2010-12-16, 23:44
Medlem
Hej ! Är det någon som har koll på om det går att mixa mirtazeptin och carisoprodol utan några speciella biverkningar? Funderar på att ploppa några carisoprodol men problemet är det att jag redan tagit mirtazapin och jag vill hellst inte dö på köpet :P
Citera
2010-12-17, 12:38
Bannlyst
tjo!

Såhär är det, jag tog 3mg xanor depot för 2 timmar sen och ska eventuelt få in massa concerta så jag undrar går det bra att blanda concerta med benzo? Det motsvarar ju varandra men jag har kört den kombinationen förut men bara undra, inge benzo under concerta ruset men på ATn så blir det benzo.

mvh
Citera
2010-12-17, 14:42
Medlem
djyooos avatar
Yo går det bra att blanda lyrica och lustgas ?
Citera
2010-12-24, 17:29
Medlem
casenuts avatar
Är det farligt att inta Krypton när man går på SSRI-preparat och Neuroleptika? (zoloft och seroquel)
snabbt svar uppskattas.

Tack på förhud mvh: casenut
Citera
2010-12-24, 17:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casenut
Är det farligt att inta Krypton när man går på SSRI-preparat och Neuroleptika? (zoloft och seroquel)
snabbt svar uppskattas.

Tack på förhud mvh: casenut

Nej det ska vara lugnt, har inte hört någon som haft problem med det i alla fall.
Citera
2010-12-24, 17:55
Medlem
casenuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej det ska vara lugnt, har inte hört någon som haft problem med det i alla fall.

Tack för ditt svar!

anledning till att jag undrar finns i länken här:

http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=15655

"Under perioden oktober 2009 till oktober 2010 har man vid tio rättsmedicins*ka obduktioner i Sverige funnit en kombination av O-desmetyltramadol och mitragynin i blodet hos de avlidna. I nio fall kan döden förklaras av intoxikation med O-desmetyltramadol. I de flesta av fallen har även andra läkemedel eller droger påvisats, men inte i toxiska nivåer. I två fall kan fluoxetin respektive venlafaxin eventuellt ha bidragit till döden. "
Citera
2010-12-24, 18:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tack för ditt svar!

anledning till att jag undrar finns i länken här:

http://www.lakartidningen.se/07engine.php?articleId=15655

"Under perioden oktober 2009 till oktober 2010 har man vid tio rättsmedicins*ka obduktioner i Sverige funnit en kombination av O-desmetyltramadol och mitragynin i blodet hos de avlidna. I nio fall kan döden förklaras av intoxikation med O-desmetyltramadol. I de flesta av fallen har även andra läkemedel eller droger påvisats, men inte i toxiska nivåer. I två fall kan fluoxetin respektive venlafaxin eventuellt ha bidragit till döden. "

Står ju eventuellt så svårt att veta om dom substanserna hade med det att göra. Man ska undvika att blanda med alkohol/benso och andra nedåt droger.
Citera
2010-12-24, 19:10
Medlem
casenuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Står ju eventuellt så svårt att veta om dom substanserna hade med det att göra. Man ska undvika att blanda med alkohol/benso och andra nedåt droger.

yes, tack återigen! God jul och gott nytt år på dig!
Citera
2010-12-24, 20:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
yes, tack återigen! God jul och gott nytt år på dig!

NP! Desamma desamma.
Citera
2010-12-29, 05:17
Medlem
Tjack+sub+lyrica. Fast ta det lite lugnt med Subutexen (buprenorfin, suboxone, buprenotex) och lyrican så inte hjärtat lägger av
Citera
2010-12-31, 13:07
Medlem
4mg sub + 50mg vallar? (Det är ju ändå nyår )
Drog massa vallar igår kväll ska tilläggas också, dock ingen sub på ett par dagar.
Citera
2010-12-31, 20:03
Medlem
Wallss avatar
Misstänker att ingen kommer hinna svara, men någon som ser något problem med krypton+dpt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in