta ett tag med trammen efter lsd då båda påverkar serotoninet. Allt det andra är dock kolugnt.
Citera
2015-08-28, 17:08
Medlem
KringExs avatar
Lyrica och Iktorivil tillsammans. Är det bra eller att kasta pengarna i sjön? Dom boostar väl varandra, eller?
Citera
2015-08-28, 18:52
Medlem
Hade tänkt testa lyrica för första gången idag

Tog 450 mg tramadol igår kl 13:00 och 310 mg tramadol idag kl 13:00

Hade det varit farligt och ta 300mg lyrica kl 20:00 eller hade det varit risk för krampanfall?
Citera
2015-08-28, 19:04
Medlem
Jag vet att benzo och heroin är en mindre lyckad kombo för en färsking. Men jag är helt inkörd på stark benzo och blir inte så påverkad av dem. Har det någon betydelse? Man skulle väl säga att jag käkar 30-60mg diazepamekvivalent benzo dagligen. Skulle det vara möjligt att ta en liten dos smack utan att leka med döden?
Citera
2015-08-28, 19:11
Medlem
Sallinskiis avatar
Intagit ~60mg 3,4-a-pvp (TT's bruna batch) (ganska normal dags dos)

Detta är en RC centralstimulanta,extremt lik amfetamin till både ruset och beteendet man får, högre puls, social som en galning, noll i intresse för mat (dock fått i mig en Billys och tänkte försöka få ner en måltidsersättning snart också)

Låt oss säga de känns som en extremt potent form av amfetamin, jag undrar om de är lugnt att dricka ett par öl ikväll med några vänner (3-4 st starköl blir de högst)

Iomed den är så lik amfetamin i ruset så tycker iallafall jag att de borde funka att kombinera? Men vad vet jag...

(tog även en 5mg stess för 2 timmar sen för att ta bort den värsta udden av ruset, har hög bensotolerans och har druckit med avsevärt högre doser benso i kroppen tidigare utan problem)

Någon som provat blanda denna cs med alkohol? (eller insatt i kemi och kan ge en bra förklaring)

Snabba svar uppskattas! Sorry för långt inlägg haha...

Mvh.
Citera
2015-08-28, 20:01
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag vet att benzo och heroin är en mindre lyckad kombo för en färsking. Men jag är helt inkörd på stark benzo och blir inte så påverkad av dem. Har det någon betydelse? Man skulle väl säga att jag käkar 30-60mg diazepamekvivalent benzo dagligen. Skulle det vara möjligt att ta en liten dos smack utan att leka med döden?

Beroende på kvalitén på ditt H men jag hade INTE riskerat att prova ändå. Jag själv brukar köra sub och benso båda i låga doser för att spara på subben men även de kan vara en lek med döden...

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in