2012-04-30, 08:56
Medlem
Sallinskiis avatar
~500mg concerta + alkohol vet jag sedan innebär en vinnarkväll men att trubba av dettaa senare med xanax2mg, 1mg valium msj och en kryss 2a funkar de? Har hög Bensotolerans att tillägga

// $
Citera
2012-04-30, 09:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
~500mg concerta + alkohol vet jag sedan innebär en vinnarkväll men att trubba av dettaa senare med xanax2mg, 1mg valium msj och en kryss 2a funkar de? Har hög Bensotolerans att tillägga

// $

Ja det funkar.
Citera
2012-04-30, 10:01
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

// $
ett misstag jag brukar göra efter concerta/rita är att jag tar benson för tidigt efter ruset börjar dala, vänta tills du börjar må riktigt kasst, eller om du lyckas hålla uppe alkoholruset så brukar landningen bli mjuk men lätt och glömma bort och dricka då man är som mest fjuttad ju.
Citera
2012-05-01, 18:03
Medlem
Sallinskiis avatar
Går på SSRI Dagligen, funkar de att använda "Kanna" (Sceletium tortuosum) då? eller avrådes/ lika "farligt" som att köra E liksom?

// $
Citera
2012-05-01, 18:13
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Går på SSRI Dagligen, funkar de att använda "Kanna" (Sceletium tortuosum) då? eller avrådes/ lika "farligt" som att köra E liksom?

// $
Avrådes. Kanna funkar nämligen som en SNRI om jag inte minns fel.
Citera
2012-05-02, 00:35
Medlem
Denoms avatar
Tog massa methylone tidigare idag och till eftermiddagen rejäla doser jwh substanser, nu går jag runt och är lite småbäng och puls 130. Det borde inte vara någon fara att ta lite benso nu?
Citera
2012-05-02, 01:35
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Avrådes. Kanna funkar nämligen som en SNRI om jag inte minns fel.

Fuck! Beställningen e redan gjord xD Ajja, får testa, lär väl inte dö....
Citera
2012-05-02, 17:21
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Fuck! Beställningen e redan gjord xD Ajja, får testa, lär väl inte dö....
Alltså, det är ju ingen hardcore drog precis. Det går säkert bra ändå..
Citera
2012-05-03, 18:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Tog massa methylone tidigare idag och till eftermiddagen rejäla doser jwh substanser, nu går jag runt och är lite småbäng och puls 130. Det borde inte vara någon fara att ta lite benso nu?
Förmodligen bara bra för dig skulle jag tro.
Citera
2012-05-04, 21:30
Medlem
Psychoramas avatar
Tänkte höra.. Min kompis har tagit en låg dos Metadon, lite benzo och har rökt lite cannabis. Nu är han sugen på en liten dos 6-APB(100mg pellets). Han är van vid diverse opioder och har hög tollerans på benzo. Tror ni det är lugnt?

Mvh
Citera
2012-05-10, 18:08
Medlem
Hej!

Jag har Fibromyalgi och har nu fått lyrica utskrivet för att dämpa mina smärtor. saken är den att jag läste på bipacksedeln att man inte ska dricka alkohol tillsammans med dessa. Då jag känner att den ända njutningen man har kvar är typ att kunna sitta och ta ett glas vin tillsammans med gubben en fredagkväll när barnen har kommit i säng, känns det ganske pissigt att inte äns kunna göra det.

Nu till min fråga.
Kan jag ta ett glas vin? Har läst att många här har gjort det men med blandade resultat? Vilka är de värsta bivärkningarna man kan få?

Jag har inte börjat med tabletterna ännu och i frågan om utifall så vet jag inte om jag vill om jag inte kan fortsätta att ta mig ett glas när jag vill.

Tacksam för svar!
Citera
2012-05-12, 22:18
Medlem
Sallinskiis avatar
Under dagen intagit som högst ~2mg Sub. (nasalt]r nu och noddar som en heroinpundare, nått annat man kan ta / göra åt saken än att sova? har i övrigt lite roppar (Flunitrazepam), stess 10or, men tror bara de skulle göra de värre? .... Eller?

//$
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in