2013-11-07, 19:04
Medlem
Tjena, min flickvän har haft sömnproblem ganska länge, orkar inte dra hela historien men undrade om det är okej att hon blandar Propavan med Circadin? (förlåt för stavfel men det var hur hon stavade det i alla fall...)
Citera
2013-11-07, 22:03
Medlem
Ja, propavan 3-5h innan sängåendet och circadinet på kudden eller hur det nu var...
Citera
2013-11-13, 00:37
Medlem
f0cuss avatar
Någon som vet om det safe att köra 3-mmc (säg 100mg) och amfetamin (ca 0,1) ihop?
Citera
2013-11-13, 01:06
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Någon som vet om det safe att köra 3-mmc (säg 100mg) och amfetamin (ca 0,1) ihop?

Finns ju väldigt lite info om det öht, men folk verkar inte dö av det, har tidigare rekommenderat folk om att inte ta blanda med tanke på de dåliga effekterna på hjärtat 3-MMC har, men andra personer har då intygat på att det ska vara lugnt..

Jag står fast vid samma ståndpunkt iaf..
Citera
2013-11-13, 07:16
Medlem
nanoballes avatar
Drog precis sista linan sub på uppskattningsvis 1mg~. Har dragit ca 3mg inatt. Farligt att köra tjo ikväll?
Citera
2013-11-13, 07:22
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Finns ju väldigt lite info om det öht, men folk verkar inte dö av det, har tidigare rekommenderat folk om att inte ta blanda med tanke på de dåliga effekterna på hjärtat 3-MMC har, men andra personer har då intygat på att det ska vara lugnt..

Jag står fast vid samma ståndpunkt iaf..
Jag provade och lever än! Tror dock att det blev ca 150mg 3-mmc.
Hjärtat mådde dock inte så bra av det eftersom det genom hela peaken slog dubbelslag (ett hårt och ett vanligt direkt efter). Jag ska nog hålla mig till 3-mmc och att sen landa och, som jag upplevde det, förlänga ruset lite med hjälp av alkohol.

Annars uteblev ruset ganska kraftigt pga att jag käkade ganska mycket ca en timme innan intag. Men det är ju en annan femma!
Citera
2013-11-13, 07:25
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Hjärtat mådde dock inte så bra av det eftersom det genom hela peaken slog dubbelslag (ett hårt och ett vanligt direkt efter). Jag ska nog hålla mig till 3-mmc och att sen landa och, som jag upplevde det, förlänga ruset lite med hjälp av alkohol.

Annars uteblev ruset ganska kraftigt pga att jag käkade ganska mycket ca en timme innan intag. Men det är ju en annan femma!
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
Drog precis sista linan sub på uppskattningsvis 1mg~. Har dragit ca 3mg inatt. Farligt att köra tjo ikväll?
Det ska vara lugnt. Egentligen skulle du kört tvärsom, tjack först och sub sen
Citera
2013-11-13, 20:06
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:

Typ det jag tänker mig angående blandningen, låter inte direkt kul men bra att du mår bra iaf..
Citera
2013-11-13, 20:16
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Typ det jag tänker mig angående blandningen, låter inte direkt kul men bra att du mår bra iaf..
Har även mixat 10mg efedrin och ca 200mg 3-mmc och då gick pulsen bara upp åta helvete. Precis som den brukar på CS, en aning högre kanske. Efedrin är ju en bra jävla pulshöjare jämfört med tjack så är lite förvånad över att det ändå gick vägen tillsammans med 3-mmc. Men jaja, dubbelslag i säkert 30-60min är inget nyttigt så håller mig borta från tjack och 3-mmc.
Citera
2013-11-13, 21:31
Medlem
toppisar och mirtazapin antar jag är lungt, visst?
Citera
2013-11-14, 20:59
Medlem
Kan jag blanda några Pyrazolam, 1 eller 2 flubromazepam (10 mg ) och dricka två öl på det?
Citera
2013-11-14, 21:25
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Kan jag blanda några Pyrazolam, 1 eller 2 flubromazepam (10 mg ) och dricka två öl på det?
Ja. Men för mycket benso blandat med alkohol ger snabbt minnesluckor. Men det är inte fysiskt farligt sålänge man inte tar monsterdoser med alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in