Hej ! Är det någon som har koll på om det går att mixa mirtazeptin och carisoprodol utan några speciella biverkningar? Funderar på att ploppa några carisoprodol men problemet är det att jag redan tagit mirtazapin och jag vill hellst inte dö på köpet :P
Såhär är det, jag tog 3mg xanor depot för 2 timmar sen och ska eventuelt få in massa concerta så jag undrar går det bra att blanda concerta med benzo? Det motsvarar ju varandra men jag har kört den kombinationen förut men bara undra, inge benzo under concerta ruset men på ATn så blir det benzo.
"Under perioden oktober 2009 till oktober 2010 har man vid tio rättsmedicins*ka obduktioner i Sverige funnit en kombination av O-desmetyltramadol och mitragynin i blodet hos de avlidna. I nio fall kan döden förklaras av intoxikation med O-desmetyltramadol. I de flesta av fallen har även andra läkemedel eller droger påvisats, men inte i toxiska nivåer. I två fall kan fluoxetin respektive venlafaxin eventuellt ha bidragit till döden. "
"Under perioden oktober 2009 till oktober 2010 har man vid tio rättsmedicins*ka obduktioner i Sverige funnit en kombination av O-desmetyltramadol och mitragynin i blodet hos de avlidna. I nio fall kan döden förklaras av intoxikation med O-desmetyltramadol. I de flesta av fallen har även andra läkemedel eller droger påvisats, men inte i toxiska nivåer. I två fall kan fluoxetin respektive venlafaxin eventuellt ha bidragit till döden. "
Står ju eventuellt så svårt att veta om dom substanserna hade med det att göra. Man ska undvika att blanda med alkohol/benso och andra nedåt droger.