2013-10-31, 23:42
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Tja behöver ha ganska snabba svar då jag inte hittat nån info om den kombo jag tänker köra..
äter 3 mg xanor om dagen och har gjort det i 1½ månad, så har tolerans på det.. Den dosen tar bort min ångest men får inget rus på den. Nu är det så att jag hittade några citodon från i somras och tänkte göra cwe på dessa. Men för att få ut bästa rus så tänkte jag även dricka 2 glas vin till (så det ska boosta xanoren) har ätit 2 mg xanor under dagen, senaste intag var 5 timmar sen ungefär så jag tänkte lägga upp det såhär:

2 citodon utan cwe, 8 st med cwe (står i kylen just nu!)
2-3 mg alprazolam (utöver dom 2mg jag redan tagit under dagen)
2 glas vin (25 - 30cl vardera) 12 % alkoholhaltigt,för att boosta alprazolamen som jag har tolerans emot.

tidigare sub torsk så e osäker på om jag ens kommer känna nåt på citodonen/kodeinet.

Farligt eller tvärlugnt? Vill bara bli lite småmysig

Låter som en mycket fin blandning och du behöver inte nojja så länge du håller dig till dom mängderna.
Citera
2013-11-01, 00:43
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
~1mg subutex, 800mg lyrica, 15mg imovane

Är detta okej? Tolerans på lyrican och imovane.

Ska inte vara några problem, själv kört den kombon utan några problem men var alltid försiktig när du blandar
Citera
2013-11-01, 00:56
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Ska inte vara några problem, själv kört den kombon utan några problem men var alltid försiktig när du blandar

Haha ja då kör jag på det nu, sväljer mina imovane och kollar på Taxi Driver.
Hoppas jag inte avlider
Citera
2013-11-01, 13:50
Medlem
Brandy.Harringtons avatar
Hur mycket benso är det egentligen lugnt att ta om man tagt subutex?
Det är diclazepam som är benson ifråga, ganska svag
Citera
2013-11-01, 14:49
Medlem
f0cuss avatar
Hur är det med 3-mmc och alkohol? Eller 3-mmc och efedrin?
Citera
2013-11-04, 17:09
Medlem
T-L-Ks avatar
Kommer det vara någon risk för andningsdepression om jag tar allt jag har?
64mg loperamid, 1400mg lyrica, 4st 3.5 öl, 7,5mg imovane.

Snabba svar uppskattas!
Citera
2013-11-04, 17:25
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:

Snabba svar uppskattas!
Loperamid har jag ingen kunskap om, men det är ju knappast några monsterdoser av de andra preparaten. Dessutom tar du ju Lyrica (dagligen?) medicinskt och även Imovane om jag inte har fel. Du kommer bli lite slirig men knappast vara i fara, såvida Loperamiden inte gör det farligt vill säga.
Citera
2013-11-04, 20:14
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:

Snabba svar uppskattas!
Vetefan med Loperamid alltså, ska vara en stark opiat.
Har du tagit höga doser innan och känner att det verkar på kroppen, att du blir tung etc så skulle jag undvika att blanda.
Citera
2013-11-06, 15:13
Medlem
cakomans avatar
Tjenix,socker eller Dextro hur funkar de och vilka mängder ska man ha?
Citera
2013-11-07, 17:48
Medlem
Zaaphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Hur är det med 3-mmc och alkohol? Eller 3-mmc och efedrin?

Har ingen aning om hur det ser ut rent toxiskt, men har kombinerat måttliga mängder alkohol med 3-mmc två gånger. Detta gjorde då för att försöka ge min omgivning en rimlig förklaring till mitt urspårade beteende.
Jag blev snäppet mer utspårad än på bara 3-mmc. Det var ju kul, men jag rekommenderar ändå att du skippar alkoholen då du vill race´a eftersom jag blev dummare, tröttare och slitnare dagen efter.

För mig var 3-mmc´et 95% av upplevelsen och då känns det ovärt att göra dagen efter dubbelt så jobbig för 5% extra.
Citera
2013-11-07, 18:00
Medlem
Zaaphs avatar
I och med bristen på svar gällande 3-mmc och svamp (toppisar) så beslöt jag mig för att i vetenskapens tjänst prova. Först åt jag 1,1g små svamp (35-40st) och när det började slå så tog jag två bomber 3-mmc på 0,25g styck med ungefär två timmars mellanrum.

Inga negativa sidoeffekter noterades förutom visst illamående i början som jag kopplar till svampen. Det var fantastiskt när första bomben slog, allt pulserade och lyste av kärlek och värme. Andra bomben gav knappt någon effekt utan höll mig mer kvar i partymodet.

AT´n var betydligt lindrigare än gånger jag kört ca 1g 3-mmc på en kväll.

Jag kommer själv köra blandningen igen eftersom kvällen förlängdes och at´n blev lindrigare. Men jag kan inte rekommendera någon annan att göra det innan det kommit mer hård fakta kring både den specifika kombon och 3-mmc i allmänhet.

Men lever du på den vilda sidan så kör på, det var vackert, coolt och underbart!
Citera
2013-11-07, 18:09
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaaph
Har ingen aning om hur det ser ut rent toxiskt, men har kombinerat måttliga mängder alkohol med 3-mmc två gånger. Detta gjorde då för att försöka ge min omgivning en rimlig förklaring till mitt urspårade beteende.
Jag blev snäppet mer utspårad än på bara 3-mmc. Det var ju kul, men jag rekommenderar ändå att du skippar alkoholen då du vill race´a eftersom jag blev dummare, tröttare och slitnare dagen efter.

För mig var 3-mmc´et 95% av upplevelsen och då känns det ovärt att göra dagen efter dubbelt så jobbig för 5% extra.
Eftersom svar dröjde så fick jag ju prova själv helt enkelt och jag tyckte att det jag gjorde funkade väldigt bra ändå.

Körde i mig en 150mgare till startdos (är lättpåverkad, då jag i princip "ODade" första gången på min startdos + refill (250 + 200) hehe) och några timmar senare när jag kände att jag höll på att landa så började jag dra i mig alkoholen. Eftersom jag endast är ett flickebarn så dricker jag inga stora mängder men jag fick känslan av att alkoholen förlängde 3-mmc-ruset en aning. Hade även efedrin i mig så jag var ju mer vid medvetande än vanligt, vilket jag inte alltid föredrar så jag tror att det bästa är enbart 3-mmc + ganska mycket alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in