2013-11-11, 17:06
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Jag kommer börja näthata Robert Aschberg här. Ni får gärna lägga upp mig som förslag till mediahoran nr 1!

Shalom Valerian!!
Citera
2013-11-11, 17:11
Medlem
=STORDRAGGEN|46092211]Du äcklas av stalkers men är den största stalkern själv. Det säger ju allt!

När man är en sjuk stalker och näthatare som dig, inser man själv det då?

Kan inte bestämma mig vem som är sjukast. Du eller Rafi-IBR.[/quote]
Svaret är att STORDRAGGEN är sjukast, tyvärr. Mår så dåligt att han måste skriva av sig sin frustration här och oja sig. Rafi-IBR och Gurkelurkan tillhör dom som är friskast.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-11-11 kl. 17:15.
Citera
2013-11-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Shalom Valerian!!

Shalom?
Citera
2013-11-11, 18:24
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Shalom?
Det är arabiska.
Med andra ord. Han menar att du är en böghatande arab.
Citera
2013-11-11, 18:34
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Det är arabiska.
Med andra ord. Han menar att du är en böghatande arab.

shalom=hej på hebreiska.
Shlomo Valle (syrianska)
Citera
2013-11-12, 18:27
Medlem
gaugeones avatar
Lyssna oå programmet när Sosse gubben va där. Jävla vad arg Jarri va. Och Valle ringde in och fråga om sossarna skulle höja bidragen om dom kom till makten. Vilka bidrag undra sossen. Socialbidraget sa Valle. Så Valle är ett socialfall
Citera
2013-11-12, 18:32
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaugeone
Lyssna oå programmet när Sosse gubben va där. Jävla vad arg Jarri va. Och Valle ringde in och fråga om sossarna skulle höja bidragen om dom kom till makten. Vilka bidrag undra sossen. Socialbidraget sa Valle. Så Valle är ett socialfall
Inte helt oväntat. Hade jag listat ut sen länge.
Citera
2013-11-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Inte helt oväntat. Hade jag listat ut sen länge.

Jag är åtminstone inte ett kuksugande horbarn som dig din lilla fitta! Gå ta dig till Pridefestivalen, ring till Cissi, gå hand i hand med henne och diskutera om hur fina ni två är i samma klänning. Sen kan ni prata om hur mycket ni båda älskar att ha ADHD som superkrafter.

Citat:
Ursprungligen postat av gaugeone

Om du lyssnat ordentligt så ville jag veta om de skulle höja bidrag SOM socialbidrag, a-kassabidrag, sjukpenning osv. Helt enkelt bidrag till folk som du antagligen anser borde dö om de inte får jobb. Sedan undrade jag om sjukvården, jag jämför den ofta med England då det är bättre och näst intill gratis sjukvård därborta. Men Aschberg är en jävla pajas som alltid ska göra sig till och driva med en. Inte kul när man försöker ställa seriösa frågor till en politisk partiledamot.
Senast redigerad av Valerian 2013-11-12 kl. 19:23.
Citera
2013-11-12, 20:00
Medlem
NorthSNKRs avatar
Haha, har just lyssnat på Fredrik Steen och hantverkarna... vilket svin han var i dagens sändning!
Annika blev riktigt sur på honom och hade svårt att dölja det mot slutet
Citera
2013-11-12, 20:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Jag är åtminstone inte ett kuksugande horbarn som dig din lilla fitta! Gå ta dig till Pridefestivalen, ring till Cissi, gå hand i hand med henne och diskutera om hur fina ni två är i samma klänning. Sen kan ni prata om hur mycket ni båda älskar att ha ADHD som superkrafter.

Om du lyssnat ordentligt så ville jag veta om de skulle höja bidrag SOM socialbidrag, a-kassabidrag, sjukpenning osv. Helt enkelt bidrag till folk som du antagligen anser borde dö om de inte får jobb. Sedan undrade jag om sjukvården, jag jämför den ofta med England då det är bättre och näst intill gratis sjukvård därborta. Men Aschberg är en jävla pajas som alltid ska göra sig till och driva med en. Inte kul när man försöker ställa seriösa frågor till en politisk partiledamot.
Finns en anledning att Aschberg alltid driver med dig. Fattar du inte det
Citera
2013-11-12, 20:12
Medlem
Citat:

nä det gör jag inte. förklara. Han driver med andra. Han driver inte med vissa. Så vad gör mig så speciell. Var vänlig säg det jag inte förstår.

I mina ögon är Aschberg ett riktigt troll, som fått eget radioprogram. Alla kan ringa in, han gör rolig radio på deras bekostnad och låter vissa inringare då och då säga något seriöst. Han är så bra troll att han tar varje tillfälle i akt att driva med alla det går att göra med. Han får sig att framstå som perfekt i sitt program där han alltid har rätt. Hans journalistik tog slut med Insider som var det sista seriösa han varit med om. Egentligen ska jag ju inte mata trollet och sluta ringa in, men jag tänker vinna trollkriget mellan oss innan radio1 läggs ner!

En annan sak som är intressant är att han är allvarlig när han sänder från Göteborg. Inga av studenterna han kallar slynglar. Dessutom säger han sociala medier och inte mEEdier som han brukar göra. Han knullar inte med alla grejer därborta verkar det som

Och som svar på nästkommande fråga, ja jag är också ett troll. Jag har mött en värdig motståndare. Jag har dragit ett par sköna dragningar på radio1 folket, bättre än Rafi eller svennepelle hittills. Inte ens Jari kan mätas med mig. Den enda som trollar bättre än mig är Aschberg själv, men vi ska se vem som vinner innan detta är slut!
Senast redigerad av Valerian 2013-11-12 kl. 20:25.
Citera
2013-11-12, 20:28
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Han är för dum för att förstå. Det är därför han fortsätter att ringa in och låta alla höra vilket lågt iQ han har.
Lite underhållning är det iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in