Hej

Nu är det såhär att jag och tre vänner har bestämt oss för att testa MDMA, jag har tagit E ca fyra gånger förr men ingen av dem har testat varken MDMA, E eller andra centralstimulanta. Så jag har några frågor som hade varit nice att få svar på
Jag har sökt genom forumet, kan va att jag har missat något ursäkta mig isåfall! Men har inte hittat så mycket om bara MDMA utan det är mest E :/
Iallafall, hur mycket tycker ni skulle passa en nybörjare? Jag har läst massa olika och vet faktiskt inte vilket jag ska tro på mest.. Av det jag läst så borde mina tre kompisar köra på 175 mg var, vad tycker ni? Och vad borde jag ta som inte kör första gången? Det var på Emmaboda (augusti) som jag käkade sist! Är lite rädd för att jag ska ta för mycket så att jag inte skulle kunna hjälpa de andra om något skulle hända, vad jag kom fram till så låter det bra med ca 230-250 till mig, men vill gärna vara helt säker innan jag trycker i mig det
Vi tänkte faktiskt köra på en hemmakväll, fixa en brasa i uterummet, massor med kuddar, ljus, filtar, en fet tv, musik, godis och annat nice! Är det något man måste tänka på när det gäller Rent MDMA? Måste man tänka på något extra noga eller kanske dricka mer vatten än normalt?
Och är det något annat ni kanske rekomenderar? Kanske gå ut i snön (kommer antagligen att vara snö ute när vi kör) eller andra roliga aktiviteter mer än att sitta och mysa på golvet
Och ni som testat innan, hur stor är skillnaden på MDMA och E? Som att vara E'ad utan att vara så tjackad?
Bomba mig med allt ni vet och gärna egna åsikter
EDIT: Glömde fråga om det är någon som vet ungefär vad det kostar?

Och vilket sätt ska man ta det på för att få bäst effekt enligt er? Tror vi kommer att bomba med hjälp av toapapper, såg att någon gjort det och att det var ett bra sätt att inta det