2013-11-11, 14:47
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Och nu hittade jag tråden om Cissi Wallin. Du är ju besatt av henne med. Du kan verkligen inte låta bli! Blir att skicka ett till mail till programmet Näthatare. Du är ju klockrent material .

Lyssnar på Cissi Wallin nu. Det är helt förståeligt att hata henne. Lyssna på henne så förstår du
Citera
2013-11-11, 15:22
Medlem
Citat:
Du är så sjukt så du inte kan låta bli att lyssna för du är så besatt av Eva det visste vi redan. Har mailat Strix televition, Robert Aschbergs nya program "Näthatare". Du kommer göra dig bra i det programmet!
Du verkar bo vid datorn och sitta här för att bevaka vilka som kritiserar din favorit Eva Rusz. Förslök att slita dig från datorn en stund varje dag så inte fettet stelnar i dina leder och arsle.
Citera
2013-11-11, 15:29
Medlem
Citat:
Och nu hittade jag tråden om Cissi Wallin. Du är ju besatt av henne med. Du kan verkligen inte låta bli! Blir att skicka ett till mail till programmet Näthatare. Du är ju klockrent material .
Du gör verkligen skäl för din signatur. Om du hade läst av alla mina inlägg så skulle du sett att jag ändrat uppfattning om henne. Undrar verkligen vilken relation du har till Ruusz som orkar sitta här varje minut och engagera dig så enormt. Är säker på att du prenumererar på hempizza för du kan inte slita dig från denna sida. Vad du än skriver så är det ingenting som biter på mig. Du verkar vara en konstig person och jag tror seriöst att du är en av stammisarna typ Inger, Inge-Gerd eller annan dåre.

Snart poppar du upp som en bananfluga och skriver ett patetiskt inlägg här. Fjant!
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-11-11 kl. 15:46.
Citera
2013-11-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Lyssnar på Cissi Wallin nu. Det är helt förståeligt att hata henne. Lyssna på henne så förstår du
Cissi Wallin är framgångsrik. Det längsta du har kommit i livet är till din gamla hemdator för att skriva fåniga inlägg. Skaffa dig ett liv och ta med dig FJOLLAN666. Ni är samma patrask.
Citera
2013-11-11, 15:53
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Cissi verkar gjort en kovändning i feministfrågan.
På Twitter verkar hon numera kritisera och i vissa fall förakta feminister och feminismen.
Hon har även sagt upp bekantskapen och tagit avstånd från hennes bästis "Lady Dahmer"

Cissi Walin t.o.m bad om ursäkt för att hon kapade en inringare för några månader sedan som ville prata negativt om feminism.
Tweet här: https://twitter.com/cissiwallin/status/399257312801857536

Gillar nu CW mer efter detta

Cissi Wallins anti-feministiska -Twitterinlägg (ett urval från senaste dygnet)
CW skriver bl.a
"Vet ni vad som hände med mig när jag hängde mest med sk rabiata feminister? Jag blev arg på allt. Jag blev bitter, självömkande och dömande.
Källa: https://twitter.com/cissiwallin/status/399255786578526208

Övriga anti-feministiskt tweets av Cissi Wallin:
brutit med Lady Dahmer:https://twitter.com/cissiwallin/status/399564970410934272
spyr galla över feministiska PK-män som hycklar:https://twitter.com/cissiwallin/status/399257950046662656
CW om att feminism är "röv"https://twitter.com/cissiwallin/status/399263087519612928
CW feminister ska vara mer självkritiskahttps://twitter.com/cissiwallin/status/399260149401272320
CW spyr galla över feministerhttps://twitter.com/cissiwallin/status/399258327680823296
Citera
2013-11-11, 15:55
Medlem
Något som äcklar mig är personer som utan större anledning tar sig tid och går igenom vad medlemmar här skrivit för inlägg. Då har man ett onormalt stort intresse och jag får samma känsla av dessa som av personer vilka kallas stalkers.
Om man inte har annat att göra och engagerar sig så djävla mycket kanske det är dags att söka hjälp på riktigt. Skulle aldrig orka eller ens ha intresse av att sitta och läsa något som en okänd person skrivit tidigare. Varje gång någon erkänner att dom gjort så inser man att inte alla har en meningsfull tillvaro. Sorligt och bara att beklaga dessa krakar. Fjolla666 kan ta åt sig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-11-11 kl. 15:58.
Citera
2013-11-11, 15:57
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Godbiten från Cissi Wallins numera sunda inställning till Feminismen är detta tweet från förrgår:

@cissiwallin) 2013-11-09 klockan 20.22:

"Vet ni vad som hände med mig när jag hängde mest med sk rabiata feminister? Jag blev arg på allt. Jag blev bitter, självömkande och dömande."

Länk till tweet:
https://twitter.com/cissiwallin/status/399255786578526208

Älskar Cissi efter dessa sunda inlägg!!
Citera
2013-11-11, 16:01
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead

Smackyhead har inte du ändrat uppfattning om Cissi Wallin? Det har jag gjort efter att ha tagit del av hennes Twitterinlägg om feminismen där hon sågar den och spyr på den.

Läs mina två föregående inlägg med tweet-länkar till Cissi Twitter så tror jag att även du kommer börja älska henne
Citera
2013-11-11, 16:09
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Smackyhead har inte du ändrat uppfattning om Cissi Wallin? Det har jag gjort efter att ha tagit del av hennes Twitterinlägg om feminismen där hon sågar den och spyr på den.

Läs mina två föregående inlägg med tweet-länkar till Cissi Twitter så tror jag att även du kommer börja älska henne

Nä, vadå. Ska jag gilla någon bara för att de inte gillar feminism? Hon är helt enkelt en dålig journalist. Det är väl där jag har mitt problem med henne. Hon är självgod som få, tar upp sina egna erfarenheter som kan vara totalt banala i ämnet och dagens program verkade hon inte ha någon aning om hur verkligheten ser ut när det pratades om mobbing.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Cissi Wallin är framgångsrik. Det längsta du har kommit i livet är till din gamla hemdator för att skriva fåniga inlägg. Skaffa dig ett liv och ta med dig FJOLLAN666. Ni är samma patrask.

Så nu plötsligt så tycker du om Cissi Wallin?

Citat:
Något som äcklar mig är personer som utan större anledning tar sig tid och går igenom vad medlemmar här skrivit för inlägg. Då har man ett onormalt stort intresse och jag får samma känsla av dessa som av personer vilka kallas stalkers.
Om man inte har annat att göra och engagerar sig så djävla mycket kanske det är dags att söka hjälp på riktigt. Skulle aldrig orka eller ens ha intresse av att sitta och läsa något som en okänd person skrivit tidigare. Varje gång någon erkänner att dom gjort så inser man att inte alla har en meningsfull tillvaro. Sorligt och bara att beklaga dessa krakar. Fjolla666 kan ta åt sig.

Kallar du ANDRA för stalkers?! Du är rolig du. Och det räcker med att vi ser dina inlägg i denna tråd där du skrivit skit om Eva Rusz senaste 2 månaderna. Så att du ändrat uppfattning har inget med saken att göra. Om det någon som är besatt av någon är det du och ditt hat av Eva. Jag står fast vid min tro att du är en föredetta patient till henne.
Senast redigerad av Smackyhead 2013-11-11 kl. 16:13.
Citera
2013-11-11, 16:20
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Du äcklas av stalkers men är den största stalkern själv. Det säger ju allt!

När man är en sjuk stalker och näthatare som dig, inser man själv det då?

Kan inte bestämma mig vem som är sjukast. Du eller Rafi-IBR.
Citera
2013-11-11, 16:31
Medlem
Citat:

Jag kommer börja näthata Robert Aschberg här. Ni får gärna lägga upp mig som förslag till mediahoran nr 1!
Citera
2013-11-11, 17:05
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Du äcklas av stalkers men är den största stalkern själv. Det säger ju allt!

När man är en sjuk stalker och näthatare som dig, inser man själv det då?

Kan inte bestämma mig vem som är sjukast. Du eller Rafi-IBR.

STORDRAGGEN du är sjukast och ge fan i att förtala gurkelurkan Han är under mitt beskydd nu. Så håll dig till att inte attackera, smutskasta och förtala så blir det bra. Var ingen åsna mao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in