Slätstruket var ordet. Margit som ibland heter Monika ringde in utan att efter 5 minuters svammel inte sagt någonting av intresse. Den kärringen har jobbat som mentalsköterska säger hon och när hon ringer till den egennämda experten Ruuz visar hon sig vara mentalsjuk själv och ungarna vill inte ha med henne och göra. Ska man skratta eller gråta? Jag skrattar
Jag tror det är psykiskt störda personer som ringer hela dagarna till alla programmen och svamlar i varje ämne oavsett om dom förstår vad det handlar om. Jarri är en gammal alkis som förmodligen saknar innehåll i sitt liv varför han maniskt ringer och kan inte stoppa sig själv.
Den sjungande Martin som höjer Ruuz till skyarna har visst lagt ner då han gick för långt och påstod att grannen som var skivdirektör gett honom ett skivkontrakt efter den sångfrasen i radio.
Ju mer man lyssnar på Radio ett så inser man att det blivit helt dödfött och samma djävla dönickar delar programledarnas åsikter. Åsiktsradion betyder att rätt sådan är den som Hjert, Kim, Ruuz, Cissi Wallin och Sjabbe spyr ut i etern. Den som säger emot försvinner ur ledningen omedelbart.
En riktig skitkanal har det blivit och det är bla bla bla bla bla ifrån morgon till kväll med rullande tema. Vet knappt vem som är värst och sliskigast men jag säger Kim Kärnfalk.