Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-01, 17:08
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Jag tycker ni ska börja med en bomb på 150-175mg och sedan bomba resten 1½-2 timmar efter första. Går enkelt att bomba med toapapper, fast jag tycker det inte är så farligt att bara slänga in kristallerna i munnen och sen skölja ned med valfri dryck. Lycka till!

This.

Ett tips är att blanda ner kristallerna (krossade) i ett glas juice. Tycker det döljer smaken rätt bra. Om ni nu inte vill bomba i toapapper vilket funkar utmärkt det med. Personligen tycker jag det slår snabbare om man dricker men det är inte fakta utan bara personligerfarenhet.

Men ruset blir detsamma hur ni gör.

Trevlig kväll
Citera
2013-11-01, 17:11
Medlem
r0lands avatar
bomba i rizzla, ta 150 var och 100 till sen eller 250 på en gång. bestäm själva.

ni bör veta skillnaden mellan ecstasy och mdma om ni provat e innan =)

mvh
Citera
2013-11-01, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Smutsiga knarkare i tråden som desinformerar. Googla vad en normal dos är och lyssna inte på dyslektikerna i tråden.
Vad fan har normaldoseringen med TS frågor att göra? TS tog Ecstasy för 2 veckor sedan, då är det inte konstigt att öka dosen lite, det är väl fan så alla gör.
250mg är en fin dos som passar perfekt, men vill man ta mindre så går det också bra, man kan även ta mer, hör och häpna!
Citera
2013-11-01, 17:55
Medlem
Står inför ett litet dilemma nu, det har blivit en hel del ecstasy för mig på senare tid, 7 helger irad för att vara exakt, efter detta "helgrace" så kände jag mig annorlunda, humörsvägningar osv, rätt så jävla jobbigt faktiskt, men nu är jag tillbaka på benen, mår betydligt bättre än vad jag gjorde för 10 dagar sedan.

Det har nu gått 5 veckor sen jag poppade sist och innan det så var det ju ett litet race på 7 helger som tidigare nämt. Ikväll så vankas det ecstasy och jag är lite osäker på ifall det är värt det eller inte?

Kommer jag känna mig lika keff som jag gjorde för 2 veckor sen ännu längre tid ifall jag poppar ikväll?
var väldigt oproduktiv och bitter under den tiden jag mådde som sämst..

Tidigare så har jag alltid väntat i minst 3 månader mellan intagen och då har jag endast känt mig lite tom i 1-2 dagar sen är det lungt, är detta ATn jag bör räkna med ifall jag poppar ikväll? eller flera veckors helvette igen? för det pallar jag inte
Citera
2013-11-01, 18:12
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Står inför ett litet dilemma nu, det har blivit en hel del ecstasy för mig på senare tid, 7 helger irad för att vara exakt, efter detta "helgrace" så kände jag mig annorlunda, humörsvägningar osv, rätt så jävla jobbigt faktiskt, men nu är jag tillbaka på benen, mår betydligt bättre än vad jag gjorde för 10 dagar sedan.

Det har nu gått 5 veckor sen jag poppade sist och innan det så var det ju ett litet race på 7 helger som tidigare nämt. Ikväll så vankas det ecstasy och jag är lite osäker på ifall det är värt det eller inte?

Kommer jag känna mig lika keff som jag gjorde för 2 veckor sen ännu längre tid ifall jag poppar ikväll?

Tidigare så har jag alltid väntat i minst 3 månader mellan intagen och då har jag endast känt mig lite tom i 1-2 dagar sen är det lungt, är detta ATn jag bör räkna med ifall jag poppar ikväll? eller flera veckors helvette igen? för det pallar jag inte

Jag tror inte du kommer må lika dåligt, däremot finns risken att du blir besviken på ruset.
Skallen är tömd på serotonin vid det här laget. ( egna erfarenheter )
Citera
2013-11-01, 18:57
Medlem
You-got-claweds avatar
Är det 100% rent så räcker nog ett halv gram ganska väl. Men det beror på hur erfarna ni är. Om ni knaprat extacy en längre tid så tål ni nog lite mer.

MDMA ger ett renare, klarare rus som inte är lika speedigt eller flummigt som extacy kan vara. Helt klart den ultimata festdrogen om du frågar mig.
Citera
2013-11-01, 20:02
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:

Läste någon post här på FB som hade information som pekade mot att hjärnan har återhämtat sig efter 21 dagar ungefär, det avsåg nog enstaka gånger dock.

EDIT: För att ge ytterligare svar på frågan så borde du ha återhämtat dig nu, jag har tagit MDMA under mer intesiva perioder och fortfarande tyckt att ruset varit bra. Men du bör ta en lång paus någon gång för att låta magin återkomma, det gjorde det för mig i alla fall.

Heh jag har hamnat i en E-period nu igen också Hade inte tagit på 5 månader ungefär men nu har jag börjat igen eftersom man fick in en liten mängd.
Senast redigerad av Haruspex 2013-11-01 kl. 20:07.
Citera
2013-11-02, 02:24
Medlem
Citat:

Varför missbrukar du en så fin drog?
Citera
2013-11-02, 05:12
Medlem
Abzints avatar
Har tagit 10 st Ritalin 10mg och ett par ksalo och ett par starköl när kan ja ta en tripp på mdma kristaller ?
Är det samma med E och att man bör vänta typ en vecka?
Är riktigt sugen på att köra en lina eller två och sjunka igenom soffan imorgon kväll?
Vet att jag fick svar ang amfetamin och att man bör vänta ca en vecka inan det är ok så sket i det då.
Vad säger mina kära rutinerade vänner här? Bra eller vänta?
Citera
2013-11-02, 15:54
Medlem
Jag tyckte mycket mer om extacyn som vi brukar köpa än denna mdma, dock var det som sagt första gången med mdma, jag blev kickad och var det kanske i 1-2 timmar på 250mg, vi bombade i rizzla.
Jag tyckte även att kicken var lite annorlunda, vettifan hur rent detta mdma var men det var några stora kristaller där.

Min kick var bra men tyckte extacy kicken var bättre, dock beror det säkert på kvaliten osv...
Min kväll såg utsåhära på mdman: Förkrökade som fan, jag drack 6-8 öl 5.3% och även 0.3-0.4L rose mellan klockan 22:00 - 23:45, vi tog mdman klockan 23:00 och det kickade in vid 10 i 12 eller nått sånt men ja där inne på nattklubben drack jag en 5-8 öl med. mådde bra som fan i typ 1-2 timmar men sen släppte det helt typ eller ja min peak var över, medans på ex brukar min peak vara i 3timmar minst.

Slutade med att vi bestämde oss för att äta lite på max, beställde min meny men jag kunde inte äta hade ingen aptit alls så blev att dricka min cola och röka mina cigg istället.. sen när vi väl hade ätit bestämde vi oss för att röka lite spice, som vi själva blandar, 5g/100G är det gjort på och det är riktigt bra, vi var bara 3 som rökte 2g ungefär tillsammans och ja vi försvann helt, men det är härligt.. sen när jag väl gick hem så började jag typ få lite hallisar nästan, jag trodde mina vänner gick med mig, men det gjorde dem tydligen inte... lite creapy nu i efterhand.. kom hem vid 5 typ, däckade stenhårt och skönt, sen vid 6 typ vakna jag igen och spyr som en jävla gris, riktigt mycket. har ALDRIG gjort detta tidigare brukar dricka så mycket mera alkohol... och även röka mera.. så tycker det är lite konstigt att jag spydde menmen... jag kommer hålla mig till extacy framöver för mdman är inte värd 800kr för 1g när jag får mina ex's för 100-150kr st.

Tack för mig!
Citera
2013-11-02, 19:46
Medlem
Sv3rige:
Alkohol förstör ju effekten av MDMA, sen så åt ni ju Ecstasy 2 veckor innan? Det kan också ha påverkat effekten. Jag skulle ge det ett till försök om jag var du.
Citera
2013-11-02, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Sv3rige:
Alkohol förstör ju effekten av MDMA, sen så åt ni ju Ecstasy 2 veckor innan? Det kan också ha påverkat effekten. Jag skulle ge det ett till försök om jag var du.

Ja jo det vet jag, dock så var kicken helt annorlunda jämfört med extacy, gillade extacy kicken mer om jag ska vara ärlig... dock kan jag också ha fått nån dålig mdma, så nästa gång det blir av med mdma kanske jag ska ta och köpa från någon torshop istället för att få riktigt bra MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in