Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-31, 12:54
Medlem
Norrlandsnagans avatar
Håller på styr till en mindre fest där vi kommer ta MDMA och lite annat gott, mest troligen syra.

Eftersom jag är grym på att laga mat har jag fått ansvar över det området. Mest frågan om tilltugg då vi kommer käka middagen nån timme innan vi bombar.

Har ni några Rekommendationer? Har aldrig känt något behov av att äta något på mina MDMA rus, men vill i vartfall göra ett försök att få något vackert visuellt / gott.

Tänkte kötta på med mycket färgrik frukt med olika smaker, typ söta Jordgubbar, sura Gröna äpplen, Bananer osv.

Äter inte godis själv med är de något som är najs?
Citera
2013-10-31, 14:02
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsnagan
Håller på styr till en mindre fest där vi kommer ta MDMA och lite annat gott, mest troligen syra.

Eftersom jag är grym på att laga mat har jag fått ansvar över det området. Mest frågan om tilltugg då vi kommer käka middagen nån timme innan vi bombar.

Har ni några Rekommendationer? Har aldrig känt något behov av att äta något på mina MDMA rus, men vill i vartfall göra ett försök att få något vackert visuellt / gott.

Tänkte kötta på med mycket färgrik frukt med olika smaker, typ söta Jordgubbar, sura Gröna äpplen, Bananer osv.

Nej, MDMA och mat/tilltugg går inte så bra ihop, tom vatten smakar konstigt och kemikaliskt även om det givetvis bör förtäras under ruset. Laga ihop något gott innan som grund för kvällen istället, minst två timmar innan ni droppar. Om ni röker på afterglowet kan ni kanske få svaga munchies så då kan du ju förbereda något gott tilltugg, gärna med mycket vitaminer i förebyggande syfte.

Om du vill skapa trivsel så föreslår att du pyntar rummet med lite fräcka färger och gärna lite glowsticks och annat flum som man kan dekorera med. Bra högtalare med bra musik är ju självklart, brukar även vara nice med en HDMI kopplad till TVN med någon skön video tillsammans med musiken.
Citera
2013-10-31, 19:30
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsnagan

Ät 2-3 timmar innan ni tar mdma för bäst effekt annrs tar det längre tid för att få effekt , under peaken så vill man ju inte äta något ialf , men tuggumi är perfekt att ha helst 2-3 påsar om man e några stycken då jag o mina kompisar tuggar 24/7 då , godis o karameller är najs att ha och suga på

allt ljus är att rekommendera kvittar vilken färg förutom vanliga glödlampor , kommer uppskatta färger sjukt mycket , glowsticks är kul o leka runt med får perfekt rörelse o rytm

Banan eller magnesium tabletter är bra om ni får för mycket käkspänningar
Citera
2013-11-01, 13:52
Medlem
MDMA Första gången! Hjälp!

Tidigare erfarnheter: Extacy, Tramadol, weed osv..

vår kran hade slut på extacy, så vi köpte 1g mdma, vi har aldrig tagit mdma tidigare någon av oss, vi är 4 pers som hade tänkt dela på det. 250mg var borde räcka?

Frågan är då, hur ska vi göra det? Ska vi ta det i ett glas vatten eller göra en bomb av det med hjälp av rizzla?

Hur länge kommer det vara?

ingen av oss direkt beasty, vi är normal stora mellan 180 - 190 cm med vikt från 75-90kg
Citera
2013-11-01, 13:53
Medlem
hur lång tid tar det innan det kickar in med?
det är 2 veckor sen vi tog ex med
Senast redigerad av Sv3rige 2013-11-01 kl. 13:57.
Citera
2013-11-01, 14:08
Medlem
Är det riktiga Ecstasy som ni har köpt tidigare så kommer ruset vara precis likadant (det kan skilja sig, men det beror på andra saker än själva substansen i såna fall), det är nämligen samma substans. 250mg räcker nog fint skulle jag tro, det tar runt 30min för att känna av de första effekterna, kanske runt 1-1.5h för full effekt.

I vatten lär det smaka vidrigt som fan, men ni gör som ni vill, effektmässigt så spelar det inte någon roll.
Senast redigerad av Shamas 2013-11-01 kl. 14:12.
Citera
2013-11-01, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sv3rige
Tidigare erfarnheter: Extacy, Tramadol, weed osv..

vår kran hade slut på extacy, så vi köpte 1g mdma, vi har aldrig tagit mdma tidigare någon av oss, vi är 4 pers som hade tänkt dela på det. 250mg var borde räcka?

Frågan är då, hur ska vi göra det? Ska vi ta det i ett glas vatten eller göra en bomb av det med hjälp av rizzla?

Hur länge kommer det vara?

ingen av oss direkt beasty, vi är normal stora mellan 180 - 190 cm med vikt från 75-90kg

rök det i stället , mdma är riktigt skönt ta det inte för ofta då kommer du må dåligt som fan
Citera
2013-11-01, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JLsweden
rök det i stället , mdma är riktigt skönt ta det inte för ofta då kommer du må dåligt som fan

Röka det? wtf haha

Gör bomber av toappaer, lättare att göra kompakta än rizzla. Tar du inte ecstacy ofta så är en bomb på 250 väldigt mycket, ta typ 150 i en istället.
Citera
2013-11-01, 15:07
Bannlyst
Smutsiga knarkare i tråden som desinformerar. Googla vad en normal dos är och lyssna inte på dyslektikerna i tråden.
Citera
2013-11-01, 15:10
Medlem
VoodooThingss avatar
Beror väl på hur påverkade ni vill bli. 100 mg räcker definitivt för att känna. Skulle säga 250 var dock, dela skiten på 4 bara.
Citera
2013-11-01, 15:39
Medlem
ant's avatar
Jag tycker ni ska börja med en bomb på 150-175mg och sedan bomba resten 1½-2 timmar efter första. Går enkelt att bomba med toapapper, fast jag tycker det inte är så farligt att bara slänga in kristallerna i munnen och sen skölja ned med valfri dryck. Lycka till!
Citera
2013-11-01, 16:58
Medlem
Lyssnar nog på ant.

för det stämmer mest med denna som jag satt o kolla på lite: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

bättre få en mindre kick och en lyckad kväll än en riktigt sjukaur kväll för vi lär dricka en del alkohol med! men vi gör vars 2 bomber på cirka 150-200mg och en på resterande och så får vi se hur det blir! kanske kommer in och uppdaterare här lite hur det blev om det finns intresse!

Tack för alla svar och ha en fortsatt trevlig kväll / halloween
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in