2013-11-10, 03:19
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Varför steg den så jävla snabbt och vad är anledningen till det stora droppet nu?
Spekulationsbubbla.. det är inte så konstigt att det blir panik när det rör sig.

Den riktiga dippen kan mycket väl komma närmsta timmarna, ser allmänt lurigt ut att den gick upp till 320 och stannat där i krokarna.

Ingen vet såklart men vill bara varna eeventuella som tänkt köpa just för ögonblicket.

I allmänhet skulle jag dock säga sitt ned i båten, håll i hatten och håll käften.
Citera
2013-11-10, 05:43
Medlem
Trillskes avatar
Drog själv ut en del för $290, men inser att jag är lite för ovan/oförberedd för att pyssla med sånt här live så att säga. Spontant ville jag egentligen inte köpa igen före $250, men min rationella analys var att jag inte riktigt vet vad jag pysslar med så blev $270 och sömn på detta.
Citera
2013-11-10, 08:25
Medlem
Någon som vet vad som hände med alla de där coinsen som konfiskerades av Silkroad av FBI?
Citera
2013-11-10, 08:43
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motobike
Någon som vetkunnade med alla de där coinsen som konfiskerades av Silkroad av FBI?
De kommer att behållas. Man skulle ju kunna släppa ut alla och få priset att åka ner.
Citera
2013-11-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Jag gillar att läsa Bitcoin-trådar på forum som egentligen inte har något med Bitcoin att göra, mest för att få en bild över hur människor som inte är så insatta i Bitcoin ser på saken.

Är det någon som råkar ha någon länk till en tråd från något annat forum som kan vara intressant?

https://www.libertysilver.se/forum/thread/374/1

Citat:
Ursprungligen postat av vizual
låter lite scary tbh men dom kan väl inte göra så mycket?

Kan de inte gör det svårare personer att växla in och ut pengar från bitconmarknader som kapiton och mt.gox?

Speaking of which: typiskt att kapiton ska få problem just nu! Kan betalningar via bankgiro utföras under helger?
Citera
2013-11-10, 11:09
Medlem
Nu kraschar bubblan... nere på 1800 nånting nu. tog ut när den låg som högst igår och tänkte köpa när den går ner som lägst förhoppningsvis tjänas det in någon slant då.
Citera
2013-11-10, 11:24
Medlem
Borde vi inte ha en ren spekulationstråd som är separerad från den här tråden? Och en rejäl bitcoin-FAQ?
Citera
2013-11-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Nu kraschar bubblan... nere på 1800 nånting nu. tog ut när den låg som högst igår och tänkte köpa när den går ner som lägst förhoppningsvis tjänas det in någon slant då.
Härligt Jag köpte igår runt 2270 och har inga pengar kvar till att köpa in mig på det låga värdet. Så det är bara att vänta på att priset stiger igen innan jag kan göra ett skit med mina 1.7btc.
Citera
2013-11-10, 12:37
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gest
Borde vi inte ha en ren spekulationstråd som är separerad från den här tråden? Och en rejäl bitcoin-FAQ?
Absolut. Bitcoin som sådant är mycket större och intressantare än spekulationen.
Citera
2013-11-10, 13:21
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullgnome
http://www.adelmetallforum.se/index.php?topic=2040.0

Citat:
Ursprungligen postat av gest
https://www.libertysilver.se/forum/thread/374/1
Tack för de länkarna.
Citera
2013-11-10, 14:01
Medlem
montevideoss avatar
Kommer Litecoin göra samma resa som Bitcoin, vad tror ni?
Citera
2013-11-10, 14:42
Medlem
Satan i gatan, nu kom kraschen ordentligt. Är jävligt glad nu att Kapiton inte har fått in pengarna jag skickade in i onsdags, tror inte jag hade varit vettig nog att sälja igårkväll.

Några spekulationer på när det kommer vända? Känns inte som den kommer sjunka riktigt lika lågt som i april men i takten som är nu känns 1000-1200 kronor inte alls omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in