Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandsnagan
Håller på styr till en mindre fest där vi kommer ta MDMA och lite annat gott, mest troligen syra.
Eftersom jag är grym på att laga mat har jag fått ansvar över det området. Mest frågan om tilltugg då vi kommer käka middagen nån timme innan vi bombar.
Har ni några Rekommendationer? Har aldrig känt något behov av att äta något på mina MDMA rus, men vill i vartfall göra ett försök att få något vackert visuellt / gott.
Tänkte kötta på med mycket färgrik frukt med olika smaker, typ söta Jordgubbar, sura Gröna äpplen, Bananer osv.
Äter inte godis själv med är de något som är najs?
Ät 2-3 timmar innan ni tar mdma för bäst effekt annrs tar det längre tid för att få effekt , under peaken så vill man ju inte äta något ialf , men tuggumi är perfekt att ha helst 2-3 påsar om man e några stycken då jag o mina kompisar tuggar 24/7 då , godis o karameller är najs att ha och suga på
allt ljus är att rekommendera kvittar vilken färg förutom vanliga glödlampor , kommer uppskatta färger sjukt mycket , glowsticks är kul o leka runt med får perfekt rörelse o rytm
Banan eller magnesium tabletter är bra om ni får för mycket käkspänningar