2014-10-28, 00:13
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Säkert rökat som nojjar upp mig.
Drog två små linor subb tidigt under dagen, fick en citodon brustablett, onödigt då subben blockerar, men men.. även ätit 400 mg tram och ett par 15 mg sobril. Börjar känna mig nojjig över kramp, är trött och behöver sova. Har tillgång till en antihistamin som heter dormirel, även 4 mg ikto och midazolam. Vad ska jag ta för att få en säker sömn, skärt ner på benson kanske det som spökar.

Mvh

400mg är väll 24h/maxdos? Är du frisk tror jag risken för kramp är nästintill obefintlig.

Du klarar av jobbet oavsett om du somnar eller ej.

Midazolam har kort rustid, borde vara bästa valet. Dock ökar risken att du försover dig och missköter dig mer än vad trötthet orsakat..
Citera
2014-10-28, 01:12
Medlem
Blir att röka ner sig och förhoppningsvis få sömn, plan b alltså
Citera
2014-10-28, 01:24
Medlem
Browndawgs avatar
Halloj alla glada. Jag blev tilldelad stilnoct och theralen av vården, (har haft imovane och lergigan senaste halvåret). Nu känner jag mig helt fucked, tagit två stilnoct och 1ml theralen. Och en vinflaska. Halsbränna från helvetet och svävar på moln. Hur länge sitter skiten kvar?
Citera
2014-10-28, 01:33
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Halloj alla glada. Jag blev tilldelad stilnoct och theralen av vården, (har haft imovane och lergigan senaste halvåret). Nu känner jag mig helt fucked, tagit två stilnoct och 1ml theralen. Och en vinflaska. Halsbränna från helvetet och svävar på moln. Hur länge sitter skiten kvar?
Stilnoct sitter inte i alls länge, men gå och lägg dig direkt så du inte gör konstiga saker som du inte kommer ihåg imorgon. Sov är mitt tips
Citera
2014-10-28, 01:35
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg

Hah

Stilnoct och alkohol boostar varandra. Stilnocten har ungefär samma rustid som imo, alkoholens rustid kan du nog med erfarenhet gissa dig till. Theralen sitter länge, i början var jag dåsig som satan till kvällen efter..

Bakis och dåsighet är nog något du får gå igenom imorgon.. Theralenets långa eftereffekter minskar efter en tid.
Citera
2014-10-28, 01:41
Medlem
Browndawgs avatar
Ja som jag mår just nu så lätt värt med lite illamående imorgon. Tog en ml till theralen samt en grogg. Jag är ett med soffan.
Citera
2014-10-28, 01:56
Medlem
Browndawgs avatar
Ska väl tilläggas att jag är sjukskriven. Äter dock inte benso. Lider av insomnia och panikångest som jag självmedicinerat med alkohol.
Citera
2014-10-28, 22:51
Medlem
Parkours avatar
Jag tar Venlafaxin (Antideppresiva) men ej p.g.a depression.
Blanda weed med Venla? Har gjort de hittills och de fungerar kanon. Ville bara vara säker!
Citera
2014-10-29, 10:45
Medlem
DarkDemonGirls avatar
Jag tog amfetamin igår, tog några benzo och imovane samt rökte jag grönt.
Idag har jag rökt en holk, druckit en cider tagit en halv benzo men det lär bli mer under dagen. Kan jag då ta oxynorm - mg utan problem?

Jag har viktiga ärenden att utföra så jag får inte vara helt borta utan jag måste var med på noterna, å jag alltid har kommer ha folk omkring mig.

Snabba svar tack
Citera
2014-10-29, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkDemonGirl
Jag tog amfetamin igår, tog några benzo och imovane samt rökte jag grönt.
Idag har jag rökt en holk, druckit en cider tagit en halv benzo men det lär bli mer under dagen. Kan jag då ta oxynorm - mg utan problem?

Jag har viktiga ärenden att utföra så jag får inte vara helt borta utan jag måste var med på noterna, å jag alltid har kommer ha folk omkring mig.

Snabba svar tack

Drick inte mer alkohol och vänta nån timme med oxynormen om du vill vara helt säker.
Av egen erfarenhet så är det när man har tagit en opi först, för att därefter dricka tex en folköl som det kan gå jävligt illa.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2014-10-29 kl. 12:43.
Citera
2014-10-29, 14:21
Bannlyst
dibutylone + 3,4-dimethoxy-a-php ?
Citera
2014-10-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jag tar Venlafaxin (Antideppresiva) men ej p.g.a depression.
Blanda weed med Venla? Har gjort de hittills och de fungerar kanon. Ville bara vara säker!
Varför skulle det vara farligt? Venlafaxinet påverkar ruset genom att göra det lite tråkigare, men inte farligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in