Citat:
Ursprungligen postat av
Rafi-IBR
Smackyhead har inte du ändrat uppfattning om Cissi Wallin? Det har jag gjort efter att ha tagit del av hennes Twitterinlägg om feminismen där hon
sågar den och spyr på den.
Läs mina två föregående inlägg med tweet-länkar till Cissi Twitter så tror jag att även du kommer börja älska henne

Nä, vadå. Ska jag gilla någon bara för att de inte gillar feminism? Hon är helt enkelt en dålig journalist. Det är väl där jag har mitt problem med henne. Hon är självgod som få, tar upp sina egna erfarenheter som kan vara totalt banala i ämnet och dagens program verkade hon inte ha någon aning om hur verkligheten ser ut när det pratades om mobbing.
Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Cissi Wallin är framgångsrik. Det längsta du har kommit i livet är till din gamla hemdator för att skriva fåniga inlägg. Skaffa dig ett liv och ta med dig FJOLLAN666. Ni är samma patrask.
Så nu plötsligt så tycker du om Cissi Wallin?
Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Något som äcklar mig är personer som utan större anledning tar sig tid och går igenom vad medlemmar här skrivit för inlägg. Då har man ett onormalt stort intresse och jag får samma känsla av dessa som av personer vilka kallas stalkers.
Om man inte har annat att göra och engagerar sig så djävla mycket kanske det är dags att söka hjälp på riktigt. Skulle aldrig orka eller ens ha intresse av att sitta och läsa något som en okänd person skrivit tidigare. Varje gång någon erkänner att dom gjort så inser man att inte alla har en meningsfull tillvaro. Sorligt och bara att beklaga dessa krakar. Fjolla666 kan ta åt sig.
Kallar du ANDRA för stalkers?! Du är rolig du. Och det räcker med att vi ser dina inlägg i denna tråd där du skrivit skit om Eva Rusz senaste 2 månaderna. Så att du ändrat uppfattning har inget med saken att göra. Om det någon som är besatt av någon är det du och ditt hat av Eva. Jag står fast vid min tro att du är en föredetta patient till henne.