2013-11-10, 20:02
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Man brukar säga att den 'perfekta' dosen är 2mg/kilo kroppsvikt, så ta alltså din vikt gånger 2 så får du en bra dos att börja med.
Är de rent mdma så kör på den dosen jag sa så blir de bra.

Starta hellre med större dos än att ta små refills efteråt dock, du kommer inte nå samma peak som du gör på startdosen men de 'förlänger' afterglowen eller vad man ska säga.

Det är perfekt att ta mdma hemma med ett par polare. Lite go musik, tända ljus och lite annat mysigt framme så kan ingenting bli fel, allt passar som handen i handsken på mdma så vad ni nu än hittar på så kommer det blir bra.

Jag har själv ingen erfarenhet av just knappar men ska ni ha en skön stund hemma så rekommenderar jag MDMA. Men ska ni ut och supa och röja så kanske E är bättre eftersom dom 'oftast' innehåller amfetamin.

Ett allmänt tips är att röka spliff när ruset dalar, de kan skjutsa upp er lite igen och även ge er lite hallisar
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-10 kl. 20:05.
Citera
2013-11-10, 20:05
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
orkade inte läsa, så svarar på sista 800-1200 per G olika kvalité
På Sheep Marketplace får man ett gram för strax över 500:-, och det är väldigt bra kvalité. Rekommenderar alltså inte att köpa på gata då det är mycket billigare på Sheep.

En bra dos är mellan 1.5-2.0mg/kg. Så om man väger 70kg till exempel så borde man ta 105-140mg. Man kan lägga till lite om man vill såklart.
Citera
2013-11-10, 20:14
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Man brukar säga att den 'perfekta' dosen är 2mg/kilo kroppsvikt, så ta alltså din vikt gånger 2 så får du en bra dos att börja med.
Är de rent mdma så kör på den dosen jag sa så blir de bra.

Starta hellre med större dos än att ta små refills efteråt dock, du kommer inte nå samma peak som du gör på startdosen men de 'förlänger' afterglowen eller vad man ska säga.

Det är perfekt att ta mdma hemma med ett par polare. Lite go musik, tända ljus och lite annat mysigt framme så kan ingenting bli fel, allt passar som handen i handsken på mdma så vad ni nu än hittar på så kommer det blir bra.

Jag har själv ingen erfarenhet av just knappar men ska ni ha en skön stund hemma så rekommenderar jag MDMA. Men ska ni ut och supa och röja så kanske E är bättre eftersom dom 'oftast' innehåller amfetamin.

Ett allmänt tips är att röka spliff när ruset dalar, de kan skjutsa upp er lite igen och även ge er lite hallisar

Så om en av mina kompisar väger t.ex 80 och jag 60 så behöver han ca 160 och jag 120 och då kommer vi i princip få en likadan kick?

Ja jag tänkte det med, jag är inte mycket för att fylla på, jag vill ta det en gång sen ha hela kvällen framför mig utan att behöva ta flera gånger!

Perfekt tips med rökat! Alla vi fyra röker och tanken att ta med weed har inte ens slagit mig ..

Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
På Sheep Marketplace får man ett gram för strax över 500:-, och det är väldigt bra kvalité. Rekommenderar alltså inte att köpa på gata då det är mycket billigare på Sheep.

En bra dos är mellan 1.5-2.0mg/kg. Så om man väger 70kg till exempel så borde man ta 105-140mg. Man kan lägga till lite om man vill såklart.

Oj det är inte alls dyrt tycker jag, hur vet man om det är bra/dålig kvalité? Och när det är MDMA kristaller ligger renligheten alltid på 100% då?
Citera
2013-11-10, 20:16
Medlem
igl0s avatar
Citat:

De där intranätet har jag inga erfarenheter av så detta va på gata
Citera
2013-11-10, 20:18
Medlem
Sabrenights avatar
Det är samma sak tekniskt. "Ecstasy" är vad folk brukar kalla MDMA som är tryckt i piller. Dom borde innehålla endast MDMA men kan innehålla annat, det beror på vart dom kommer från. 120-150mg är en bra börjar dos om man är liten. 200mg funkar om man är lite större.

Det är inte värt att ta för mycket, ruset blir intensivt men det blir för mycket, man ska försöka hitta "sweetspot".

Om du ska återdosera ska du göra det innan ruset börjar dala, om du gör det för sent så kommer du inte få någon mer effekt, bara små stimulant effekter som är mest jobbiga. Återdoser inte mer än en gång, det är inte värt. Man förlänger bara ruset någon timma om man återdoserar.
Citera
2013-11-10, 20:18
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Oj det är inte alls dyrt tycker jag, hur vet man om det är bra/dålig kvalité? Och när det är MDMA kristaller ligger renligheten alltid på 100% då?
Det är ganska lätt på onlinemarknadsplatser, eftersom det finns omdömessystem och sånt. Säljaren påstår att det är 84%+ renlighet. Man kan ju inte alltid lita på säljaren, men det stämmer överens rätt bra med tanke på mina och andras erfarenheter av det här MDMA:t!

MDMA är aldrig 100% rent. Det finns någon renlighetsgräns, typ 84-86%. Alla säger olika, men det kan i alla fall inte vara 100% rent. Men det betyder inte att det är andra droger inblandade.
Citera
2013-11-10, 20:21
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Det är ganska lätt på onlinemarknadsplatser, eftersom det finns omdömessystem och sånt. Säljaren påstår att det är 84%+ renlighet. Man kan ju inte alltid lita på säljaren, men det stämmer överens rätt bra med tanke på mina och andras erfarenheter av det här MDMA:t!

MDMA är aldrig 100% rent. Det finns någon renlighetsgräns, typ 84-86%. Alla säger olika, men det kan i alla fall inte vara 100% rent. Men det betyder inte att det är andra droger inblandade.

Aha okej Hur mycket renlighet är bra respektive dåligt?

Och vad består de resterande procenten av?
Citera
2013-11-10, 20:22
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Så om en av mina kompisar väger t.ex 80 och jag 60 så behöver han ca 160 och jag 120 och då kommer vi i princip få en likadan kick?

Ja jag tänkte det med, jag är inte mycket för att fylla på, jag vill ta det en gång sen ha hela kvällen framför mig utan att behöva ta flera gånger!

Perfekt tips med rökat! Alla vi fyra röker och tanken att ta med weed har inte ens slagit mig ..
Ja precis, men ta gärna lite mer ändå bara för att.
Jag tycker att ni kan ta iaf minst 170mg var

Kan även passa på att säga att påslaget/uppgången kan vara lite intensiv för vissa, att dom börjar noja och komma på dåliga tankar men de går över lika snabbt igen. Det GÅR nämligen inte att snea på MDMA, oavsett vilken situation man är i... Men bäst är att göra som ni, att ta de med närmsta/bra polare eftersom man öppnar sig mer, får mer empati och blir mer kärleksfull och kanske säger saker man inte hade gjort nykter.

Har nog suttit och redigerat detta inlägget 2-3 gånger för jag vill ge dig ett så bra och utförligt svar som möjligt, är nämligen ganska påtänd just för tillfället

En sista edit får de bli: Jag vet ju inte renheten på era kristaller nu men de jag hade var på 84% och va EZ-testat så de va bra grejer.
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-10 kl. 20:28.
Citera
2013-11-10, 20:27
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ja precis, men ta gärna lite mer ändå bara för att.
Jag tycker att ni kan ta iaf minst 170mg var

Kan även passa på att säga att påslaget/uppgången kan vara lite intensiv för vissa, att dom börjar noja och komma på dåliga tankar men de går över lika snabbt igen. Det GÅR nämligen inte att snea på MDMA, oavsett vilken situation man är i... Men bäst är att göra som ni, att ta de med närmsta/bra polare eftersom man öppnar sig mer, får mer empati och blir mer kärleksfull.

Aha För jag är ganska smal ^^ Men bra att veta!

Ja sist jag tog E så blev det så mycket på en gång så jag mådde rätt så illa i en kvart och blev lite nojjig men det gick över sen läste jag att det kan bli så när det börjar köra igång

Kommer förklara för dom innan vi kör att inget dåligt kommer hända, men skulle dom vara oroliga eller kanske börjar må dåligt måste dom självklart säga det, inget man kan hjälpa när det väl kommer!

Haha ja jag sitter också och redigerar mina inlägg gång på gång, hög feber och nyss rökt en holk, måste snart sova känner jag
Senast redigerad av IIMorbiid 2013-11-10 kl. 20:30.
Citera
2013-11-10, 20:28
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Aha okej Hur mycket renlighet är bra respektive dåligt?

Och vad består de resterande procenten av?
Det beror väl på vad man betalar för det egentligen. Om man betalar ett lågt pris så gör det ju inget om MDMA:t inte är perfekt, så länge det inte innehåller något skadligt.

Om man har 84% renlighet, vilket ska vara det högsta, så är resterande 16% salter. Detta för att man har gjort MDMA till dess HCL saltform, annars hade MDMA:t varit i form av en vätska.

Om renligheten är lägre än 84% kan det innehålla lite allt möjligt. Det kan innehålla andra droger eller bara blivit utbankat med något annat som kan vara farligt eller helt ofarligt. Oftast är det ofarliga saker som det är bankat med.

Rekommenderar starkt MDMA:t som corbe_swe säljer på Sheep. Väldigt rent och bra, otroligt billigt också!
Citera
2013-11-10, 20:31
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Det beror väl på vad man betalar för det egentligen. Om man betalar ett lågt pris så gör det ju inget om MDMA:t inte är perfekt, så länge det inte innehåller något skadligt.

Om man har 84% renlighet, vilket ska vara det högsta, så är resterande 16% salter. Detta för att man har gjort MDMA till dess HCL saltform, annars hade MDMA:t varit i form av en vätska.

Om renligheten är lägre än 84% kan det innehålla lite allt möjligt. Det kan innehålla andra droger eller bara blivit utbankat med något annat som kan vara farligt eller helt ofarligt. Oftast är det ofarliga saker som det är bankat med.

Rekommenderar starkt MDMA:t som corbe_swe säljer på Sheep. Väldigt rent och bra, otroligt billigt också!

Jaha okej

Kommer nog att kolla in det, eftersom att det inte är var dag man trycker i sig MDMA vill jag gärna ha det bästa jag kan få tag i även om det skulle vara lite dyrare
Citera
2013-11-10, 20:43
Medlem
carlss avatar
Det finns en gigantisk FAQ.

https://www.flashback.org/t167396
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem